Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, joita ei kiinnosta yhtään mennä ulos, koska on niin kylmä?

Vierailija
18.10.2021 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olispa jo kevät.

Vierailija
2/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu! Haluan olla sängyssä, syödä ja juoda teetä/alkoa. Haha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli on isompi tekijä itselleni kuin itse lämpötila. Kylmässä on mukavaa, mutta viimassa ei.

Mukavinta on tietysti istuskella peiton alla ja juoda kaakaota :)

Vierailija
4/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole edes vielä kylmä. Helmikuussa saatta olla pari kylmähköä päivää. Mikä ihmeen sokeripossu se siellä kirjoittelee?

Vierailija
5/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuuli on isompi tekijä itselleni kuin itse lämpötila. Kylmässä on mukavaa, mutta viimassa ei.

Ei muakaan pakkanen esimerkiksi haittaa mutta jatkuva tuuli/viima ottaa päähän.

Vierailija
6/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tosin kesällä oli taas ihan liian kuuma.

Vierailija
7/56 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan pakkanen esimerkiksi haittaa mutta jatkuva tuuli/viima ottaa päähän.

Jep, kirjaimellisesti ottaa päähän kun laukaisee migreenin, mulla meni aika pitkään tajuta tuo (voi liittyä epävakaisen sään paineenvaihteluihinkin)

Vierailija
8/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Olen silti yrittänyt karaista itseäni ja käynyt viikon sisällä 4x järvessä uimassa.

Mutta on se inhaa, viima saa mun 3 hermosäryn aktivoitumaan heti:( Nyt istun takkatulen lämmössä ja odotan ensikesää.

Vierailija
9/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta lähteä ulos minkäänlaisella kelillä. Kohta pitää kuitenkin käydä kaupassa ja sitten saa taas muhia rauhassa sisällä. Kotona on niin kiva olla ja oma sohva on paras paikka.

Vierailija
10/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole vaatteita? Minulla on ainakin paljon hyviä lämpimiä ihania vaatteita ja eilen viimeksi kävin ostamassa uuden nätin kevytuntuvatakin ja pipon. Ulkoilu on vain pukeutumiskysymys. Jos haluaa tehdä siitä itselleen ikävää, niin tottakai sitä voi lähteä vaikka bikinit päällä pihalle, mutta on ihan fiksua laittaa säähän sopivat vaatteet, niin ulkoilu on mukavaa.

Vierailija
11/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta lähteä ulos minkäänlaisella kelillä. Kohta pitää kuitenkin käydä kaupassa ja sitten saa taas muhia rauhassa sisällä. Kotona on niin kiva olla ja oma sohva on paras paikka.

Voin vain kuvitella minkälainen sohvatyynyn näköinenkin olet.

Vierailija
12/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käynti kovalla pakkasella on yhtä helvettiä. Pukea toppavaatteet 20 asteen pakkasen ja viiman takia päälle, sitten kävellä kauppaan reilu kilometri, pyöriä kaupassa ostoskärryn kanssa + 20 asteessa, ja sitten hikisenä ostoskassin kanssa takaisin pakkaseen. Tietenkin takin voi riisua kaupassa pois, mutta perse on silti hiestä märkä, kun pääset kotiin.

Vierailija
13/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas innostuin, kun tuli vähän kylmempi sää! Voi mennä metsäänkin hevosella ilman hirvikärpäsiä.

Vierailija
14/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitella minkälainen sohvatyynyn näköinenkin olet.

Kuvittele rauhassa. Olen tyytyväinen olomuotooni eikä mun tarvitse ravata pihalla pysyäkseni kuosissa. Ihmisiä on erilaisia.

Vierailija
15/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanan viileä ilma, -3 astetta äsken. <3 Huomenna on luvassa runsasta lumisadetta. Lähden silloin lenkille<3

Vierailija
16/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiinnosta yhtään, enkä mitenkään nauti siitä .

Keväällä ja kesällä oon ulkona kaiken mahdollisen vapaa-ajan, kun kasvien kanssa riittää puuhaa. Talvellakin kuivassa pakkaskelissä ihan mielelläni.

Nyt kosteassa syysilmassa vain sen verran että pikkuisen saan raitista ilmaa päivittäin.

Vierailija
17/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!!! Olen ratkaissut säähän liittyvän ongelman muutama vuosi sitten. Ostin asunnon 3500km etelämmästä -- eipä tarvitse naama huurussa palella - helmikuussakaan. Nautin auringosta yli puolet vuodesta.Vuokraan asuntoni netin kautta touko/syyskuun ajaksi "sesonkihintaan" kesälomalaisille - ja asun itse sitten ilmaiseksi lopun vuotta. Suomessa minulla on velaton kerrostalohuoneisto pikkukaupungissa.

Vierailija
18/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole vaatteita? Minulla on ainakin paljon hyviä lämpimiä ihania vaatteita ja eilen viimeksi kävin ostamassa uuden nätin kevytuntuvatakin ja pipon. Ulkoilu on vain pukeutumiskysymys. Jos haluaa tehdä siitä itselleen ikävää, niin tottakai sitä voi lähteä vaikka bikinit päällä pihalle, mutta on ihan fiksua laittaa säähän sopivat vaatteet, niin ulkoilu on mukavaa.

On vaatetta vaikka kuin paljon ja mihin säähän ja ilmaan vaan, mutta mä inhoan pukemista.

Pilkkihaalarit ei kuitenkaan taida olla kaupunkiasu.

Kerrospukeutuminen on ihan saatanasta....

Vierailija
19/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kylmä? Eihän tuonne voi vielä edes laittaa kuoritakkia päälle.

Vierailija
20/56 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Omat energiatasot on aivan maassa loka- ja marraskuussa. Joulu tuo hetkeksi iloa ja sitten voikin jo alkaa odottaa kevättä :D

Kohta joku sanoo klassikkolauseen ”se on vain pukeutumiskysymys”. EI MUUTEN OLE! Pidän kesän valoisista illoista ja viime kesän lämpö oli aivan mahtavaa. Tässä yhtälössä toppatakki ei ole se ratkaiseva tekijä.

Tsemppiä ap:lle ja kaikille muille, kyllä tästäkin syksystä/talvesta taas jotenkin selvitään 💪🏻