Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastutte päätä pahkaa ja saatte kuulla, että...

Vierailija
18.12.2014 |

kyseinen ihminen on juuri laihduttanut 20kg ja on nyt siis normaali. Kyseinen ihastus kolahtaa ihan kunnolla ja on teidän mielestänne kaikin tavoin täydellinen. Sitten kuulette, että ollut vuosi sitten 20kg ylipainoinen ja laihduttanut ne pois. Meneekö ihastukselta pohja?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
2/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään mene. Minulle ei ylipäätään ole paino mikään tärkeä asia. Tärkeämpää on se onko ihminen hyväsydäminen vai ei.

Vierailija
4/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä noin pinnallinen ole koskaan ollut...

Vierailija
5/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi niin että laihduin 30kg ja tapasin mieheni, en tiie miksi mutta mua jotenki hävetti kertoa että olin ollut todella ylipainoinen joskus. Meitä yhdisti juurikin urheilu ja pelkäsin hänen arvostelevan minua siksi. No nyt raskaana kertoin että olen painanut jopa enemmän kuin nyt loppuraskaudessa (+18kg) eikä mies ollut moksiskaan, kysyi miten onnistuin lihoamaan ja sanoi että hienosti olen onnistunut laihtumaan.
Valokuvista nyt tietysti näki että olin "hiukan" pulskempi joskus mutta kuvia ei ole paljoa niiltä ajoilta ja paksummilta ajoilta :D

Vierailija
6/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se olisi vain positiivista että joltain löytyisi noin kova itsekuri, 20kg on kuitenkin jo kova tulos. Eli ei, ihastukselta ei todellakaan menisi pohjaa, päinvastoin. :)

Vierailija
7/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se jossain kohti lihoo taas. Olis aikamoinen turn off.

Vierailija
8/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt tota ap? Oletko itse ihastunut vai tuo laihduttanut?

Vierailija
9/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän häiritsisi, mutta jos olisin "päätä pahkaa ihastunut" niin tuskin takertuisin pikkuseikkoihin ja alkaisin miettiä miehen menneisyyttä.

Vierailija
10/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:12"]

Miksi kysyt tota ap? Oletko itse ihastunut vai tuo laihduttanut?

[/quote]

Olen itse laihduttanut. Ja totaalisen ihastunut yhteen mieheen, joka myös minuun ja nyt mietin, mitä hän ajattelee asiasta. En tosin usko, että kovinkaan kummoisempia, tuntuu sen verran fiksulta tyypiltä :) halusin vain tietää, mitä mieltä valtaväestö (av:llä) on, kun täällä tuntuu olevan niin läskikammoisia ihmisiä.

Vierailija
11/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän laihtuneesta sen näkee kun nahka roikkuu.

Vierailija
12/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"]

[/quote]

Tuskin 20kg pudotus vielä nahkassa näkyy.

Vierailija
13/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan kunnolla kyytiä ukkelille sängyssä, niin ihan sama vaikka olisit pudottanut 50kg. Älä pihtaa oikein rivoa oraaliseksiä.

Vierailija
14/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:23"]

[/quote]

Ei näy, ei roiku nahka.

Ap

Vierailija
15/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:51"]

kyseinen ihminen on juuri laihduttanut 20kg ja on nyt siis normaali. Kyseinen ihastus kolahtaa ihan kunnolla ja on teidän mielestänne kaikin tavoin täydellinen. Sitten kuulette, että ollut vuosi sitten 20kg ylipainoinen ja laihduttanut ne pois. Meneekö ihastukselta pohja?

[/quote]

Ei tietenkään. Jos mies sillä hetkellä miellyttää silmääni,mitä väliä sillä on miltä hän on näyttänyt vuosi sitten?

Vierailija
16/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:34"]

Annat vaan kunnolla kyytiä ukkelille sängyssä, niin ihan sama vaikka olisit pudottanut 50kg. Älä pihtaa oikein rivoa oraaliseksiä.

[/quote]

Miksi tätä nyt alapeukutetaan? Niinhän se on! Senkun vaan monet naiset ymmärtäisivät, niin säästyttäisiin isoilta vaikeuksilta elämässä.

Vierailija
17/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/16, kommentissasi alapeukutetaan luuloasi, että naisen pitää ansaita huoramaisuudella kunnioitus ja rakkaus.

Ap, en ajattelisi ollenkaan pahaa, laihtuminen kysyy tahdonvoimaa, jota kunnioitan.

Vierailija
18/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vuoden takaiset läskit mitenkään vähennä viehättävyyttä. Pitäisi olla todella pinnallinen, että antaisi tuollaisen häiritä.

Vierailija
19/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 16:02"]

13/16, kommentissasi alapeukutetaan luuloasi, että naisen pitää ansaita huoramaisuudella kunnioitus ja rakkaus.

Ap, en ajattelisi ollenkaan pahaa, laihtuminen kysyy tahdonvoimaa, jota kunnioitan.

[/quote]

Onko oraaliseksi miehen kanssa huoramaisuutta? En kyllä nyt ymmärrä.

Vierailija
20/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku tuon takia menettää mielenkiintonsa, kannattaa todellakin antaa sellaisen ihmisen painua helvetin kauan elämästään. Tyhmien ihmisten seura on erittäin erittäin vaarallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi