Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA suhde appiukkoon

Vierailija
17.12.2014 |

Tilanne siis seuraava. Olimme isolla porukalla viettämässä viikonloppua miehen sukutilalla. Yö saunottiin,syötiin sekä juotiin ja aamun pikkutunneilla oltiin appiukon kanssa ainoot hereillä oliat. Juteltiin ja yhtäkkiä sano mulle et mä haluaisin suudella suo, tarttu kiinni ja yksi asia johti toiseen. Aivan mielettömän ihanaa seksiä ja nyt appiukon kanssa nähty muutama kerta tän jälkeen. Hän on ihastunut muhun ja tunne molemmin puolista. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 24 ja ollaan kihloissa häitä piti tanssia ensi kesänä mutta ei taida häitä tulla. Meillä on aina synkannu appiukon kanssa muutenkin. Oma mies tuntuu nyt huonolta kopiolta, pojasta ei ainakaan polvi parane. 

Vierailija
2/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin apua. Anteeks nyt naurattaa :D Siinähän sulla on mihin verrata, niin kuin itsekin sanoit. Onko appiukko vapaa vai varattu? Yritä sitten ilmaista kihlatulle mahdollisimman hienotunteisesti, jos oot isään vaihtamassa.. Minkä ikäinen appiukko on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:19"]Minä 25 ja appiukko reilu 40 eli nuorekas. Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa pari vuotta.
[/quote]

Ei toi vielä paha, mun appiukko joka on mua 35 vuotta vanhempi, yli 60 kuvitteli tosissaan, että mä haluaisin vaihtaa häneen ja tehdä pari lasta hänen kanssaan..yöörgh..ei s**a sentään, kannattaa olla ystävällinen ja mukava niille sukulaisille, tässä kiitos.

Vierailija
4/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks appi lykkiny anopin paksuks 16 vuotiaana?

Vierailija
5/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eli ovat olleet teini vanhemmat, ja elävät vapaassa suhteessa anopin kanssa. Naimisissa ovat edelleen mutta molemmat tiedettävästi pitäneet yllä muita suhteita jo vuosia. Anoppi ravaa karibialla joka vuosi ystävän kanssa tuskin maisemia katselemassa.

Vierailija
6/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannattaa lennossa vaihtaa poika isään varsinkin kun on niin hyvä mies ja ISÄ että panisi oman poikansa tyttöystävää. Oikea helmi mieheksi ja vuoden isä. Ei jatkoon...

Vierailija
7/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt me sovitiin että tavataan viikonloppuna ja mietitään miten edetä. Sanoin poikaystävälle että menen auttamaan sen isää ostamaan lahjaa sen äidille ja tää oli sille ok.Sillä on itellä poikien ilta Lauantaina niin mulla ei ole kiire kotiinkaan.

Vierailija
8/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva fantasia sulla. Taitaa olla aika yleinenkin.

Vierailija
9/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokattoman huono provo ja kirjoitustyyli kuin lapsella. 

Vierailija
10/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sait myös selville, että miehelläsi ja äidilläsi on jo kauan ollut salasuhde!

Vierailija
11/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalin absoluuttinen nollapiste.

Vierailija
12/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pyytänyt apua mun kirjoitustyyliin, joka voi olla kuin lapsella mutta sulla ei oo sisäluku taitoa. Ja ei tää ole provo, mun ystävä sanoikin että taatusti joku huutaa sitä ensimmäisenä. Tilanne on tämä ja nyt pitäisi keksiä miten mä tän ratkaisen.

Vierailija
13/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nyt kaikki sievistelijät!
Go for it girl!
Mut nopeasti kannattaa pojasta erota,
Tarpeetonta tuhlata toisen ihmisen elämää yhtään pitempää.

Vierailija
14/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota miestä joka on valmis noin tekemään pojalleen. Taikka sit toinen vaihtoehto: ole molempien kanssa! Vaikka yhtäaikaa.

Vierailija
15/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi. minkä ikäisiä olette?

Vierailija
16/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:13"]Tilanne siis seuraava. Olimme isolla porukalla viettämässä viikonloppua miehen sukutilalla. Yö saunottiin,syötiin sekä juotiin ja aamun pikkutunneilla oltiin appiukon kanssa ainoot hereillä oliat. Juteltiin ja yhtäkkiä sano mulle et mä haluaisin suudella suo, tarttu kiinni ja yksi asia johti toiseen. Aivan mielettömän ihanaa seksiä ja nyt appiukon kanssa nähty muutama kerta tän jälkeen. Hän on ihastunut muhun ja tunne molemmin puolista. 
[/quote]

Voi apua! ihan kuin kauniissa ja rohkeissa. Mut oikeesti, ette varmaankaan ole ainoat joille noin on jäyny :) tsempit sinne.

Vierailija
17/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 25 ja appiukko reilu 40 eli nuorekas. Ollaan seurusteltu poikaystävän kanssa pari vuotta.

Vierailija
18/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun fantasialta :D tosin oma appiukko ei oo ihan unelmien kohteena, mut jos tollanen tilanne tulis niin huhhuh ;)

Vierailija
19/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätit sit huolia vanhan ukon. Yök! 

Vierailija
20/26 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan hyvin satuilet nyt vähän hiot ja pidennät juttua ja sitten seksinovellit sivulle! Ps. Et ole ainoa appiukko jolle miniä pipari maistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi