Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yväksi koettuja vinkkejä synnytyksen käynnistämiseen?

Vierailija
05.09.2006 |

Laskettu aika reilu viikon päästä, nyt olo jo sellainen, että voisi alkaa tulemaan...On siivottu ja saunottu, paria nippasua lukuunottamatta hiljaista on! Niin epätoivoinen olen, että olen jopa seksiäkin ajatellut (huom. ajatellut) ;-)

Tiedänhän minä, että tulee kun on tullakseen, mutta mielelläänhän siihen vähän vauhtia laittaisi!

Kiva, jos joku viitsii vastailla omista kokemuksista ja uskomuksista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuulemma toimii

Vierailija
2/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

petipuuhailua puolenyön aikaan ja sit heräsin parin tunnin päästä toooosi kipeisiin supistuksiin ja tyttö syntyi vähän ennen aamu kuutta. Tuolloin mulla oli viikkoja 39+1. Se oli siis toinen synnytyksistäni

Eka syntyi pari viikkoa etukäteen. Eräänä kauniina aamuna vaan alkoi supistelemaan ja siitäpä se sitten eteni. Eli ei tarvinnut mitään kikkailuja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kolmen ässän sääntö, eli sauna, seksi ja siivous. Äitini opetti ja meillä toiminut todella hienosti, kaikki kolme tulleet melko pian näiden jälkeen.

Toki kohtuudella kaikkea, saunassa voi mennä taju, siivotessa ei saa kurkoitella korkealle ja seksissä nainen määrää tahdin. Oikeastaan sitten aina kun on synnyttänyt, on pari viikkoa ikävä sitä masua...

Vierailija
4/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä tuntunut mikään mukaan auttavan, käynnistykseen mentiin ja siinäkin kesti 3 päivää ennenkuin mitään alkoi tapahtua...

Vierailija
5/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon n.viikon kokeillut noita " kolmea ässää" , eikä mitään tapahdu. Mutta mikähän siinä seksissä on sitten ratkasevinta; sperma vai kenties " urheilu" . Mikä asento paras, näin niinkun ison, epämukavan mahan huomioon ottaen?

Vierailija
6/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta kokeiltiin kolmee ässää kun supparit alkoi kävelylenkin jälkeen. No ne loppu kun olin siivonnu, saunonu ja harrastanu seksiä.

Sitten loppuajan olin olohuoneessa: otin sohvalla hyvän köllöttelyasennon, avasin telkkarin, söin, join. Hieroin mahaa. Ja sitten se tapahtui: lapsi syntyi.

Kakkosesta skippasin kolme ässää. Tai no, harrasteltiin normaalisti seksiä, siivosin normaalisti ja saunoin normaalisti. Lojuin sohvalla, hieroin mahaa ja leikin esikoisen kanssa. Ja sitten kakkonen syntyi.

Eli paras vinkki minkä tiedän: älä väsytä itseäsi. Äläkä telo selkääsi liiallisella rehkimisellä. Meijän esikoinen syntyi 23 tuntia (siis säännöllisiä suppareita sen ajan). Se oli tiistai kun lapsi syntyi. Perjantaista saakka laskin epäsäännöllisiä suppareita ja väsytin itseäni. Ei todellakaan kannata. Sammahdin kun saunanlyhty kun lapsi oli saatu mahasta.

Vierailija
7/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä saanut kovia suppareita aikaan ja lopulta lapsivesien poksahduksen ;) Eli aloita kymmenen minuutin sessioilla per nänni, viikossa pitäisi alkaa tapahtumaan. Muutama kertaa päivässä. Jos saat tehokkaat pari minuuttia kestävät " menkkakrampit" aikaan, se tehoaa! (nännejä käsketään hiplata myös joissain synn-sairaaloissa)

Eikä mitään hiplausta, vaan reipasta hierontaa siis. Ja nännejä, ei tissejä ;)

Vierailija
8/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä oli klo 24 ja parin tunnin päästä alkoi supistukset. Rv oli tosin 40+3. Jossain oli että siemenneste sisältää jotain hormonia joka pehmentää kohdunkaulaa.

Vierailija
9/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemman jalan pikkuvarpaan kynnen ulkosyrjän " leikkauspisteessä" on supistus vyöhyketerapiapiste. Hiero sitä esim. sukkapuikon kärjellä. Mutta tämäkin tepsii vain jos kohdunsuu on kypsähkö jo ennestään ;)

Vierailija
10/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen täältä vauvan keskustelufoorumilta lukenut huhun, ettei issekseen saisi kovin tässä tarkoituksessa nännejä pyöritellä. Tiedä sitten, miksi ei.

Vierailija
11/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät löytäneesi oikean kohdan, kun se TODELLA sattuu! Ja saa painaa kunnolla, ei tietenkään niin että käy kamalan kipeetä

Vierailija
12/12 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein vikat työt loppuun päivällä ja päätin että nyt saa vauva tulla. Laitoin vauvan tavarat kuntoon. Illalla käytiin reipastahtisella noin 5 km kävelylenkillä jonka aikana tuli pari supistusta. Klo 23 alkoi säännöllisesti suppailla, ja seuraavana iltana klo 19:30 syntyi tyttö. Rv oli 39+3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme