Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kaveria sulla on sellaista, jonka kanssa näette pääosin selvinpäin?

Vierailija
17.10.2021 |

Mitä yleensä teette?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alkaa valjeta, että olen elänyt jotenkin tosi vääristyneessä kuplassa. Luulin, että käytännössä kaikki aikuiset juovat suurimman osan kerroista kun näkevät.

Miten ja missä teihin sosiaalisesti aktiivisiin tervehenkisiin ja raittiisiin ihmisiin voi tutustua? Olen reipas tutustumaan ja hyvää seuraa (eli sos taidot ihan kunnossa), kunhan vaan ensin löytäisin teidät jostain.

Olen siis vasta raitistunut. Siksi ihmettelen asioita kuin olisin syntynyt eilen :D

Vierailija
22/30 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit. Muita en nykyään juuri tapaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppykavereistakin voi tulla raittiita kavereita jos kummallakaan ei ole sen luokan ongelmaa, etteikö voisi joskus tehdä jotain ilman alkoholia. Vaatii tietenkin sen, että olette oikeita kavereita.

Vierailija
24/30 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kertynyt sieltä täältä.

Vierailija
25/30 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kaverit on sellaisia, joiden kanssa nähdään selvin päin. En viihdy kännisten seurassa.

Samoin minun ystävä- ja tuttavapiirini on pääsääntöisesti "kuivahenkistä" porukkaa enkä ole kiinnostunut mistään kosteista illanistujaisista. Yleensä sovimme tapaamiset valoisan aikaan johonkin mukavaan kahvilaan tai ruokaravintolaan. Ollessani opiskelijana totuin istumaan ja juttelemaan tuntikausia yliopiston kuppilassa pelkän kahvin ja vesilasin voimalla erilaisten ihmisten kanssa. Hyvässä seurassa löytyy yhteisiä jutun aiheita täysin selvinpäin. En jaksaisi kuunnella mitään humalaisten örinöitä.

Vierailija
26/30 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt baarissa viimeksi varmaan kymmenen vuotta sitten.

Joidenkin kavereiden kanssa tavataan ihan vaan toistemme kotona, toisten kanssa käyn ostoksilla, kävelyillä, museoissa, ravintolassa syömässä tmv.

Vierailija
27/30 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin miettien kaikkien ystävien kanssa tavataan sekä että riippuen mitä ollaan tekemässä. Jos ollaan menossa museoon ja kahville, niin selvin päin (vaikka ollaan kyllä käyty parin lasin jälkeen museossakin). Kävelylenkki metsässä - tarviiko edes miettiä onko selvin päin?

Vierailija
28/30 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kavereita nään selvinpäin, vähän kummalinen kysymys minusta.. luulin et ihan peruskauraa.

Yleensä kyläillään puolin ja toisin ja kahvitellaan. Ollaan myös käyty kirppiksillä, pakohuoneissa, retkeilemässä, tapahtumissa, veneilemässä, pelaamassa paintballia, pelailtu lautapelejä, pidetty saunailtoja, leffailtoja jne kaikkea mahdollista.

Vierailija
29/30 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita minulla on muutama ja kaikkien paitsi yhden kanssa nähdään selvin päin. En tullut sitä ajatelleeksi ennen kuin luin tämän ketjun. Tämän yhden kanssa on otettu viime kesänä viiniä viimeksi. Heillä on miehensä kanssa jonkinasteinen alkoholiongelma ja alkoholi kuuluu kiinteästi elämään.

Vierailija
30/30 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun kaverit. Katotaan leffoja, käydään kävelyllä, jutellaan, juodaan kahvit jne. Mun puolesta käytäisiin varmaan useamminkin baareissa mutta näillä kavereilla ei yleensä ole rahaa tai jaksamista siihen. Näin pidemmällä aikavälillä tiedostan itsekin että se on ihan hyvä asia munkin kukkaron ja terveyden kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi