MITÄ lahjaksi kummitytölle, jolla ihan liikaa tavaraa?
On 3-vuotias tyttö. Kolme vuotta olen keksinyt synttäri- ja joululahjat, mutta enää ei tule mitään mieleen.. Kaikki tuntuu aivan turhalta, kun saa niin hirveästi aina tavaraa. Joulukin on jo ens viikolla! Apua!!
Kommentit (12)
Kirjoja olen ostanut.. Pelejä on myös paljon. Samoin askartelutarvikkeita.
Ehkä joku kerääminen voisi tosiaan olla, mutta en tiedä onko noista kumpikaan sopivia.. Onko ne nomination-korut vielä suosittuja?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:20"]Kirjoja olen ostanut.. Pelejä on myös paljon. Samoin askartelutarvikkeita.
Ehkä joku kerääminen voisi tosiaan olla, mutta en tiedä onko noista kumpikaan sopivia.. Onko ne nomination-korut vielä suosittuja?
[/quote]
Nomination on kyllä tosi last season
Tilaa pihalle roskalava jonne liiat tavarat voidaan heivata. Ikimuistoinen, omaperäinen lahja.
Joku fantasiaprinsessapuku. Liput lasten teatteriesitykseen sinun kanssasi.
Dvd, Playmobil-sarjan juttuja, tarjoa joku lastenteatteriesitys, roolivaate, pinkit reinot...
Barbiet, nuket, prinsessarooliasut ja Legot on meijän 3-vuotiaan suosikkeja. Itse suosin lahjaksi usein Legoja. On nii kestäviä ja helppo yhdistellä.
Esim. HopLoppiin tai SnadiStadiin lahjakortti. Tietysti viet lapsen niin lahjana on myös yhteistä aikaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:20"]Kirjoja olen ostanut.. Pelejä on myös paljon. Samoin askartelutarvikkeita. Ehkä joku kerääminen voisi tosiaan olla, mutta en tiedä onko noista kumpikaan sopivia.. Onko ne nomination-korut vielä suosittuja? [/quote] Nomination on kyllä tosi last season
[/quote]
No onko mitään vastaavaa, joka ei olis last season?
Nukkeja on, reinot on, roolivaatteita on..
Minusta nuo helmet ovat tosi hyvä idea! Ei tietenkään paljoa lämmitä lasta nyt, mutta sitten tulevaisuudessa kyllä.
Kirja, peli, askartelutarvikkeita? Tai ala keräämään hopea aterimia hänelle tai helminauhaa helmi kerrallaan.