Mitä te ostatte omalle isälle joululahjaksi?
Kaikki vinkit otetaan vastaan. Ei tarvitse tulla kertomaan jos ette osta mitään, tarvitsen nyt vaan tietoa ja vinkkiä mitä muut aikovat ostaa omille iseilleen :)
Miehelle joka on rakas mutta jolla on jo kaikkea.
Kommentit (57)
Viskipullon ja ristikoita, kun tykkää niitä täyttää. :) Viskiä hän saa lähinnä jouluisin ja vuosipäivinä.
Ostin uusimman Simpsoneiden tuotantokauden kun se oli lahjatoiveena jo isänpäivänä, mutta ei löytynyt silloin meidän toptenistä.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 21:22"]Viskipullon ja ristikoita, kun tykkää niitä täyttää. :) Viskiä hän saa lähinnä jouluisin ja vuosipäivinä.
[/quote]
Anteeksi kauheasti, mutta repesin tälle vastaukselle kun jostain syystä luin että "Viskipullon ja rintsikoita kun tykkää niitä käyttää". :D
Kotikaupunki kalsarit ja seinäkalenteri lapsenlapsesta
Langattoman hiiren, tarvitsee sellaista
Kylpytakki ja valokuvakirja lastenlasten kuluneesta vuodesta.
Ostan kaulaliinan ja/tai pipon. Edellisvuotinen fleece-paita ollut kovassa kaytossa, viimevuotiset tohvelot kai vahemman kun oli omasta takaa. Isanpaivana ilahtui mukista jossa oli kuva hanesta ja lapsistani.
Tilasin netistä suomalaista käsityötä olevan puukon. Tykkää samoilla metsissä ja muutenkin ulkoilla :)
Dressmannilta neulepaidan, konjakkipullon ja kilon lakuja :D Tiedän, että tykkää.
Ostan semmosen perus isä mukin :D
ostin kirjan, isä tykkää lukea, ja nimenomaan historiaa, varsinkin sotahistoriaa. Hän ostaa itsekin niin paljon kirjoja, että hieman haasteellista on löytää sellaista kirjaa, josta tietäisin ettei hänellä jo ole, mutta aika hyvin olen osannut aina valita.
Isälle ja äidille yhteiseksi lahjakortin Naantalin kylpylään, sisältäen illalliset juomineen.
Ostin Kieku ja Kaiku-sarjakuva-albumin, pörrösukat (oma toivomuksensa), pähkinöitä ja Ovaltine-kaakaota, jota on usein muistellut lapsena juoneensa. Jotain yhteislahjaa vielä hänelle ja äidille ajattelin, esim. seinäkalenteria.
Ristikkolehden ja suklaarasian. Isällä on jo kaikkea. Hän harrastaa lähinnä vanhoja autoja, mutta minulla ei ole varaa mihinkään lahjakortteihin tms. kun on pieni lapsi tässä ja olen hoitovapaalla. Isällä on aika huono näkökin, joten ei enää tykkää lukea kirjoja ja lehtiä. Ristikoita kuitenkin tykkää täyttää.
Laadukas viski on hyvä lahja! :) Jos vain isä pitää viskistä, eikä ole mikään alkkis.