Mikä on sinussa kaikkein parasta?
Kommentit (18)
Huumorintaju. Toki siitäkään ei ole jäljellä kuin rippeet, koska olen nykyään masentunut
No ei, mutta olen aika monessa asiassa keskinkertainen. En mitenkään erityislahjakkuus missään ja se harmittaa ajoittain.
Osaan tehdä monia asioita yhtä aikaa ja keskittyä kaikkeen, se ehkä suurin vahvuuteni. Tyyliin työpäivän aikana palstailla, tehdä töitä ja pyöritellä kuvankäsittelyjuttuja samaan aikaan.
Sitkeys. Selvisin käänteistä pettävän ja valehtelevan puolison käsittelyssä mielestäni täysijärkisenä. Huh, onneksi ne ajat ovat takana.
M
Vierailija kirjoitti:
Huumorintaju. Toki siitäkään ei ole jäljellä kuin rippeet, koska olen nykyään masentunut
Samaa mutta ahdistus.
Kyky kohdata ja ilahduttaa ihmisiä. Minusta sanotaan, että luon tunnelmaa ja minulla on lämpimät kädet.
Kanssani tavallisetkin asiat tuntuvat kuulemma helposti erityisiltä.
Kaikkein parasta on vaatimattomuuden ja mestarillisen lihaksiston yhdistelmä
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän osaan itsessäni ja muissa arvostaa ihan niinkin yksinkertaista asiaa kuin hyväntahtoisuutta. En toivo pahaa, en iloitse toisen epäonnesta, olen hienotunteinen enkä painele toisten kipupisteitä esimerkiksi utelemalla. En myöskään ensimmäisenä tuomitse. Millä tahansa oireilulla ja käytöksellä on yleensä syynsä ja muita ei pidä tuomita, kun ei tiedä heidän kärsimyksiään.
Paras piirteeni on ehdottomasti se, etten ole pelannut sitä megarasistista ja alistavaa peliä tietenkin. Se on niin järkyttävä, etten voi sanoa sen nimeä edes ääneen. Se on se A.T.
Optimistisuuteni, ja sitä on tarvittu, konkurssin ja eron aikana varsinkin!
Sisareni sanoo että minua kuvaa lause „Eteenpäin, sanoi mummo hangessa!“
Jotain, mistä itse iloitset ja mihin olet tyytyväinen.