En vain jaksa ihmisiä. Pakolliset työkuviot Ok.
Yhtä liirumlaarumia ja juoruamista.
Työkuviot Ok mutta ylipäätään kaikki muu aiheuttaa stressiä.
Kommentit (9)
Ap. Osa ihmisistä vain miettii muiden asioita ja puhuvat niitä eteenpäin. Todella painajaismaisesta.
Ihan sama täällä. Elämänlaatuni parani roimasti koronan pakottamaan etättöskentelyn ansiosta. Onneksi se mahdollisti myös sen, että myös jatkossa saa työskennellä hiukan enemmän etänä. En kaipaa töyöpaikalta yhtään ketään.
Vali-vali-valittajat, uusavuttomat tumpelot! Jättäkää hitto työpaikkanne heti HUOMENNA jollekin sellaiselle joka sitä arvostaa ja jääkää sitten hitto sohvalle vinkumaan miten vaikeaa elämä on! Rauvostuttaa ja oksennuttaa teidän asenteenne!
Sama! Voitteko kertoa, millaista etätyötä teette? Olen etsimässä paikkaa. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
En lopeta etätöitä ikinä!
En minäkään. Saa olla omassa pikku huoneessa ovi kiinni koko päivän. Tosin myönnän, että työssäni olen ihmisten kanssa tekemisissä puhelimitse, mutta se on eri asia eikä sitä lasketa.
Ihana yksinäisyys ja rauha!
Vierailija kirjoitti:
Vali-vali-valittajat, uusavuttomat tumpelot! Jättäkää hitto työpaikkanne heti HUOMENNA jollekin sellaiselle joka sitä arvostaa ja jääkää sitten hitto sohvalle vinkumaan miten vaikeaa elämä on! Rauvostuttaa ja oksennuttaa teidän asenteenne!
Työtä vastaan ei ole mitään, miksi pitäisi jättää työ, josta saa kohtuullisen ansion ja josta tykkää?
Ei ole uusavuttomuutta, että tykkää kommunikoida kollegojen kanssa harvakseltaan ja vain teamsissa. Kyseessä ei kuitenkaan varsinaisesti ole tiimityö vaan ihan yksilötoiminta ja omat tulostavoitteet, toki osana tiimiä yhteisen tulospotin kartuttamiseksi toimien
Vierailija kirjoitti:
Sama! Voitteko kertoa, millaista etätyötä teette? Olen etsimässä paikkaa. Kiitos!
Lehtien puhelinmyyntiä
Sama täällä.