Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, löysin miehen ostaman :/

Vierailija
18.12.2014 |

Joululahjan mulle.. Tai mistä sitä tietää kelle Se on :O oli laittanut sen sukka koriin! Siellä on sormus :) <3 arvaan että jouluna mennään kihloihin <3 toivottavasti!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:41"]

Kyllä me ollaan kesästä asti puhuttu kihloihin menosta <3 ja mies kyllä on jtn vihjaillukki:)

[/quote]

Ihquu ja ikä oli?!

Vierailija
22/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli sun sukkakorissa, niin oletko varma ettei toi nyt ollut se kosinta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v ja mies 32 :)

Vierailija
24/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

McCleodin tyttäret. Heath Barret osti korvakorut joululahjaksi, jotka Grace löysi tämän takin taskusta, parin päivän kuluttua Grace näki ne Heathin rakastajattaren korvissa...

Vierailija
25/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:24"]arvaan että jouluna mennään kihloihin <3 toivottavasti! [/quote] Kihloihin meno on kahden henkilön välinen sopimus erään juridisen sopimuksen, nimittäin avioliiton, solmimisesta. Kukaan ei voi toisen puolesta päättää, että tämä menee kihloihin. Kihlautuminen ei voi tapahtua yllätyksenä. Se on tietoinen päätös.

[/quote]

No voi pyhä sylvi. Ei me ainakaan siitä yhdessä keskusteltu mennäänkö kihloihin vai ei, vaan mies oli ostanut sormuksen ja kosi. Suostuin, jolloin se muuttui yhteiseksi päätökseksi. Get it?

Vierailija
26/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti piilottaa lahjan noin huonosti...Jos niinkin suuresta asiasta kuin kihlaus kyseessä niin luulisi olevan vähän huolellisempi asian kanssa. Mun veikkaus on ihan vaan joululahja!

Vierailija
27/27 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:24"]arvaan että jouluna mennään kihloihin <3 toivottavasti! [/quote] Kihloihin meno on kahden henkilön välinen sopimus erään juridisen sopimuksen, nimittäin avioliiton, solmimisesta. Kukaan ei voi toisen puolesta päättää, että tämä menee kihloihin. Kihlautuminen ei voi tapahtua yllätyksenä. Se on tietoinen päätös.
[/quote]

Joka tapauksessa yleensä jompi kumpi kosii, eli aloittaa neuvottelut avioliiton solmimisesta. Toiset tekevät sen neuvotellen ensin ja ostavat sormukset (jos ostavat) yhdessä. Toisilla se menee niin, että toinen ostaa valmiiksi sormuksen ja tekee kosinnan (tai ehdotuksen aiheesta) jollain jopa romanttisella tavalla. Itse olen tuon keskustelun kannalla, mutta ymmärrän myös hyvin että toisinkin toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan