Autosi määrittelee arvokkuutesi
Arvosi on suurin mahdollinen, mikäli omistat 2011 tai sen jälkeen valmistetun mustan tai lähes mustan auton. Parhaat merkit Audi ja Volkswagen Passat.
Kommentit (15)
Korreloi suoraan tyhmyyden kanssa. Auto on huono sijoitus.
t. miljonääri
Jotkut kaikista urpoimmat vanhat miehet tosiaan ajattelee tämänsuuntaisesti. Vaikea uskoa, mutta totta se on.
mulla on bmw 323ti compact M varusteilla ja mustalla nahkasisustalla.
olen siis arvoton.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:36"]
t. miljonääri
[/quote]
Avlla on paikalla aina ehkä max 100 mammaa samalla tietyllä hetkellä, mutta kun teet threadin ja joku 10 lukee sen niin 6-8 on juuri tilanteeseen sopiva äärihuippuihmisiä. Nyt miljonäärejä, jos kysymys älystä niin kaikki yhtäkkiä Mensan jäseniä..
Auto? Itse en omista yhtään, sopiva firman auto on tarvittaessa käytössä. Harvoin tarvitsen, kerran kuussa tai jotain. Kulkuvälineistä omistan vain pari moottoripyörää sekä veneen.
Ei elämä näinkään ihan arvottomalta tunnu.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:40"]
t. miljonääri
[/quote]
Avlla on paikalla aina ehkä max 100 mammaa samalla tietyllä hetkellä, mutta kun teet threadin ja joku 10 lukee sen niin 6-8 on juuri tilanteeseen sopiva äärihuippuihmisiä. Nyt miljonäärejä, jos kysymys älystä niin kaikki yhtäkkiä Mensan jäseniä..
[/quote]
Sain myös siitä Mensan nettitestistä ihan hyvän tuloksen, vaikka paremminkin olen testissä pärjännyt joskus nuorempana.
t. miljonääri
Millainen on auto, sellainen on mies. Pikkkuauto miehellä kertoo, että hän on pehmo, alistettu (ja alistunut) nössö. Vaimon jyräämä nahjus - jos jollekin on kelvannut.
Puhutko sinä nyt arvosta vai arvokkuudesta? Minun on joskus vaikea ottaa vakavasti ihmisiä, jotka pullistelevat yhdellä asialla ja nolaavat itsensä heti perään toisella. Samaan tapaan kuin se entinen juppi, joka tarinan mukaan tilasi ärrät päristen ranskalaisia ruokia kaupungin kalleimmassa ravintolassa tehden vaikutusta naapuripöydän neiteihin ja lopulta tilasi juomaksi ison lasin maitoo. :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 17:40"]
t. miljonääri
[/quote]
[/quote]
Voi kulta pieni etkö vielä ole tajunnut että autoista kiinnostuneet vastaavat autoaloituksiin, varakkaat rahajuttuihin jne...
Ou jee, mulla on 2012 mallin Skoda.
Omistan 2010 vuosimallia olevan tummansinisen farmari Passatin.
-Bias-
Uuu. Mullon 2014 skoda. Paskanruskee. Olen a-luokkaa!
En omista autoa. Olen siis arvoton.