Fleece päällä koulun joulujuhlassa?!!?
Miksi aikuinen mies ei voi laittaa lapsensa jouluJUHLAAN aikuisten ihmisten JUHLAvaatteita. Taas istui lihavaa ukkoa vieri vieressä paskaiset fleecet päällä.
Kohta kyllä lähden tästä maasta.
Kommentit (7)
Ap lähtee maasta kun pohjolan kansa pukeutuu fleekeen :'D
Ja ylipäätänsä tuo, ettei osata/välitetä/ymmärretä pukeutua juhlaan eri tavalla kuin arkena. Koulun tai päiväkodin juhliin ei mielestäni tarvitse laittaa mitään kamalan juhlavaa, mutta siistiä vaatetta toki.
Suuresti ihmettelin kun olimme kesällä mieheni kummipojan konfirmaatiossa, niin pojan omat vanhemmat laahustaa paikalle lököfarkuissa ja nyppyisessä neuleessa. Ja ei todella ole kyse mistään vähävaraisista joilla ei kertakaikkiaan ole varaa ostaa juhlavampaa päälle pantavaa.
Mun mielestä tuo ettei vaivauduta pukeutumaan tilaisuuteen sopivalla tavalla, on vaan tosi junttia.
Meidän työpaikan vuoden hienoimmassa (&ainoassa) juhlassa jossa pukeutumiskoodi muistaakseni "siisti", naispuolinen kollega pukeutui samaan tummansiniseen fleecetakkiin, jossa on töissä tasan jokaikinen työpäivä vuodesta. Kyseessä toimistotyöntekijä, joten jo työasunakin alipukeutumista, mutta tuo oli jotain sanoinkuvaamattoman...junttia
Kai siellä koulun joulujuhlissa on tärkeää olla lapsen takia. Niillähän se on tärkeää, että isä ja äiti ovat edes vaivautuneet paikalle. Kaikki vanhemmathan eivät tätä tajunne, ja sehän vasta on junttia.
Ei ole muotijuhla, joten pukeutumiskoodi olkoon melko vapaa. Ei minua häiritse muiden yli- tai alipukeutuminen. Olen ylpeä lapsestani, joka nauttii näytelmässä mukana olosta. Sekä kaikki muutkin iloiset koululaiset. Se riittää tuomaan hyvän mielen. Ei nirpppanokkaiset aikuiset, jotka miettivät muiden pukeutumista.
Samaa mieltä. Ja toinen ärsyttävä seikka koulujen juhlissa ovat esitysten aikana kälättävät ihmiset. Eilen meinas mennä hermot, kun kolme vanhaa kantturaa piti helvetinmoista kälätystä lasten esitysten aikana. Aikuisten ihmisten pitäis osata olla hiljaa! Perkeleen lehmät pilasivat juhlan!
Meijän päikkärin joulujuhlassa oli n. 40v äijä hupparissa, no se on vielä ok ja college-housuissa... Liekkö joku urkanmaikka. Siinä oli kanssa varsinaiset juhlavaatteet.
Joo, mä jaksan ihmetellä samaa. Kohtuu usein niiden lasten pukeutuminen on samaa, juhliin nuhjusessa hupparissa, farkuissa ja lenkkareissa. Jippii!