Miten sain avioliittoni kuntoon, kun kipinä katosi.
Tiedän, että tämä tulee jakamaan mielipiteitä, mutta tämä toimi meillä. Meillä oli parisuhde täysin arkeen kadonnut ja lasten myötä arjen kiire on jo ihan mahdoton. Kipinä puuttui täysin, vaikka toisiamme paljon rakastimmekin. Olen ollut aina se, joka on arjen organisoinut ja hyvin itsenäinen, sekä asiat hoitanut. MyösPaljon muitakin pikkujuttuja ollut, joka suhdetta hieman horjuttanut, mutta sen enempää niihin syventymättä. Ratkaisu oli siis, että Päätin antaa miehelleni kaiken kontrollin. Kaikki raha-asiat hänen hoitoonsa. Siirrän hänelle kaikki palkkani ja hän antaa minulle tarvittaessa ”käyttörahaa”. Itse en enää hoida ruokaostoksiakaan. Mieheni kyllä on sen suhteen luotettava, ettei rahoja omiin menoihin käytä ja hän ei käytä alkoa tms, että niihinkään menisi rahaa. Mutta ennen, kun lyttäätte ”ideaa”. Niin ensinnäkin tämä helpotti arkeani todella paljon. Myöskin kipinän tuo itselle ”perinteinen parisuhde”, myöskin se kiiho*taa kauheasti, kun mies kontrolloi kaiken ja tekee sellaisen miehisen mielikuvan miehestä. Tätä on nyt jatkunut puolivuotta ja edelleen tästä asetelmasta tykkään. Voisin jopa sanoa, että näin 10vuoden jälkeen alkuhuuman kipinää on tullut takaisin, mitä en olisi uskonut. Mutta tykkään, kun mies on mies ja kontrolloi arkea, parisuhdetta ja tuo ”leivän pöytään”. Mainitsen vielä, että mieheni ei sellainen ole ollut luonnostaan ja olen kyllä saanut elää hyvin tasa-arvoisessa ja terveessä suhteessa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
"Ihanaa", että "saat" "elää" "terveessä" "parisuhteessa".
Sen takia käytin lainausmerkkejä niin paljon, koska täällä asiat otetaan tahallaan väärin ja jos sanon, että mies tuo leivän pöytään, niin se otetaan kirjaimellisesti
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on sen verran huithapeli ettei toimisi meillä.
Onpahan jännittävempää xD
Hyvä, että löysitte teille toimivan tavan.