Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "smolder" ilme

Vierailija
17.10.2021 |

Jos on tuttu käsite niin jatka ihmeessä lukemista.

Yksi mies on katsonut mua jo pitkään sillain hyvin herttaisesti, hiukan koiranpentumaisesti jopa. Ajattelin tottakai, että on minusta kiinnostunut, jollain tavalla ehkä ihastunutkin.

Ihan ensin tuijotti kuin joku vajaaälyinen, siis suu auki silmiä räpäyttämättä, piiiiitkiä aikoja.

Sen jälkeen katse muuttui tuttavallisemmaksi, hymyilee minut nähdessään, kulmakarvat nousee ja tuijottaa. Kertoo juttuja ja katsoo minua koko ajan.

No tämän jälkeen tuli jo muutama hiukan veikeämpi katse ja ajattelin, että ihan selvä peli, kiinnostunut on.

Mutta sitten tulikin päivä, että marssi vain ohitse, outo ylikorostettu ryhti ja hiukan etäinen olemus, ihan kuin olisin tehnyt jotain väärin. Sanonut jotain ikävää tms.

Mutta mies katsoi minua niin oudosti, kulmien alta, ei vihaisesti tai ärsyyntyneesti, mutta jotenkin oudosti. Ajattelin, että haluaa vaan olla v*ttumainen tai jotenkin näyttää mulle paikkani, että turhaan luulen itsestäni liikoja ja turha luulla että olisi mitenkään kiinnostunut.

Mutta sitten ymmärsin, että tämä taisikin olla hänen "seksikäs" ilmeensä. :'D Jota myös smolderiksi kutsutaan. :' D

Oletan näin, koska pian tämän jälkeen hän kysyi mua seuraksi yhteen tapahtumaan.

Mutta kaikki te jotka mielellänne tulkitsette miesten eleitä jne., tuollainen outo "seksi tuijotus" taitaa olla totta. :'D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan liikaa aikaa. Hanki joku harrastus.

Vierailija
2/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Sellainen vakava liian intensiivinen "Sua täytyy panna, s**tana". Se on sekopäistä mutta myös ihanaa <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan ehkä ylianalysoit. Talleta teksti ja lue se 10 vuoden kuluttua, jos kehtaat.

Vierailija
4/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä tiedä kun näitä aloituksia lukee, että onko tämä sen ihmeellisempi.

Usein kun miettii onko joku mies kiinnostunut niin hauskaahan se on miettiä niitä merkkejä.

Pahoittelut jos et saanut aloituksesta mitään irti vaan piti vaan tulla v*ttuilemaan, sehän vasta hyvää ajankäyttöä onkin. :) ap

Vierailija
5/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sellainen vakava liian intensiivinen "Sua täytyy panna, s**tana". Se on sekopäistä mutta myös ihanaa <3

No just semmonen. Menee ihan perhoset vatsassa nyt kun tiedän mitä sillä meinas. :D ap

Vierailija
6/6 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas limaista seksisettiä.