Voiko 40v sinkkunainen löytää japanilaisen miehen
Kommentit (22)
Miki juuri japanilaisen? - Varmaan voi löytää, mutta uteliaisuudesta kysyn, että miksi juuri japanilainen?
Lähde vaikka Tokioon ja käy riekkumassa love hotelleissa, niin saat enemmän kuin tarpeeksi.
Kyllä voi. Omat japanilaiset miesystäväni olen juurikin täältä av:lta löytänyt.
Täällä yksi! Olen Toshiko, 45v. Kirjoita minulle, tai soittele!
Miksi japanilainen? Japanilaiset miehet eivät edes pidä länsimaisista naisista. (naiset ovat hyvin lyhyitä eivätkä vaikuta uhkaavalta japanilaiselle miehelle)
Miksi japanilainen mies ottaisi nyrpeän suomilahnan? Oman maansa naiset siroja kaunottaria ja arvostavat miestään.
Voi löytää, menemällä Japaniin, mutta se on teoriassa, koska todellisuudessa japanilaisten käsitykset sisäisestä ja ulkoisesta puhtaudesta, käytöstavoista ja kunniallisuudesta ovat sitä tasoa ettei niihin yllä kuin joku toinen aasialainen maksimi.
Jos japanilainen mies ottaa suomalaisen naisen syyt ovat käytännölliset, eivät romanttiset. Japanilainen ei kunnioita kuin toista japanilaista, suomalainen ei yllä kuin palvelijaksi hänelle.
Sori, ei riitä sielullinen taso, paitsi jos maksat jonkun maalaisen hikikomorin ja palvelet hänet, mutta tähän palveluosastoon kaatuu suomi-naisen kyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Herätys, etkä ole.
Joku komea korealainen, kohtelias ja huomaavainen mies olisi kyllä ihana.
N28
Japanissa on paljon naisettomia miehiä. Siellähän miesten kokemattomuus on ihan epidemia suorastaan.
Tarjoa pimpsakkaa niin voi käydä flaxi
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Todella hyvä valikoima täällä! Tai kuten japanilaiset sanoisivat; "hirohito nagano."
Vierailija kirjoitti:
Joku komea korealainen, kohtelias ja huomaavainen mies olisi kyllä ihana.
N28
Ai sellainen kuin Fredrik (vai mikä se nyt olikaan sen naismaajussin lopullinen valinta) oli Norjan Maajusille morsiamessa? Sellainen yhden ilmeen kestohymyilijämies. Paitsi että se näytti siltä että hymyileminen tuotti tuskaa.
Kyllä. Miljoonat ovat Japanissa löytäneet.
Japanilaisia on melkein 126 miljoonaa, jos noin puolet heistä on miehiä, niin matkustaessaan Japaniin japanilaisen miehen löytäminen ei pitäisi olla ongelma.
Mutta sitähän sinä et edes tarkoittanut kysyä. Kysymykseen kuitenkin vastasin. 🤣
Eiköhän siellä ole kuule sumopainijoita omastakin takaa.
Sushi ravintolasta