Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olet tehnyt Sanna Marinin mahtavan fetapiirakan?

Vierailija
17.10.2021 |

Ei varmasti ole parempaa piirakkaa olemassa!

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannu ja öljy olivat aivan liian kuumia sipulin kuullottamiseen. Valkosipulikin paloi varmasti. Eihän se osaa edes normaalia kasvispiirakkaa tehdä.

Vierailija
42/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää täynnä koko Marinin pää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on pääministerillä aikaa kun leipoo piirakoita ja sen paistumisenkin aikana vaan kuuntelee musaa. Yöllä sitten imuroidaan.

Milloin se viettää aikaansa perheensä kanssa?

Juuri tuohan on sitä perheen kanssa olemista.

Äiti touhuilee keittiössä, lapsi leikkii siinä lattialla isän kanssa ja samalla jutellaan.

Näin ainakin meillä tehdään. Kaikki ovat siinä keittiön puolella, kun leivon ja ruoka teen, sen lomassa jutellaan ja huomioidaan lapsi.

Ei kun joi kahvia ja laittoi napit korviin.

Vierailija
44/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ilkeää ja kateellista mammaa täällä arvostelemassa. Muistakaa, että kateus vie kalatkin järvestä. Minä aion tehdän tuon piirakan. Vaikutti herkulliselta. Kyllä nainen on naiselle susi, tuli mieleen näistä palstan monista kirjoituksista. Liekö syy se, että on arvostelijoiden mielestä väärästä puolueesta. Noin edustavaa ja fiksua pääministeriä ei Suomella ole aikoihin ollut. 

Mistä hänelle pitäisi olla kateellinen?

Ja muuten, minulla on ihan omat piirakkareseptini, en tarvitse Marinin instagram-ohjeita yhtään mihinkään.

Nuori, kaunis ja äärimmäisen menestynyt nuori nainen. Niin, mistäpä hänelle voisi ollakaan kateellinen.

M.55

Vierailija
45/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin Sanna Marinin piirakasta kuvottaa.

Vierailija
46/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä on ilkeää ja kateellista mammaa täällä arvostelemassa. Muistakaa, että kateus vie kalatkin järvestä. Minä aion tehdän tuon piirakan. Vaikutti herkulliselta. Kyllä nainen on naiselle susi, tuli mieleen näistä palstan monista kirjoituksista. Liekö syy se, että on arvostelijoiden mielestä väärästä puolueesta. Noin edustavaa ja fiksua pääministeriä ei Suomella ole aikoihin ollut. 

Ja muuten, minulla on ihan omat piirakkareseptini, en tarvitse Marinin instagram-ohjeita yhtään mihinkään.

Nuori, kaunis ja äärimmäisen menestynyt nuori nainen. Niin, mistäpä hänelle voisi ollakaan kateellinen.

M.55

Mainitset kaksi kertaa sanan nuori. Ei itse asiassa ole mikään kovin nuori. Kauneus on katsojan silmissä. Äärimmäisen menestynyt? No, ainakin instagram-tykkäyksissä mitattuna, tosin niistäkin suuri osa taitaa ostettu jostain Intiasta.

Pääministerin työssä ”menestymisestä” en viitsi mainita mitään.

Vierailija
47/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko varmasti aitoa fetaa eikä kreikkalaistyyppistä juustoa?

Tasaiset valmiskuutiot näyttivät tosiaan kovin kreikkalaistyyppiseltä salaattijuustolta.

Vierailija
48/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos heillä ei ole leipää, syökööt sitten fetapiirakkaa."

Vierailija
49/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.55

Ja täydellisen mehevä, pyöreä piirakka myös.

Vierailija
50/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmanuellekin tykkää Sannan piirakasta eikä torttukaan ole hassumpaa.

Vierailija
51/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramissa siis Sannan tarinassa on piirakan ohje!

Puhui ruoka suussa.

Ei sillä muutenkaan mitään tapoja ole. Pesunkestävä punikki.

Arvostan itse hyviä tapoja yli kaiken, mutta pakko myöntää tuon Sannan teinarimaisuuden ja käytöstavattomuuden olevan ulkonäköönsä yhdistettynä jollain kierolla tapaa lääh puuh  <3

Vierailija
52/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetan käyttöhän on kulttuurista omimista. Ilmeisesti vihervassareiden linja ei koske heitä itseään.

Vierailija
53/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmanuellekin tykkää Sannan piirakasta eikä torttukaan ole hassumpaa.

Tarkoitatko sittenkin Macronia?   Ei hän nyt mitenkään sinänsä Marinista tykkää.   Macron vaan pyrkii hurmaamaan kaikki.   Muuten pitää älykkäistä naisista, kuten vaimonsa, joten Marin ei ole hänen tyyppiään.

Macron vain toimii, kuten Berlusconi toimii Haloskan suhteen eli yksi katse riitti ja Haloska luovutti Ruokaviraston Italialle ja Suomi jäi nuolemaan näppejään

Vierailija
54/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeisi nyt vaan leipomaan ammatikseen jos siihen taidot riittää. Tulis Suomelle halvemmaksi.

Vierailija
55/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.55

Mainitset kaksi kertaa sanan nuori. Ei itse asiassa ole mikään kovin nuori. Kauneus on katsojan silmissä. Äärimmäisen menestynyt? No, ainakin instagram-tykkäyksissä mitattuna, tosin niistäkin suuri osa taitaa ostettu jostain Intiasta.

Pääministerin työssä ”menestymisestä” en viitsi mainita mitään.

Kyllä. Sanoin kaksi kertaa että nuori. Miksi se häiritsee?

Ja tässä lisää: nuori, nuori ja nuori. Piristävä ikäloppujen äijien jälkeen. On otetta lapsiperheen arkeen ennen pääministeriyttä. Se tuo perspektiiviä.

M.55

Vierailija
56/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkooko EU:n perustuslakia, jos sanoo kreikkalaistyyppisiä juustokuutioita fetaksi?

Vierailija
57/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.55

Sopii paremmin joksikin instapelleksi.  Ja sitähän se onkin.  Kaikki mitä tekee, on vain instan ehdoin tehtyä.

Oikeasti menestyneen tuossa asemassa ei tarvitse esitellä piirakkaansa sen premmin kuin paidatonta rintamustaan.   Populismia kaikki tyynni.   

Suorastaan mautonta yrittää näin populistisesti kerätä pisteitä ja vetää huomiota pois omasta osaamattomuudestaan ja epäonnistumisestaan.   Sairaaloissa ongelmia tehopaikkojen suhteen, ja tämä se vaan touhaa ihan ihmeellisen piirakkansa ympärillä aivan kuin kansalaisten terveys ja sairaaloiden tilanne ei mitenkään kuuluisi hänelle.    -    Typeryshän se on kuten muutkin demarit, jotka kuvittelevat, että kun piestään terveydenhoito henkihieveriin niin koronan jälkeen tuuppaamalla taas extraa rahaa (jota ei siis ole vaan taas on otettava lainaa enemmän ja enemmän, jos saadaan) niin jollain ihmeellä ne jaksavat taas painaa extraa duunia purkaakseen hoitojonoja.

Mutta ei, tämä se vaan bilettää lasten kanssa shampanjoissaan ja saunassaan, esitelee rintamustaan ja piirakkaansa antaa meikkausvihjeitä ja muuta tyhmää.

Sanna on onnistunut hyvin, kun vertaa edellisiin mörökölleihin.

Vierailija
58/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on jo nimetty lehtiotsikoissa PÄÄMINISTERIPIIRAKAKSI.

"Marin jakoi ”hullun kysytyn” reseptinsä – näin teet pääministeripiirakan"

https://www.is.fi/ruokala/art-2000008339934.html

Vierailija
59/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feta piirakka on hyvää, missä ohje?

Tuo on IS:n mukaan pääministeripiirakka, ei fetapiirakka.

Vierailija
60/107 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on jo nimetty lehtiotsikoissa PÄÄMINISTERIPIIRAKAKSI.

"Marin jakoi ”hullun kysytyn” reseptinsä – näin teet pääministeripiirakan"

https://www.is.fi/ruokala/art-2000008339934.html

Erikoista. Tuossahan on ihan muita kasviksia..