Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Salaisia tapojanne", joista muut eivät tiedä?

Vierailija
18.12.2014 |

Mitä touhuatte salaa ollessanne yksin?

Kommentit (165)

Vierailija
41/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:26"]

Vessassa käydessäni pyyhin kullini käsipyyhkeen alareunaan. Näin säästän vessapaperia. Muija ja mukula eivät tiedä tästä mitään.

[/quote]

Tämän palstan takia en voi uimahalliin, ostaa irtokarkkeja tai irtosuolakurkkuja tynnyristä, matkustaa joukkoliikenteessä ja nyt vielä tämä: en ikinä muuta asumaan yhteen kenenkään kanssa.

Vierailija
42/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän homoiltaa sun muuta keskustelua ja haastattelua yksinäni. Puen siistit vaatteet, mietin argumentit valmiiksi ja istun peilin eteen. Jos sekaan sanoissani tai en tiedä mitä sanoisin, aloitan alusta niin monta kertaa että olen se paras ja asiantuntevin keskustelija.
Toisinaan kuvittelen olevani jossain puhelinaspassa töissä, nauhotan näitä puheluita ja kuuntelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson youtubesta jotain tosi noloja pieruvideoita/muuta outoa ja nauraa hohottelen yksikseni. Kaivelen mielelläni varpaankynsieni alta likaa.
Olen nätti nuori nainen..

Vierailija
44/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulan youtubesta karaokea ja revin varpaankynsiäni. Pureskelen kaikenlaista kuten sellaisia hammaslankaimia vai mitä ne ovat.

Vierailija
45/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käydessäni pyyhin kullini käsipyyhkeen alareunaan. Näin säästän vessapaperia. Muija ja mukula eivät tiedä tästä mitään.

[/quote]

Joka jätkä tekee noin, se on ihan okei.

Vierailija
47/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistelen rintaliivejäni rinnanaluskohdasta kun illalla otan liivit pois....

Vierailija
48/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:48"]

Haistelen rintaliivejäni rinnanaluskohdasta kun illalla otan liivit pois....

[/quote]

Minä aina siitä nännin kohdalta :D. Olen tehnyt aina niin siitä asti kun imetin. Josta on jo vuosia.

Vierailija
49/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vastikään oppinut, että mulla on todella kaunis alapää. Ihailen sitä usein peilistä. Siis pyllynreikineen kaikkineen, ou jea!

Vierailija
50/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten joku voi olla täysin hiljaa yksin ollessaan. Joitakin asioitahan on pakko kommentoida ääneen ja selittää ihan jo ulkopuolisten tarkkailijoidenkin varalta. Mistä sitä oikeasti voi ikinä tietää, jos joku onkin asentanut valvontakameroita kotiini ja seuraa minua niistä? Tai entäpä, jos alienit seuraavat ihmisten tekemisiä? Aikamatkaajat? Enkelit? Aaveet? Mitä jos onkin olemassa Jumala, joka kuulee jopa kuiskauksen, kuten jossakin laulussa taidetaan sanoa? Olipa tarkkailija kuka hyvänsä, niin pakkohan hänelle on selittää, mitä tekee, ettei jää epäselväksi. Se tarkkailijahan saattaisi ajatella, että toimin ihan päättömästi vailla mitään logiikkaa, jos en selventäisi!

Niin. Että muistakaahan tekin puhua ääneen, ettette vaikuta oudoilta!

Vierailija
51/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:36"]Vedän homoiltaa sun muuta keskustelua ja haastattelua yksinäni. Puen siistit vaatteet, mietin argumentit valmiiksi ja istun peilin eteen. Jos sekaan sanoissani tai en tiedä mitä sanoisin, aloitan alusta niin monta kertaa että olen se paras ja asiantuntevin keskustelija.
Toisinaan kuvittelen olevani jossain puhelinaspassa töissä, nauhotan näitä puheluita ja kuuntelen.
[/quote]

Mitä vittua :'D <3

Vierailija
52/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan julkisessa vessassa perseestä sormella paskaa, ja hinkkaan sitä hanojen vedentuloaukkoon. Muistelkaa niitä ihania hetkiä kun olette juoneet vessan hanasta ja miettikää että missäpäin Suomea vaikutan. :)

Vierailija
53/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:46"]

[/quote]

Joka jätkä tekee noin, se on ihan okei.

[/quote]

Kiva, ku on muita samanhenkisiäki täällä. Mä kuivaan kanssa aina joluni pyyhkeeseen.

Vierailija
54/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuivaan kylässä ollessani kaluni aina emännän pikkuhousuihin, jos pyykkikori sattuu olemaan vessassa. Parasta on, jos siellä on kuivumassa puhdasta pyykkiä. Joskus miespuolisten sinkkukavereitteni bokseritkin käy.

Vierailija
55/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi helvetti :D
Tää aiheutti nyt mulle sen, että en enää ikinä vieraillessani kuivaa käsiäni käsipyyhkeeseen, kelvatkoot housunlahkeet siihen :D

Vierailija
56/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei oo näkemässä, niin mä aina hiplaan mun pimppakarvoja. Peukalon ja etusormen väliin otan karvoja ja "nypin" niitä. En siis irti vaan "nypläilen" ylöspäin. Tuntuu jotenkin kivalta. Teen tätä esim. sohvalla makoillessa kun katon telkkaria. Mulla menee käsi aina pimppaan ihan etten edes ajattele asiaa, sitten vaan havahdun siihen mitä TAAS teen.. Huoh!

Oon sheivannu mun karvat mutta mulle jää aina sellanen tupsu tuohon yhteen kohtaan ja sitä nypläilen. Kivaa!

Vierailija
57/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 01:21"]

Kun mies ei oo näkemässä, niin mä aina hiplaan mun pimppakarvoja. Peukalon ja etusormen väliin otan karvoja ja "nypin" niitä. En siis irti vaan "nypläilen" ylöspäin. Tuntuu jotenkin kivalta. Teen tätä esim. sohvalla makoillessa kun katon telkkaria. Mulla menee käsi aina pimppaan ihan etten edes ajattele asiaa, sitten vaan havahdun siihen mitä TAAS teen.. Huoh!

Oon sheivannu mun karvat mutta mulle jää aina sellanen tupsu tuohon yhteen kohtaan ja sitä nypläilen. Kivaa!

[/quote]

Minulla muuten sama tapa, mutta pyörittelen sitä tuppoa sormien välissä!

Vierailija
58/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen peräkarvoja vaimoni säärikarvahöylällä ja joskus kastan hänen hammasharjansa vessanpönttöön. Ennen vetämistä.

Vierailija
59/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan usein.

N31

Vierailija
60/165 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:36"]Vedän homoiltaa sun muuta keskustelua ja haastattelua yksinäni. Puen siistit vaatteet, mietin argumentit valmiiksi ja istun peilin eteen. Jos sekaan sanoissani tai en tiedä mitä sanoisin, aloitan alusta niin monta kertaa että olen se paras ja asiantuntevin keskustelija.
[/quote]

:D :D :D