Nolo on nykyään avkvardia
Tällaisen ilmauksen opin teineiltä tällä viikolla. Mitäs te olette teineiltä oppineet?
Kommentit (9)
Minun mielestäni tuo nykyteinien kielenkäyttö on helvetin noloa, etten jopa sanoisi, avkvardia. xD
Minun nuoruudessani (voi ei, olen vissiin virallisesti tullut vanhaksi) tuollaiselle puheelle olisi naureskeltu räkäisesti.
T: 30 vuotias.
Tämä on aika aardvarkkia. http://media3.s-nbcnews.com/j/streams/2012/May/120511/364856-tdy-120511-klg-aardvark3.blocks_desktop_medium.jpg
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:33"]
Minun mielestäni tuo nykyteinien kielenkäyttö on helvetin noloa, etten jopa sanoisi, avkvardia. xD
Minun nuoruudessani (voi ei, olen vissiin virallisesti tullut vanhaksi) tuollaiselle puheelle olisi naureskeltu räkäisesti.
[/quote]
Nykyaikuisten kielenkäyttö se vasta kiusallista seurattavaa onkin. Helvetin noloo! xD
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:33"]
[/quote]
Nykyaikuisten kielenkäyttö se vasta kiusallista seurattavaa onkin. Helvetin noloo! xD
[/quote]
Taisi osua kohteeseen.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:31"]Se on awkward, mikä tarkoittaa englanniksi kiusallista.
[/quote]
Joo tuon verran tajusin kyllä :) t. Ap
Sana rantautui puhekieleen Love Connection-Matin ilmestymisen myötä.
Siis niinQ aika awkwardii! Mutsi ei tajuu et on awkwardii! Tosi creepy meininki ja tuli niin paljon damagee!
Suomen kieli rappeutuu, kiitos näiden pienten ja vähän isompienkin nilviäisten, joiden aivojen kehityksessä jokin vaihe jäi väliin. Tulevaisuudessa kielen rappeuduttua puheen määräkin tulee vähenemään ja ehkä vuonna 2090 kommunikoimme lyhyillä koodi-ilmaisuilla.
Se on awkward, mikä tarkoittaa englanniksi kiusallista.