Kuinka moni täällä palstailevista on työttömiä
kun on aikaa tänne naputtaa ja päivisin (normaalina työaikana) keskustelut käy kuumana :D ymmärrän jos ruokatauolla käy palstalla mut mites työaikana vai onko mammat työttömiä :(
Kommentit (31)
Opiskelija olen, vauvailen tässä opiskeluhommien välissä.
Työtön olen, ja olin ennen pandemiaakin. Päivät kuluvat todella hitaasti.
Oon ollut työttömänä nyt 2 kk. Sitä ennen palstaoilin vuosia päivisin työtauoilla tai kotoa kipeiden lasten puuhatessa omia leikkejään. Nyt työttömänä olen palstaillut tavallista vähemmän, tuntuu, että seinät kaatuu päälle jos on vain kotona/sisällä. Ei tietenkään voi yleistää.
Noista työttömyys-aiheisista keskusteluista päättelen, että hyvin moni täällä on työtön.
Mä oon nyt lomalla ja työt on 3 vuorotyötä. Joskus siis istun arkisinkin vapaalla yksin kotona, tai iltavuorot voi alkaa vasta klo 14.
Olen pitkäaikaistyötön enkä usko että saan enää ns. oikeita töitä.
M.50
Vierailija kirjoitti:
M.50
Saako kysyä, miksi et opiskele uutta ammattia?
Täälläkin yksi työtön.
Inhoan tätä työttömyyttä, jota on jatkunut jo pitkään. Tänäänkin olen taas kerran selannut työpaikkailmoituksia, katsonut olisiko työkokeilupaikkoja tai paikkoja, palkkatukipaikkoja tai opiskelumahdollisuuksia turhautuneena.
No, ootko itse töissä?
Kun on tollasesta aikaa kysellä että kuka on työtön ja kuka töissä?
Ja kyllä, oon työtön. Ollu melkein 2 vuotta, ei paljon naurata. Kiitos koronalle.
T. Entinen kokki
työtön kelapummi tääl HAHAHAHAHAHAH
Suurin osahan on korkeakoulutettuja väh 9000 euron kk palkalla työskenteleviä. Yleisimmin ADHD diagnoosi löytyy. Omaisuutta velaton okt parisataa neliöö, sijoituskämppiä ja iso salkku.
Vierailija kirjoitti:
No, ootko itse töissä?
Kun on tollasesta aikaa kysellä että kuka on työtön ja kuka töissä?
Ja kyllä, oon työtön. Ollu melkein 2 vuotta, ei paljon naurata. Kiitos koronalle.
T. Entinen kokki
jos menisit vaikka iltalehti sivulle ni huomaisit että raflat on avattu..
Mää olen!
Aamulla kehittelen kahvit, katselen uudet työpaikat ja odotan että palsta aukeaa. Yleensä oon käynyt jo lenkillä ennen sitä.
Itse keksisin vaikka mitä touhua ja tuntuu ettei aika riitä nytkään kaikkeen mielenkiintoiseen.
Oon nyt korona aika mm opetellut tekemään koruja ja saanut jotain myytyäkin. Puutyöt olis lähempänä sydäntä, mutta asun kerrostalossa ja joskus pääsen käyttämään äidin tai veljen pajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.50
Saako kysyä, miksi et opiskele uutta ammattia?
Koska on jo kaksi ammattia eikä tässä iässä saa töitä ellei ole jokin erikoisalan guru.
M.50
Olisit nyt edes tehnyt gallupin. Eihän tässä ole mitään järkeä, että tänne käy jokainen vastaamassa olen tai en ole.
Vakituisessa työssä. Tänään vapaapäivä ja makoilen sohvalla odottaen sateen loppumista. Kauppaan pitäisi mennä.
Olen eläkkeellä ja 46vuotta työelämässä.
Minä olen. Korona vei työt ja uutta en ole onnistunut saamaan. Sain juuri tänään uuden kiitos-mutta-ei-kiitos -viestin. Ikää 50+.