Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko erittäin kipeä peräpukama syy lähteä päivystykseen?

Vierailija
18.12.2014 |

Mitä ne voi siellä tehdä? Kuolen kohta.. Pitäiskö eka kokeilla peräpuikkoa ja voidetta, kuinka äkkiä ne rauhoittaa tilanteen? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päuvystys on akuutteja vaivoja varten. Arvelisin, että peräpukamasi ei ole syntynyt juuri nyt illalla.

Vierailija
22/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirtä itse pukama, tai voit myös leikata saksilla pukaman irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dont worri! Mullekkin tuli puoli vuotta sitten peräpukama ja olin ihan paniikissa :D Ensinnäkin, älä käytä yöisin pikkareita, vaan jotain tosi väljiä yöhousuja. Pyri tähän päivälläkin. Suihkuttele lämpimällä vedellä pari krt päivässä ja laita siihen peräpukamille tarkoitettua voidetta. Ai niin, äläkä ponnistele pytyllä ja hinkkaa liian kovaa vessapaperilla. Pahin menee parissa päivässä ohi. Sittenkun on rauhoittunut työnnä takaisin sisään. In pääsin eroon omastani!

Vierailija
24/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa itse pukama ja laastaria päälle

Vierailija
25/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Mikä saatana sinua vaivaa? Ensin nostit ikivanhoja ketjuja joissa mainittiin nänni. Ja nyt olet viettänyt aikaasi löytääksesi peräpukamaketjut, jotka voisi nostaa ylös!

Vierailija
27/27 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistat huuhdella sitä ahkerasti ja käyttää vaikka ac3. Itellä tuli myös synnytyksen jälkeen kauhea paukama, säikähdin ihan...mut parani ihan kotihoidolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme