YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
Jeeeeiii! Lämpimät onnittelut, Mikka!
Onnea MIKKA !
SEEPRA: Täällä sinulle kohtalo toveri pcos:ta. Minulla se todettiin lokakuussa. PCOssa ei välttämättä joka kierrossa ovuloi, koska follikkelit eivät kasva ns. tarpeeksi isoiksi jotta olisivat hedelmöittymis kykyisiä. Gyne suositteli minulle ovulaation tikuttamista. Harmillista kun kierrot ovat mitä ovat, mutta toivottavasti saat teroilla kiertosi tasaantumaan !
Legolatar, tiedän hyvin tunteesi kun yk:t alkavat lähentyä kymmentä kuinka jokainen menkkojen alku vetää aivan maahan. Tekisi mieli vain maata sängyssä ensimmäinen päivä, ja unohtaa kaikki ympäriltä. Ovulaation lähestyessä kuintenkin mieli kummasti piristyy ja alkaa herättelemään toiveitä. Mutta ehdottomasti olen sitä mieltä että kyllä me plussat ansaitsemme jo !
ON: Tänne ei siis vieläkäään mitään uutta, menkkoja odotellaan, taikka sitten uutta ovista. Menkathan nyt myöhässä 11 pv, joten en tiedä taas mitä ajatella. Olen aivan varma että jatkuva stressi saa aikaan minussa tämän jatkuvan kiertojen heittelyn, ennen syksyä kiertoni olivat päivälleen 30 ! Nytkin asumistilanteessa epävarmuutta, mies jää työttömäksi kk päästä ja anoppikin muistaa käydä sopivissa väliajoin pilaamassa kaikkien päivät visiiteillään ja kaiken maailman vaatimuksiaa minua ja miestäni kohtaan :/
hopehope, odottaa edelleen
ps. tupakkalakko alkoi. !
Olen seurannut tätä ketjua jo jonkin aikaa ja nyt päätin sitten kirjoittaa ensimmäistä kertaa ikinä johonkin ketjuun. Vähän itsestäni: Olen 29-vuotias, oltu miehen (30v) kanssa naimisissa 1,5vuotta ja yhdessä 11vuotta. Meillä on ennestään poika syntynyt 03/13 ja nyt haaveissa toinen lapsi. Tänään menossa kp 7/27-32. Yrityskertoja en osaa oikein sanoa koska pillereiden lopettamisen jälkeen kierto oli aika sekaisin. Mutta jos kuukausia laskeen niin tästä tulisi nyt yk 11.
Kaikille teille pitkään yrittäneille ja miksei muillekkin. Jos sen itse saisi päättää niin kyllä olisin tämän aamuisen plussan jollekkin teistä lahjoittanut. Ei sillä ettei se tänne olisi olut kovin toivottu, mutta minulla on jo yksi jokapäiväinen hymyilijä kainalossa ja soisin kaikille muillekin jotka sitä hartaasti toivovat.
oii Mikka onnea! Jippii! Paljon niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan ja onnellista odotusta :)!
Aamuinen testi näytti negaa, ainakin testiajalla. Testiajan jälkeen havaittavissa oli haalea viivanpaikka, mutta en tosiaan siihen aio lainkaan luottaa vielä, koska ei tullut ajan puitteissa eikä ollut todellakaan muuta kuin väritön paikka. Menkkoja ei kyllä vieläkään näy eikä kuulu, alavatsalla kipuilee että eiköhän ne sieltä kohta. Tosin lämmöt on vieläkin korkeammalla ihan koko päivän, just mittasin 37,1 enkä todellakaan ole flunssassa...se on ainoa seikka, joka vähän ihmetyttää. Valkovuotoa on ihan reippaasti, mutta sitä on ollut kyllä oviksesta lähtien. Testaan minä taas huomenna, ja varmaan tällä viikolla vielä muinakin aamuina jos negaa näyttää. En ole vieläkään täysin luopunut toivosta, etenkin tuo lämpöily herättelee vielä haaveita. Että jos sittenkin. Myös se on ollut tosi jännä, että olen koko syksyn kärsinyt ruokahaluttomuudesta ja laihtunut sen seurauksena, mutta nyt viikonloppuna kuin kirkkaalta taivaalta ruoka on alkanut maistua :D ja nälkä on koko ajan, pitkän heikomman syömisen jakson seurauksena. Eli söisin ihan koko ajan. On mahdollista, että nyt vain sattui vihdoin korjaantumaan itsestään tämäkin ongelma eikä mitenkään liity mihinkään, mutta parempi kuitenkin että helpotti! Olen ajatellutkin, että nyt kun taas pystyn niin panostaisin syömiseen enemmän jotta saisin vähän turvakiloja, gynekin huomautti painostani että ei ole hyvä raskaaksi tulemisen kannalta olla näin pieni. Eli kiloja keräämään :) jos vaikka parikin kiloa saisi lisää niin olisi jo paremmissa lukemissa. Ja onhan se ihan kivaakin, että saa syödä mitä tahansa ja suklaatakin vaikka joka päivä :D toki mielummin hoitaisin tätä ihan perusruualla ja terveellisesti, ei siinäkään mitään järkeä ole sipseillä kiloja kerätä. Eli kunnolla kunnon ruokaa niin hyvä tulee :).
Ei tässä nyt kauheasti kannattaisi kuitenkaan toivoa elätellä kun kyllähän viivan olisi dpo14 täytynyt jo olla oikeasti näkyvä. Mutta ei sitä osaa luovuttaa siiitä "entä jos sittenkin" ajatuksesta kun menkkojakaan ei näy. Eli oikeastaan ei mitään uutta täällä, samaa vanhaa odottelua. Vähän pelottaa, että jos ovisplussasta huolimatta ovulaatiota ei kuitenkaan tapahtunut. Sitten ei tapahdu mitään muutakaan...paitsi että aloitan primolutit ens viikolla jos tilanne jatkuu samanlaisena. Sittenpä ainakin pitäisi viimeistään tulla vuoto. Voi huokaus, aika tylsää tällainen mutta toisaalta ei tässä kiirettä. Eiköhän minunkin kroppani aikanaan tasaannu. Siinä nyt vain menee toivottua pidemmän aikaa.
Illusia86 dpo14 yk2
Onnea Mikka plussasta :)
Legolatar itse kans aina jännään sun puolesta kun tosiaan samoilla yrityskerroilla mennään. Toivotaan et tää ois se meidän kierto!
Onnea Mikka plussasta :)
Legolatar itse kans aina jännään sun puolesta kun tosiaan samoilla yrityskerroilla mennään. Toivotaan et tää ois se meidän kierto!
Yk12 on täällä eli kymmenen kuukautta yritystä takana! "Vauvantekohomma se simppeli.." Yeah right! JukkaPoika on täystaukki, eikä todellakaan tiedä mistä puhuu.. Jostain syystä meidän plussa ja siis esikoinen antaa odotuttaa itseään, mutta se tulee vielä varmasti ja siksi olen päättänyt etten todellakaan lannistu. Ajatus raskaudesta tuntuu ihanalta, mutta niin kaukaiselta ja tavoittamattomalta, että täti tulee (ja menee) enkä osaa hirmuisesti surra. Ennemmin tälläkin kertaa reaktio oli vaan, että "blaah ja pitihän se arvata.."
Tervetuloa kaikille uusille! Mä toivon, että te ette jumitu tänne samallalailla kuin esim. minä ja muutama muukin.
Onnea hurjasti Mikka plussasta! <3 Ja ihanasti sanottu tuosta hymyilijästä kainalossa. Onneksi mun pehmolelulle on ommeltu hymynaama.. :D
Illusia. Jännittävää! Mikä tilanne? Hassusti sanottu, mutta sun kohdalla toivon niin kovasti, että tapahtuis.. noh.. jotain vaan. Suuntaan tai toiseen. Se, että kerkeisin pyöräyttää neljä kiertoa on ihan nou nou. Jos nyt et saa plussaa (mitä todella toivon) tulen pian sun luo ja pakotetaan yhdessä menkat tulemaan! <3
Cecilja, mikä tilanne siellä? Kuuluuko menkkoja, onko viivoja vai onko mulla mennyt jotain ohi? :D
Lefemme 4/25-27 yk12
Illusia.. En huomannut sun viestiä, koska häselsin omaani niin kauan. Ihana kuulla miten menee ja peukut pystyyn jospa viiva saisi väriäkin!
