Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

""Koronapassi-kauppa" (Vääksy) maalituksen kohteena. Ketkä tätä tekee?

Vierailija
18.10.2021 |

Tuntemattomia ihmisiä saapunut rettelöimään kauppaan. Paiskoneet ovia mm. Myös somessa maalitusta https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008339750.html

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vastustan koronapassia, mutta ei tulisi mieleenikään yrittäjille siitä raivota.

Ymmärrän oikein hyvin, että yrittäjät ottavat passin käyttöön ja saavat näin lisää asiakaspaikkoja ja lisää anniskeluaikaa ja sitä myöten tuloja.

Mä en ymmärrä.

Tanskasta kantautui jo tietoa, ettei passia vaatineille yrityksille käynyt hyvin. Passi peruttiin. Niin pitääkö vielä jonkun kovapäisen kokeilla itse asiaa?

Koronapassipakkoa ei ole. Yrittäjä saa itse päättää passin käytöstä. Siksi yrittäjä on vastuussa itse.

Toki yrittäjät on ajettu ahtaalle. Mutta itse vaihtaisin ennemmin alaa kuin vainoaisin viattomia ihmisiä.

Tanskasta kantautuvat "tietosi" kuulostavat omituisilta. Rokotepassista luovuttiin samalla kun kaikista muistakin koronarajoituksista. Puolisen vuotta se oli käytössä, aivan kuten sen oli aiottukin olevan. Se oli yksi väline yhteiskunnan vähitellen avaamisessa eikä sen missään vaiheessa ollut tarkoituskaan olla muuta. Ei sitä sen takia "peruttu", että yrittäjille olisi sen vuoksi käynyt huonosti, vaan siksi, että se oli täyttänyt tarkoituksensa. Eihän sitä edes peruttu, se vain poistettiin käytöstä muiden vielä jäljellä olevien koronarajoitusten mukana.

Niinhän mä sanoin.

Mutta uutisissa sanottiin, että nimenomaan tanskalaiset ravintolayrittäjät vaativat koronapassin poistoa, koska menettivät sen myötä tuloja. Samat yrittäjät, jotka olivat aluksi halunneet sen. En keksinyt tätä itse.

Vierailija
42/44 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa koronapassiin, niin tuntien ko. kaupan väkeä; Hemminki on markkinoinnin ammattilainen. Kannatuksen vuoksi monet ostavat tavaraa verkkokaupan kautta ja ihan uteliaisuuttaan  käyvät kaupalla. Hyvää mainosta joulunalusviikkoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa koronapassiin, niin tuntien ko. kaupan väkeä; Hemminki on markkinoinnin ammattilainen. Kannatuksen vuoksi monet ostavat tavaraa verkkokaupan kautta ja ihan uteliaisuuttaan  käyvät kaupalla. Hyvää mainosta joulunalusviikkoihin!

En näe siinäkään mitään pahaa, että joku näkee mahdollisuuden saada myös lisänäkyvyyttä tuollaisen negatiivisen palautteen kautta. Samalla ovat nostaneet esille asian, joka varmasti piinaa tällä hetkellä montaa pienyrittäjää ja toimijaa, jotka joutuvat jopa rikollisen toiminnan kohteeksi toimiessaan voimassaolevien ohjeiden mukaisesti. Tämä kohu on samalla mainosta kaikille muillekin koronapassin käyttöönottaneille yrityksille, kun nämä maalittajat ja mustamaalaajat ovat ihan oikein listanneet kartalle paikkoja, joissa voi asioida koronaturvallisesti. 

Vierailija
44/44 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää uhkailla omistajaa perheineen. Kyllä minulta tulisi vastapallo välittömästi.

Onneksi evoluutio karsii nämä heikkolahjaiset rokotteiden vastustajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi