Kuinka moni täällä palstailevista on työttömiä
kun on aikaa tänne naputtaa ja päivisin (normaalina työaikana) keskustelut käy kuumana :D ymmärrän jos ruokatauolla käy palstalla mut mites työaikana vai onko mammat työttömiä :(
Kommentit (31)
Ylintä johtoa. Delegoin hommia ja vastailen satunnaisiin maileihin.
Selailen vauvapalstaa ja nettiautoa.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä olen ansaitusti.
Ihmettelen että joku on alapeukuttanut tämän.
Onpa aikamoinen idiootti.
Olen työtön. Opiskelen ansiosidonnaisella päivärahalla ja pian jään äitiyslomalle. Vanhempainvapaan jälkeen palaan opintojen pariin ja valmistuttuani takaisin kortistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön enkä usko että saan enää ns. oikeita töitä.
M.50
Saako kysyä, miksi et opiskele uutta ammattia?
Koska on jo kaksi ammattia eikä tässä iässä saa töitä ellei ole jokin erikoisalan guru.
M.50
Aivan sama juttu mullakin! Ja olen "tavallaan" erikoisalan guru, mutta ala on pieni.
Olen pitkäaikaistyötön, mut nyt opiskelen AMK:ssa, verkkototeutusta.
Vierailija kirjoitti:
No, ootko itse töissä?
Kun on tollasesta aikaa kysellä että kuka on työtön ja kuka töissä?
Ja kyllä, oon työtön. Ollu melkein 2 vuotta, ei paljon naurata. Kiitos koronalle.
T. Entinen kokki
Menes muualle pelle.
Olin pitkäaikais työtön ennen lapsen saamista, nyt olen kotihoidon tuella (lapsi 14kk).
Olen ollut työttömänä nelisen vuotta. Päiväohjelmani on tämä:
- silmät auki klo 07
- uutisten lukemista aamuseitsemästä iltapäivään, palstailua kevennykseksi silloin tällöin
- klo 18 ruokaa
- uutisten lukemista ja dokumenttielokuvien katselua (sarjoihin ja elokuviin ei riitä keskittymiskykyä)
- palstan silmäilyä noin klo 22-23
- klo 01-03 nukkumaan, jos ahdistus hellittää
Olen minä tehnyt kaksi opinnäytetyötä ja hankkinut uuden ammatin tässä työttömyysaikana, mutta eit tällainen 57-vuotias oikein kelpaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ootko itse töissä?
Kun on tollasesta aikaa kysellä että kuka on työtön ja kuka töissä?
Ja kyllä, oon työtön. Ollu melkein 2 vuotta, ei paljon naurata. Kiitos koronalle.
T. Entinen kokkijos menisit vaikka iltalehti sivulle ni huomaisit että raflat on avattu..
Iltalehtihän on maailman luotettavin lähde 🙄
Ja kyllä, tiedän ihan muutenkin että raflat on avattu.
Se on sitten eri asia saako työnsä takaisin.
-se ex kokki
Kuten minäkin! Luulen, että pitkäaikaistyöttömyyden kasvaessa meitä on tullut tänne enemmän. Ja sekoomuksen puoluetoimiston löpinät saa kyytiä! Hyvä me!