Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita ei kiinnosta yhtään mennä ulos, koska on niin kylmä?

Vierailija
18.10.2021 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa pukeutumaan.

Liian kuuma sää voi olla mutta liian kylmä ei.

Vierailija
22/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta lähteä ulos minkäänlaisella kelillä. Kohta pitää kuitenkin käydä kaupassa ja sitten saa taas muhia rauhassa sisällä. Kotona on niin kiva olla ja oma sohva on paras paikka.

Voin vain kuvitella minkälainen sohvatyynyn näköinenkin olet.

Kuvittele rauhassa. Olen tyytyväinen olomuotooni eikä mun tarvitse ravata pihalla pysyäkseni kuosissa. Ihmisiä on erilaisia.

Joo, onhan se pyöreäkin muoto ja kuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Ja tiedän että se on pukeutumiskysymys ja omistan kunnon lämpimät vaatteet. En pidä syksystä enkä talvesta ja pysyn mielummin sisällä.

Vierailija
24/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa oli käydä koiran kanssa aamulenkillä siinä ennen 5 kun ilma niin raikas ja heti oli sen verran enemmän valoakin että ei ojaan kävellyt ilman lamppua, näki missä tie kulkee... Sellainen -4 oli.

Vierailija
25/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Seuraavat yli 6 kuukautta kuluu taas visusti sisätiloissa odotellessa että voisi jälleen alkaa elää. On tämä kanssa maa ja ilmasto kun puolet vuodesta menee aivan hukkaan siedettävää säätä odotellessa.

Vierailija
26/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

Mitäs jos ei tykkää kerrospukeutumisesta? Talvella ja kylmällä tarvitaan enemmän ja paksumpaa vaatetta, kesällä ja kuumalla riittää kevyet vaatteet ja varjossa oleminen.

Talvella ei edes aurinko lämmitä.

Vierailija
27/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole vaatteita? Minulla on ainakin paljon hyviä lämpimiä ihania vaatteita ja eilen viimeksi kävin ostamassa uuden nätin kevytuntuvatakin ja pipon. Ulkoilu on vain pukeutumiskysymys. Jos haluaa tehdä siitä itselleen ikävää, niin tottakai sitä voi lähteä vaikka bikinit päällä pihalle, mutta on ihan fiksua laittaa säähän sopivat vaatteet, niin ulkoilu on mukavaa.

Tai sitten on vaan ulkoilematta. Ei tarvitse tehdä asiasta sen vaikeampaa ja lähteä vaatekaappia uusimaan.

Vierailija
28/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilykeli parhaimmillaan. Ei tule heti liian kuuma.

Vierailija
29/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

Mitäs jos ei tykkää kerrospukeutumisesta? Talvella ja kylmällä tarvitaan enemmän ja paksumpaa vaatetta, kesällä ja kuumalla riittää kevyet vaatteet ja varjossa oleminen.

Kyllä mulle riittää kevyttoppatakin alle pelkkä ohut pitkähihainen paita. Ei sitä paksuinta ja lämpimintä vaatetusta vielä tarvitse, herranen aika.

Vierailija
30/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

Kyllä mulle riittää kevyttoppatakin alle pelkkä ohut pitkähihainen paita. Ei sitä paksuinta ja lämpimintä vaatetusta vielä tarvitse, herranen aika.

Et sitten tajunnut...

Se kevyttoppis pitkähihaisen paidan kanssa on silti enemmän kuin kesän vaatetus....

Vierailija
31/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole vaatteita? Minulla on ainakin paljon hyviä lämpimiä ihania vaatteita ja eilen viimeksi kävin ostamassa uuden nätin kevytuntuvatakin ja pipon. Ulkoilu on vain pukeutumiskysymys. Jos haluaa tehdä siitä itselleen ikävää, niin tottakai sitä voi lähteä vaikka bikinit päällä pihalle, mutta on ihan fiksua laittaa säähän sopivat vaatteet, niin ulkoilu on mukavaa.

Siinä kans yks pikamuotia shoppaileva nainen 🤦🏻‍♂️

Vierailija
32/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

Herranen aika ei kaikki halua mitään kevyttoppatakkia! Ne on rumia.

Vierailija
33/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä, mutta kun lämpötila tippuu alle 10 asteen alkaa kaikki ylimääräinen uloslähtö olla hankalaa itselleni.

Koita vaatii päivittäisiä lenkkejä, mutta juurikaan muuta "ylimääräistä" en tuolla ulkona tee.

Liikuntaa saa onneksi harrastettua sisälläkin.

Vierailija
34/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu-, toppa- ym säähän sopivat vaatteet ovat rumia. Mieluummin olen sisällä.

Vierailija
35/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

No ei ole. Kulje sitten pyllybikineissä ja tutise kylmästä, kertoo vaan sun tyhmyydestä.

Vierailija
36/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa täällä olikin teinejä kommentoimassa. Muttakun ne on rumia.

Vierailija
37/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa täällä olikin teinejä kommentoimassa. Muttakun ne on rumia.

En ole teini ja minustakin ne ovat rumia. En itse käytä mitään omasta mielestäni rumia vaatteita.

Vierailija
38/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta lähteä ulos minkäänlaisella kelillä. Kohta pitää kuitenkin käydä kaupassa ja sitten saa taas muhia rauhassa sisällä. Kotona on niin kiva olla ja oma sohva on paras paikka.

Voin vain kuvitella minkälainen sohvatyynyn näköinenkin olet.

Kuvittele rauhassa. Olen tyytyväinen olomuotooni eikä mun tarvitse ravata pihalla pysyäkseni kuosissa. Ihmisiä on erilaisia.

Joo, onhan se pyöreäkin muoto ja kuosi.

Ei voi ymmärtää. Miksi aina tätä, että joku on tietävinään jonkun anonyymin ulkonäön.

- eri

Vierailija
39/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laittaa sopivia vaatteita, ei ole kylmä. Upea auringonpaiste ennen huomista myrskyä, josta näyttäisi alkavan monen päivän sateet. Pitää käydä lenkillä ennen töihin lähtöä. Kannattaa muidenkin kynnelle kykenevien lähteä.

Vierailija
40/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa pukeutumaan.

No ei ole. Kulje sitten pyllybikineissä ja tutise kylmästä, kertoo vaan sun tyhmyydestä.

"Ite oot tyhmä kun et tykkää mun takista!"

Ei minulla ole kylmä. Olen sisällä.