Onko erittäin kipeä peräpukama syy lähteä päivystykseen?
Mitä ne voi siellä tehdä? Kuolen kohta.. Pitäiskö eka kokeilla peräpuikkoa ja voidetta, kuinka äkkiä ne rauhoittaa tilanteen?
Kommentit (27)
Hirtä itse pukama, tai voit myös leikata saksilla pukaman irti.
Dont worri! Mullekkin tuli puoli vuotta sitten peräpukama ja olin ihan paniikissa :D Ensinnäkin, älä käytä yöisin pikkareita, vaan jotain tosi väljiä yöhousuja. Pyri tähän päivälläkin. Suihkuttele lämpimällä vedellä pari krt päivässä ja laita siihen peräpukamille tarkoitettua voidetta. Ai niin, äläkä ponnistele pytyllä ja hinkkaa liian kovaa vessapaperilla. Pahin menee parissa päivässä ohi. Sittenkun on rauhoittunut työnnä takaisin sisään. In pääsin eroon omastani!
Leikkaa itse pukama ja laastaria päälle
Vierailija kirjoitti:
.
Mikä saatana sinua vaivaa? Ensin nostit ikivanhoja ketjuja joissa mainittiin nänni. Ja nyt olet viettänyt aikaasi löytääksesi peräpukamaketjut, jotka voisi nostaa ylös!
Muistat huuhdella sitä ahkerasti ja käyttää vaikka ac3. Itellä tuli myös synnytyksen jälkeen kauhea paukama, säikähdin ihan...mut parani ihan kotihoidolla.
Päuvystys on akuutteja vaivoja varten. Arvelisin, että peräpukamasi ei ole syntynyt juuri nyt illalla.