Voi, paljon tsemppiä Mikka ja toivotaan että viiva vaan vahvistuu ! :)
Ensi viikolla olis täällä np ultra ja kyllä jännittää! Viimeviikolla kuultiin jo vauvan sykkeet neuvolassa, samalla kun otin influenssa rokotteen ja ne oli 165 :)
Nyt täällä on menossa 11+4 ja turvotus laski viikko sitten ja eilen mies sanoi että mulle on tullut tuohon mahaan sellanen pikkunen pömppö (ennen siinä oli sellanen hassu kuoppa). Mieskin on nyt selkeesti tosi onnellinen ja hänestä tullu tosi huolehtivainen mua kohtaan :) Kyllä tuntuu että meidän pitkä yritys(1v5kk) on nyt jo edes jotenkin palkittu :) Tsemppiä rakkaat naiset !
Tilanne 12.1.
Mymmeli89 (25v) kp35/32 yk5
Toivetta täynnä (24v) kp33/30-32 yk16
Minja76 (38v) kp 31/29-> (km 7/14) jk yk 3
Hönttentönttiäinen kp31/30
Cecilja (31v) 30/27-33 yk 15
Luna82 kp30/28-32 yk 2 – haamu! varmistustesti tulossa 13.1
Nepala (24v) kp 28/28-30
Dimou (25v) kp28/~34 yk6
Kikke89 kp27/27-31, yk2
Tipi87 kp27/29-31 yk 3
Helmianna kp26/33 yk2
Huolestunut Ensiyrittäjä kp24/27-30 yk3 (km 10/14)
Mindyh kp24/26 yk2
Pia87 kp22/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Adalmiina09 (26v) kp22/28-29 yk8
Muskottipähkinä (25v) kp 21/~35 yk5
Iica86 (28v) kp20/28 yk3
Finest (27v) kp19/26-28 yk 2
Kiia80 kp19/28 yk1
Nuppunella(33v) kp18/27-32 yk8
Tinttu1989 kp17/25-28
Melita kp17/27-28 yk12
Mariele (33v) kp 16/25-29 yk2
Melodpop (33v) kp16/28-31, yk1
JQ (32v) kp 15/26-28 yk6
Jenviko (31v) kp15/28 yk14
Delfi kp 13/29 yk 4
Heinähaave15 (26v) kp 13/29-33 yk3
Legolatar (27v) kp 13/32-35 yk8
Mwiihh kp 12/29-30 yk 2
Ainoaa (26v) kp 11/23 yk3
Nelmis kp 10/25? yk 10 (ku 11/2014)
Seppo07 kp 10 / 26-30 yk2
Exile kp 10/30-33 yk 10
Nita85 kp 10/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)
Orchid87 kp7/23 yk10
Annma (33v) kp7/xx yk 2
Lefemme 4/25-27 yk12
Vlo 4/27, yk2
Seepra87 3/??, yk2
Hiiu (27v) kp2/ 26-30 yk2
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Illusia86 yk2
Noorav
HOPEHOPE
Elmonsteri
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki, Trooppinen tuuli, Mikka
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen
Jannuli85, en ihan ollut varma halusitko listalle niin en lisännyt sinua vielä, mutta jos halusit niin huikkase ja lisäillään sut huomenna :)
Onnittelut Mikkalle plussasta! Ja tervetuloa uudet ryhmään :)
Mitäpä kuuluu listan ylimmille, Mymmeli, Toivetta täynnä, Minja, Hönttentönttiäinen ja Cecilja?
Kikke89, kp27/27-31, yk2
Mikkalle isot onnittelut plussasta :)
Itse elän täällä virtsatietulehduksen parissa ja näyttää sille, että ilta menee aika lailla vessassa istuessa ja vettä juodessa.. :(
"Onneksi" kotonta löytyi antibioottia valmiina jos se vähän helpoittaisi oloja.
Mukavampia illanjatkoja kaikille :o)
Hönttentönttiäinen ilmottautuu. Kp 3/29-30
Testien viivat oli silmissä tai sitten km:n jäljiltä on vielä hormooneja sen verran kehossa että herkät testit reagoi.
Kiitos kaikille onnitteluista! :) en ole vielä sisäistänyt asiaa kunnolla mutta eiköhän se ala tuntua todelta viimeistään kun vetää mammahousut jalkaan. Viimeksi turvotti jo aika aikaisin niin että lökäreissä piti kulkea. Onneks en oo ehtinyt palauttaa kaverilta lainassa olevia vaatteita :D Nyt olis ajatuksena etten kerro kelleen ennenkun itse sen huomaavat (jos osaan pitää mölyt mahassani). Pikkusisko ja yksi ja ainoa ystävä tietävät, mutta äidille voi tulla aika yllätys. Anoppikin arvaa ensimmäisten joukossa koska just sille valitin kivuista ja siitä ettei menkat tuu.
Illusia, toivon että sulle käy samalla tavalla. Menkat 14pv myöhässä ja vasta nyt plussa. En silti tiennyt oviksen ajankohtaa kun ei ollut niitä tavanomaisia oireita. Jos sun ovisplussa oli väärä hälyytys ja se olikin vaan myöhemmin. Mulla on peukut ja varpaat pystyssä että saat plussa! :) (mullakin noi ruokahalut on kummasti herännyt, kun normaalisti niitä ei ole alkuunkaan)
Hopehope, onko sulla ovis tiedossa? Jos säkin vielä plussaat :)
Miiisu, ihana kuulla hyviä uutisia sinulta :)
Luna, toivotettan viivan vahvistumista!
ja tietenkin tervetuloa uusille ja tsempit uuden kierron aloittaneille
Anteeks että roikun täällä vielä!L
Mikka, saat roikkua täällä niin kauan kun haluat :) oliko sulla mitään muita oireita ennen plussaa?
Tule sitten kertomaan kuka sun mahassa asuu, sormustestin mukaan olisi poika
Heissan!
Onnittelut Mikka! Ihanasti sanoit tuosta että luovuttaisit plussasi jos voisit! Lämmitti mieltä kun lähes 1,5v. yritystä takana.
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!
Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi, olisi pitäny tänään alkaa mutta ei kuulunu. Ihan vähäistä tuhrua tullu pyyhittäessä eilen ja tänään. Pientä kipuiluankin oli jonkin aikaa ja olin varma että illan aikana alkaa. Nyt illalla kuitenki tullu vaan kirkasta limaa vähän. En tiiä uskallanko testata vielä huomenna.... negaa ei ole kiva saada, ja yleensä mulla on käyny niin että kun on kerenny negan testaamaan niin menkat onki alkanu siinä samassa..
Toivetta täynnä kp 33/30-32 yk 16
Kikke89, minut voi myös lisätä listaan. Katsotaan sitten kauanko listalla roikutaan :)
Legolatar, ukko nukkuu viä :D Se jo eilen kyseli että voinko mä nyt tehdä meille jo toisen (siis ihan huumorilla) Mutta onhan tämä siis yhteinen päätös että toinen heti perään mahdollisimman pian. Ja kyllä vielä imetän, mutta sopivaan saumaan aloin vähentämään jokin aika sitten. Nyt oikeastaan enään iltaisin ja öisin jos sattuu heräämään. Onneks on hyvin kelvannut kaupan maidot pienelle ja nokkamukiinkin on jo totuttu. Kun vähän pienenmpänä ei tuttipullo tullut kysymykseenkään, nyt sekin kelpaa.
Heh, nyt voinkin soittaa neuvolatädille että tällä kertaa ei ole mitään omaa sekoilua vaan ihan oikeesti kaks viivaa :D
Tulehan sinäkin nyt sitten perässä :)