Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin paistatte kinkun?

Vierailija
19.12.2014 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:17"]

Aaton vastaisena yönä tietysti. Laitetaan viherpiipertäjien tuulipropellivoimalat pyörimään.

[/quote]

Mä oon tällänen sun kutsuma viherpipertäjä. Ennemmin sellainen kun ympäristön tuhoaja. Mulla sattuu olemaan lapsia (toisin ku vissii sulla) ni haluun vähän ajatella millasen maailman ja perinnön niille jätän, ja mitä esimerkkiä näytän.

Vierailija
22/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona olisi taas tarkoitus, suoraan pöytään. Sitten loput paloiksi ja kylmään vasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaton vastaisena yönä myöskin meillä.

Ja me ei syödä possua kuin kerran vuodessa juurikin joulukinkun muodossa. Sallin sen meille, se on hyvää ja perinne myöskin.

Vierailija
24/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:17"]

Aaton vastaisena yönä tietysti. Laitetaan viherpiipertäjien tuulipropellivoimalat pyörimään.

[/quote]

Ei näistä haukkujista kannata välittää. Samoja tyyppejä kun koulu/työpaikkakiusaajatkin. Huonon ilmapiirin kylväjiä.

Meillä myös aatonaaton ja aaton välisenä yönä.

Vierailija
25/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 22:43"]

Aaton vastaisena yönä myöskin meillä.

Ja me ei syödä possua kuin kerran vuodessa juurikin joulukinkun muodossa. Sallin sen meille, se on hyvää ja perinne myöskin.

[/quote]

Sama meillä. Muuten syödään lihaa vuodessa niin vähän (sekin yleensä riistaa tai luomua), että sallin jouluna kinkun. Se on aina ollut perinteenä. Ja tosiaan kun ostan vielä meille aina luomu kinkun niin ei ole edes niin paha. Ainakaan minun mielestäni, varmasti jonkun kasvissyöjän mielestä.

T: 22

Vierailija
26/26 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatonaattona iltapäivällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä