Pelimiehenkäsikirja on ihan väärässä!
08 Älä ole jatkuvasti tavoitettavissa. Älä siis vastaa naisen puheluihin ja tekstiviesteihin joka kerta. Päätä itse, että vastaat esim. joka kolmanteen puheluun ja joka toiseen tekstiviestiin. Tämä pitää sinut salaperäisenä, etkä paljasta korttejasi liian alussa.Mä ainakin luovuttaisin oitis, jos toista ei kiinnostaisi edes tekstareihin vastata! Olenko ainoa joka toivoo kunnioitusta ja luontevuutta viesteihin.
Kommentit (4)
Onpa yllättävää!!!! Kuka edes lukee tollasia opuksia? paitsi leikillään ehkä...
omaavia naisia. Terveellä itsetunnolla varustettu älykäs nainen ei soittele ja tekstaile miehelle, joka ei vastaa, eikä vaikuta siten aidosti kiinnostuneelta. Kynnysmatot kyllä, mutta pelimiehelle kynnysmatto voikin sopia paremmin.
Käykää tytöt katsomassa mikä meidät pitäisi pitää lämpimänä. Bullshit sanon minä.
Ainakin jos joku noudattaa tuota kirjaimellisesti. Salaperäisyyteen riittää pieni salamyhkäisyys kysellessä tai korkeintaan joskus vastauksilla hidasteleminen. Ei mikään törkeä jatkuva ignooraus. Ei noi ohjeet toimi jos ei niitä osaa toteuttaa oikein.Samoinhan on jotain ohjeita, että loukkaa naista niin se kiinnostuu. Idioottimiehet menee tietty laukomaan jotain aivan törkeyksiä suoraan päin naamaa ja kuvittelee sen toimivan. :D Minä käsittäisin sen niin, että pitää vähän olla eri mieltä ja piikitellä, että nainen provosoituu ja sitä kautta kiinnostuu. Loukkaaminen on eri asia.