Mitä te ostatte omalle isälle joululahjaksi?
Kaikki vinkit otetaan vastaan. Ei tarvitse tulla kertomaan jos ette osta mitään, tarvitsen nyt vaan tietoa ja vinkkiä mitä muut aikovat ostaa omille iseilleen :)
Miehelle joka on rakas mutta jolla on jo kaikkea.
Kommentit (57)
Valokuvakirja lapsenlapsista ja lahjakortti tasokkaaseen korttelibistroon (ei Kampissa).
Ostin Reino-saunatuoksua ja hypoallergeenista himalajansuolasaippuaa. Lisäksi leivon taatelikakun. Isä on vaatimaton maalaismies ja minä opiskelija, joten ei ole tapana ostella kalliita lahjoja puolin eikä toisin.
Tämä se onkin vaikeaa. Isä ei perusta lahjakorteista eikä hotelliyöpymisistä. Harrastaa vanhoja sähköjunaratoja (sellaisia en osaa ostaa) ja vanhoja autoja (enpä kykene sellaistakaan ostamaan). Ei oikeasti edes odota lahjomista. Mutta kuitenkin sitä haluaisi oikeasti ilahduttaa.
Isähän on itse tyytyväinen, jos saa vaikka sukat. Mutta haluisin antaa jotain oikeasti kivaa. Kun vaan keksisi, mitä se olisi. Parhaat lahjat on ehkä olleet niitä, kun on itse valokuvista teetetty. Ja ensi vuonna onnistuu hyvin, kun sitten on eka lapsenlapsi, jota kuvailla. :) Nyt ei oikein ole mitään sellaista tapahtunut, josta tehdä jotain kuvajuttua.
Ei hän oikein tarvitsekaan mitään. Parranajokone ostettiin pari vuotta sitten. Työkaluja en osaa ostaa. Kahvia ei juo. Kalenteria ei käytä. Kirjoja ei oikein jaksa aina lukea, pitää olla tosi nappi valinta, välillä osunut kyllä oikeaan. Ja sitten tiedän, että stressaan tästä ihan turhaan, kun isälle joulussa tärkeintä on kuitenkin kinkku ja joululaulut. :)
Ostan lähes aina kirjan, niin tänäkin jouluna. Tykkää lukea. Historia ja politiikka erityisesti kiinnostavat, joten siltä aihealueelta aika usein.
Tykkää myös kovasti kalasta ja kun meillä päin on kalaa hyvin saatavilla, olen tehnyt joskus lahjakassin/korin, jossa monenlaista silliä ja silakkaa ja saaristolaislimppu.
Minä ostin nahkakintaat ja kirjan. Ajattelin vielä ostaa villahuivin, kun bongasin edullisesti.
Ostin pyjaman ja miesten kosmetiikkaa.
Konjakkipullon. Olisi niin helppoa, jos isä lukisi jotain, mutta kun ei. Tänä vuonna menin sitten helpoimman kautta, kun en jaksanut miettiä enää ja tiedän, että lahjastaan tykkää. Pikkupakettiin lapselta laitan jotain miesten kosmetiikkaa.
Lämpöisen neulepaidan ostin ja neulon villasukat.
En mitään. Olemme sopineet, ettemme vaihda lahjoja.
Ostin kolme T-paitaa ja sammutuspeitteen.
Ostin miehelle isänpäivälahjaksi semmoisen autoparktimen pysäköintimittarin. Tykkäsi kovasti, niin pitää varmaan omalle isälle ostaa samanlainen joululahjaksi :)
Mikä helvetti on miesten kosmetiikka? Vittuaivot miettikää, naisille meikit. Onko miesten kosmetiikka kondomeja, seksileluja, kikkelisuojia?!!?!?
Leffalippuja