Eikö naiset enää etsi parisuhdetta?
Oon tässä ihmetelly kun usein juttelen netissä naistenkaa ja kysyn mitä haet. Monesti tulee en mitään tai viihdyn sinkkuna. Itse sinkkumies ja kaipaisin parisuhdetta. Mutta ei vain löydy mistään ja olen ujo.
Kommentit (36)
En ole enää vuosikausiin etsinyt parisuhdetta. Takana yksi avioliitto ja muutama pitempi seurustelusuhde, joiden aikana en halunnut asua miehen kanssa samassa taloudessa. Ihan mukava tapailla miestä, kun kumpikin asuu omassa kodissaan ja ollaan vuoroviikonlopuin toistemme luona. Näin jää naiselta pois paljon ylimääräistä työtä, jota miehet parisuhteessa edellyttävät.
Jonkinlainen parisuhde se on tapailusuhdekin, kun kumpikaan ei tapaile kuin vakitapailukumppania.
Mä haluaisin taas löytää sen oikeen ja asua yhdessä. Tuntuu että vain komeat miehet kelpaa naisille.
Itse en ole komea ja vähä mahaa ja lievä ylipaino. Ei naiset kiinnostu.
Mä vihaan miehiä. Ainoa mikä miehiä kiinnostaa nuoresta asti on omat seksifantasiat. Eivät arvosta naisia. Nainen menettää arvonsa ikääntyessään. Mies ei voi rakastaa kulahtanutta naista.
Mitä hyvää miehissä on...? Suurin osa tuntemani naisten liitoista, miehet ovat olleet pettäjiä ja vilkuilee ja flirttailee muille naisille
Kai se on sit oltava ikisinkku ja luovutettava.
Mitä koko lehmällä tekee?Kun litra maitoa riitää silloin tällöin!
Parisuhteista ja aviolitosta. Lainaten Mae West sanomaa: Aviolitto on laitos ja en ole viellä latos kypsä.(ps.sama koskee parisuhde)
Vierailija kirjoitti:
Yhdestä miesvauvasta pääsin eroon. Toista en ota ikinä.
Tässähän se syy on. Naiset katkeroituu.
Naiset on vain nirsoja. Komeat top 10 miehet kelpaa naisille.
Minä ainakin kaipaan ihan oikeaa parisuhdetta. Tuntuu että miehet on niitä, jotka ei sellaista halua, vaan jotain fb, fwb ja eimitäänvakavaa -järjestelyjä.
N40
Nainen voi saada ison osan parisuhteen eduista sinkkunakin ja parisuhteessa joutuu luopumaan joistakin asioista, paitsi jos mies on täysi cuck. Tätä aisankannattajan roolia (avoin suhde) yritetään nyt vissiinkin normalisoida mediassa eli että nainen voisi olla parisuhteessa, käyttää miehen resursseja ja hoitaa seksin komistusten kanssa.
Tämä nykyasetelma mahdollistaa sen, että naiset voivat teeskennellä olevansa paljon vahvempia kuin oikeasti ovat niin kauan, kunnes miesten sietokyky loppuu ja yhteiskunta romahtaa. Toistaiseksi miehet vielä kiristävät vyötä.
Vaikka naisella olisi hyvä olo ilman parisuhdetta, se hyvä olo tulee kuitenkin miehistä, jotka antavat loputtomasti kehuja, työtarjouksia, ilmaisia vinkkejä, terapiaa, matkoja ja seksiä ja nainen ei anna takaisin mitään yleensä. Tämä johtaa myös luonnekehityksen ehkäistymiseen, koska ei opita neuvottelutaitoja, vaan sanellaan omat ehdot joka paikassa kuten lääkäri kertoo työnantajalle työaikansa ja palkkansa, koska edut on junailtu niin hyvin.
Kompromisseja ei opita tekemään, vaan kauhistutaan sitoutumisen ajatuksesta, ellei mies ole täydellinen.
Ei moni enää etsi ja miksi etsisikään.
En jaksa enää olla miehen arvosteltavana ja joutua nöyryytetyksi. Miehet pettää, kyylää instapeipejä ja kehuu ihania nuorempia naistyökavereita. Parisuhde miehen kanssa lyhentää elinikää ja tuhoaa itsetunnon.
Voisin kyllä seurustella mutta minulle sopisi aivan hyvin että emme asuisi yhdessä.