Sellainen tilanne avioliitossa, etten tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
Olen pitkä ja siro, en siis omista isoja rintoja, pukeudun kuitenkin naisellisesti ja tykkään laittautua ja meikata kohtuullisesti. Olen aina tiennyt, että miehelläni on ollut ennen minua suhde miehen kanssa, ajattelin, että se on ollut osa nuoruuden kokeiluja (niin kuin mies on mulle sanonut).
Miehelläni on uskovat vanhemmat jotka vaikuttavat aktiivisesti seurakunnassa, epäilin joskus vuosia sitten, että miestäni viehättää vartaloni koska se on aika poikamainen. Noh, mies on tähän asti kieltänyt kaiken, kunnes nyt sitten totesi, että on hulluna minuun juuri sen takia, kun olen niin poikamainen vartaloltani. Jippii voi kiitos.. Samalla myönsi sen, että lopetti suhteensa tuohon mieheen perheensä painostuksesta.
Nyt olen siis 30 v, 3 lapsen äiti ja naimisissa miehen kanssa, joka haluaa minua vain siksi, että olen hänen mielestään niin poikamainen.
Kommentit (12)
No, kulissia, jossa sua käytettiin hyväksi, todella ikävää... Tsemppiä sulle!
Tosi hienoa, että ollaan oltu 6 vuotta naimisissa ja mies kertoo sitten, että haluaisi olla miehen kanssa mutta koska ei voi niin minä saan toimia korvikkeena.. :( ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:44"]
Tosi hienoa, että ollaan oltu 6 vuotta naimisissa ja mies kertoo sitten, että haluaisi olla miehen kanssa mutta koska ei voi niin minä saan toimia korvikkeena.. :( ap
[/quote]
Tiesit etukäteen, että miehes...
Nolo provo, ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:46"]
[/quote]
Nolo provo, ei jatkoon.
[/quote]
Kyllä mä sen verran olen mieheeni luottanut, että jos sanoo sen olleen vain nuoruuden kokeilu, niin luotan siihen, että se myös oli. Olin minäkin nuorempana ihastunut erääseen tyttöön ja luulen, että suurinosa on jossain vaiheessa edes hetken kiinnostunut samasta sukupuolesta.. ap
No olisko se sitten parempi, että haluaisi olla sinun kanssasi siksi, että sinulla on isommat tissit kuin exällään? (siis JOS sinulla olisi oikeasti isommat)
Kun hänen todellinen seksuaalinen suuntautumisensa kävi ilmi, kysyitkö koskaan voiko hän olla onnellinen kanssasi?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:46"]
[/quote]
Nolo provo, ei jatkoon.
[/quote]
Kyllä mä sen verran olen mieheeni luottanut, että jos sanoo sen olleen vain nuoruuden kokeilu, niin luotan siihen, että se myös oli. Olin minäkin nuorempana ihastunut erääseen tyttöön ja luulen, että suurinosa on jossain vaiheessa edes hetken kiinnostunut samasta sukupuolesta.. ap
[/quote]
Oliko aloituksessa jotain, että miehes jätti sen toien vanhempiensä vuoksi??? Think_baby... * mieti mieti mieti*
Voi pitää hyvin paikkansa. Usein oon kuullut että bi-miehiä kiinnostaa enemmän poikamaiset naiset, ja tarkoitan nyt ihan vartalonmallia, pienet rinnat, kapea lantio jne.
En mä nyt tuota niin pahana näe. Toisethan tykkää vastaavasti isoista rinnoista, leveästä pepusta jne. Että jos miehes vaikuttaa siltä että pitää sinusta enemmän kuin miehistä tai kenestäkään muusta, eikös asia ole silloin ok?
Outoa :D anteeksi en osaa kuvitella tilannetta itselleni, hämmentävää..