Oikeesti, paljonko tilillä rahaa?
itsellä 6€ lapsilisiin asti pitäisi sillä ruokkia neljä lasta.
Kommentit (101)
Nyt on erikoinen tilanne, tilillä on rahaa tällä hetkellä 117.500 euroa.
Joku reilu 200, säästössä 500. Pari lahjaa pitää vielä ostaa, rahaa tulee lisää viikon päästä :)
Tileillä yhteensä ehkä 200e. Olen opiskelija ja muumiholisti.
Käyttötilillä noin 300, millä pitäisi pärjätä vuodenvaihteen yli. Sitten pieni säästötili 1500, johon ei kosketa kuin äärimmäisessä hädässä, ja määräaikaistalletus 10000, joka on lapsen koulutusta varten ja siihen ei kosketa edes siinä äärimmäisessä hädässä.
316e käyttötili ja 10 000 säästössä
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 08:27"]N.600000 e sijoitustilillä ja muilla tileillä n.1me. Ei tartte alelaarista ruokia ostaa.
[/quote]Nauratti tämä, kun vanhemmillani on noin tuplasti tuo ja nimenomaan ostavat alesta ruokansa aina. Ja voi sitä riemua kun lihassa on 30% alennus :D Muutenkin ovat tarkkoja rahasta.
Käyttötilillä n.2300e koska otin pankista lainaa takuuvuokraa varten. (Muutamme halvempaan asuntoon, mutta takuuvuokra oli vähän isompi ja emme ehdi säästää siihen kun tammikuussa muutto). Asp-tilillä 150e koska kävin vasta muutama viikko sitten avaamassa sen.
Käyttötilillä noin 1 000 euroa ja säästötilillä 8 000 euroa. Kaikki laskut, lainat ym. on maksettu. Seuraavan kerran rahaa tulee tammikuun alussa.
69 jatkaa, tammikuun lopussa saan vanhasta asunnosta 700e takuun takaisin ja kuun lopussa tulee 800 palkkaa (palkka tulee 2osassa).
Käyttötilillä 3700e, yhteinen käyttötili 14 000e, miehen käyttötili 4500e ja yhteinen säästötili 5000e.
Ollaan molemmat 25v ja omakotitalo rakennettu juuri. Ei olla mitään perintöjä saatu. Opiskeltu ja töitä tekemällä rahat tienattu. Lapsia ei ole vielä, nyt tosin rahatilanne sallisi myös lapsen.
Miehellä ja mulla yhteensä (yhteinen tili) 22 000€.
Jotain 620€ Just tuli rahat ja muutamia laskuja maksamatta.
800. Opiskelijalle se on paljon. Lainaa minulla on 1700.
Ihan tarkkaan en tiedä mut joku neljä tonnia. Kotihoidontuki ja lapsilisä mun tulot tällä hetkellä.
1041e, laskut maksettu, jääkaappi ja pakastin täytetty pullolleen, lahjat ostettu. Ihan kivasti tuolla joulun yli elelee. Miehen tilillä saman verran, yksi lapsi.
700€, säästössä 1200€. Tili tulee kuun lopussa
0,46e ja arvatkaa v****ttaako lukee paljon porukalla rahaa , kyllä mulle kelpais. :D olkaa oikeesti ilosia kaikki te joilla oikeasti on rahaa,,, ei raha ole mikään itsestään selvyys. vointeja kaikille rahattomille ): joulu tulossa , mutta muistakaa positiivisuus kyllä ne asiat järjestyy ja ties vaikka ensi vuosi olisi parempi :). -24v lapseton tytsykkä
2,80 euroa toisella, noin kymppi toisella. Palkkapäivä huomenna. :p
Yhteensä n15 000 ja tää on säästetty n 20 vuoden aikana työmarkkinatuista (pitkäaikaistyötön),