Yksi monista tyhmyyden merkeistä av:lla:
Se miten ihmiset eivät kykene ymmärtämään, että jotkut osaavat ajatella asioita muustakin näkökulmasta kuin omastaan. Eli jos vaikka sanot ihan neutraalin ja asiallisen lihavaa puolustavan kommentin, niin av-mammat olettavat heti sinun olevan lihava. Tai jos vaikka jotain julkisuuden henkilöä tai rikoksesta epäiltyä koskevassa keskustelussa pyrit faktoihin etkä kiihkomielisen dogmin noudattamiseen niin sinä olet automaattisesti hirviö, joka puolustaa rikollista.
Kommentit (26)
hei ap
miten tollanen analfabeetii kehtaa haukkua muita tyhmiksi? itse et osaa edes oikeinkirjoitusta.
heti otsikossa räikeä virhe, av:lla. se on av:llä, tampio!
Niin.... asioiden yhteyksien ymmärtäminen mielletään samaksi kuin HYVÄKSYMINEN, vaikka niin ei oikeasti ole.
Ymmärtäminen eli syiden ja seurauksien yhteyksien miettiminen ja esillenostaminen on aina tarpeen, jos halutaan korjata ongelmia. Moni vaan kokee, että sellainen analyyttisyys tarkoitta samaa kuin ongelman hyväksyminen ja tukeminen, ja hitto, sehän pilaa kunnon netti-ragen!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:43"]
hei ap
miten tollanen analfabeetii kehtaa haukkua muita tyhmiksi? itse et osaa edes oikeinkirjoitusta.
heti otsikossa räikeä virhe, av:lla. se on av:llä, tampio!
[/quote]
Lause alkaa versaalikirjaimella.
Taipuuko se av aihavapalla vai aavee? Ekalla tavalla av:lla on oikein ja tokalla av:llä. Av:lla näyttäis kyllä luontevammalta. Itseasiassa sitä olen nähnyt paljon, kertaakaan en av:llä paitsi kommentissa 23.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:42"]
mua ällöttää just ap:n kaltaiset holhoavat mukafiksut suvaitsevaiset
[/quote]
Missä kohtaa mä holhosin? Tapahtuiko tässä nyt taas asia, josta mainittiin viesteissä 11 ja 12? :D
ap
mua ällöttää just ap:n kaltaiset holhoavat mukafiksut suvaitsevaiset