Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kirjoitan valmistujaiskorttiin? jotain tulevasta työelämästä

Vierailija
19.12.2014 |

Mielellään hauskaa ja vähän uniikkia.. Lyö ihan tyhjää

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ala?

Vierailija
2/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööriksi valmistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Työelämästä ei mun mielestä sit kantsi vitsailla, jos tolla valmistuneella ei ole tiedossa työpaikkaa tai et tunne sen huumoria ja kipeitä kohtia tosi hyvin.

Onks sulla joku lahjakin kanssa?

Vierailija
4/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että on työpaikka valmiina ja tunnen henkilön hyvin. Lahjaksi on kravatti"työelämään" ja jotain siihen liittyvää haluaisin korttiin kirjoittaa.

Vierailija
5/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa avaudun nyt vielä, kun kerran aloitin. Olen sitä mieltä, että valmistumista pitäisi juhlia valmistumisen, ei tulevan takia. Kun ite valmistuin ja ei ollut edessä kuin harmaalta näyttävä toivoton työnhaku, ei olisi ihan oikeesti jaksanut kuunnella edes yhtään kommenttia tai kysymystä työstä. En siis pitänyt mitään juhlia, koska joillekin ihmisille on ihan mahdotonta ymmärtää, että jos ei tee mieli kertoa työnhakunsa yksityiskohtia niin ei tee mieli ja vois puhua jostain muustakin.

En tunne tapausta, en tunne teidän suhdetta enkä varsinaisesti välttämättä kommentoi kuin yleisellä tasolla, mutta: eikö voisi viedä vaikka kukkia ja kirjoittaa siihen korttiin, että onnea? Siis ihan oikeesti onnea siitä, mitä on jo saanut tehtyä ja saatettua loppuun.

Vierailija
6/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:27"]

Tiedän että on työpaikka valmiina ja tunnen henkilön hyvin. Lahjaksi on kravatti"työelämään" ja jotain siihen liittyvää haluaisin korttiin kirjoittaa.

[/quote]

Solmimisohjeet? Hirttosolmun ohje?

Vierailija
7/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mä luovutan. Taidan laittaa vaan "onnea. T.xxx" monta päivää oon miettinyt eikä mitään tule mieleen.

Vierailija
8/8 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valmistumisen johdosta ;)

Onnea uusille urille.

Koulu takana työ edessä.

Ehhehhee... Joo vaikeeta on keksiä.