Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 38 neliöinen yksiö mielestäsi suuri kokoinen

Vierailija
18.10.2021 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 34,5 neliön kaksiossa, joten mielestäni tuo on hyvän kokoinen yksiö.

Vierailija
22/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin riippuu miten ne neliöt on suunniteltu. Jos eteinen syö niin paljon neliöitä, ettei sänky mahdu järkevästi minnekkään, ei ole suuri. Jos eteinen on pienempi alainen ja sängylle oma nurkkaus, on parempi.

Tuttavan edellinen kämppä oli järkevä, oma keittiönurkkaus ja sängylle oma kolo. Nykyään keittiö, olohuone ja " makuuhuone" yhtä isoa tilaa, ettei sinne sänkyä viittinyt laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mihin verrataan, meillä sisä uima-allas on muutamaa neliötä suurempi.

Ensimmäinen oma asunto oli 38 neliön kaksio ja oli tila ihme, joten yksiöksi varmasti "avara"

Vierailija
24/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon arkkitehtuurista kyllä. Itse asuin pitkään opiskelijayksiössä, joka oli 36-neliöinen muistaakseni. Se sitten olikin tyyliä eteinen, josta ovi huoneeseen, toinen ovi keittiöön ja kolmas kylppäriin. Keittiö oli yhtä suuri kuin huone.

Tajusinkin tuotapikaa että tämähän on niinkuin ne solukämpät missä aiemmin olin asunut, puuttuu vain ne kaksi muuta huonetta. Varmaan helpolla päästy suunnittelussa. Tavallaan hassua.

Vierailija
25/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöiden keskipinta-ala oli vuonna 2019  34 m2.  Vaihtelua koossa on paljon, joten kysymäsi 38 m2 on suurehko, muttei vielä suuri. Eli siis kuuluu kooltaan keskimmäisen kolmanneksen yläpäähän.

Vierailija
26/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiöiden keskipinta-ala oli vuonna 2019  34 m2.  Vaihtelua koossa on paljon, joten kysymäsi 38 m2 on suurehko, muttei vielä suuri. Eli siis kuuluu kooltaan keskimmäisen kolmanneksen yläpäähän.

Mielenkiintoista, jos tuo kirjoittamasi pitää paikkansa.  Ainakin ilmoittelussa olen itse hyvin harvoin törmännyt ainakaan yli 36-neliöisiin yksiöihin.  Vai onko niin, että ne suuret menevät heti kaupaksi ilman että tarvitsee ilmoitella missään?

Vierailija
27/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

39,5 neliö yksiö mul. Oudon pieniä koppeja noi 20 neliöiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi