Myyjä luuli varkaaksi ja tiuski
Kävin kaupassa ja lähdin sieltä ostamatta mitään. Myyjän mielestä tämä oli ilmeisesti varkauden yritys ja alkoi lähes huutamaan ja vaatimaan laukkujen avaamisia yms. Ei siinä mitään, jos haluaa välillä nähdä laukun sisällön, mutta jäi mietityttämään se selkeän epäasiallinen huuto, ikäänkuin olisin pahemman luokan rikollinen. Kaikki jonossakin alkoivat tuijottaa ja olo tuntui nöyryytetyltä.
Kommentit (22)
Mulla kävi reilut 37 vuotta sitten tavallaan ihan hauska juttu näihin liittyen.Odotin silloin tytärtäni ja mulla oli tuore Eeva-lehti matkassa kun kävin neuvolassa.
No menin sit ruokakauppaan ja se lehti oli tietysti mulla kassissa.
Kassalla kun maksoin ostoksia,myyjä huomasi lehden ennenkuin kerkisin sanoa mitään.Hän vähän epävarman näköisenä katseli mua ja tukevahkoa olemustani.
Näytin sit Eevasta osoitelapun,no se oli sillä selvä.Heitinvielä etteä takkini sisällä ei ole muita lehtiä,siellä on vauva.
Naurettiinhan siinä molemmin puolin,mutta hetkeksi menin kyllä vähän noloksi.Että luuleeko tuo että olen tunkenut nahkatakkini sisään lehtiä tms.Oli kysymyksessä pitkä takki.
Lelupoliisit kyllä tykkäävät kytätä asiakkaita.