Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi sitä pitää hävetä jos haluaa todella komean miehen??

Vierailija
17.10.2021 |

En ymmärrä
t. nainen

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei hae missityyppiä vaan kaunista ihmisenä. Missejä hakevat haluavat päteä ympäristölleen, tosin myös missit voivat olla ihania ihmisinä.

Ei se aina ole pätemistä ympäristölleen, vaikka monilla onkin. Jos vaan pitää muutenkin kauniista asioista ja myös syttyy naiskauneudesta. 

Vierailija
22/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole itse todella kaunis niin aika lapsellista yrittää saada monta tasoa itseään parempaa

Kauniimpi ei ole parempi,

vain kauniimpi.

Sekin on tosin makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään hävettävää ole, että haluat komean miehen. Jos sen sijaan olet itse ruma läski, sinun tulisi hävetä, että et ymmärrä kuinka odotuksesi ovat epärealistisia.

Ei välttämättä tarvitse hävetä. On kuitenkin hyvä ymmärtää todellisuus, että vaikka silloin haluaakin komean miehen, niin erittäin todennäköisesti sitä ei tule koskaan saamaan.

Vierailija
24/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olen saanut sen jumalaisen komean, tumman, 195cm pitkän ja iso munaisen miehen, olen itsekin ulkoisesti täydellinen? Vau. Ja vielä minua nuoremman. Toki olen itsekin hoikka, isotissinen ja nättikin.

Ei kukaan tarttis pari sentiä lyhyempää ja vaaleaa? Muut avut on.

Vierailija
25/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa naisilta etsiä omaa tasoaan parempia miehiä. Laskekaa rimaa! Tyytykää omantasoisiin miehiin. N21

Vierailija
26/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mite teet jos tapaat aivan loistavan tyypin, joka on täydellinen kaikin muun tavoin, mutta onkin ainoastaan aika komea todella komean sijaan? Jatkatko edelleen etsimistä vai otatko tuon aika komean?

Vierailija
27/27 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mite teet jos tapaat aivan loistavan tyypin, joka on täydellinen kaikin muun tavoin, mutta onkin ainoastaan aika komea todella komean sijaan? Jatkatko edelleen etsimistä vai otatko tuon aika komean?

Oma veikkaus on, että loistava tyyppi saa helposti seuraa. Todellisuudessa suurin osa taitaa olla perustylsiä jamppoja.