Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset enää etsi parisuhdetta?

Vierailija
17.10.2021 |

Oon tässä ihmetelly kun usein juttelen netissä naistenkaa ja kysyn mitä haet. Monesti tulee en mitään tai viihdyn sinkkuna. Itse sinkkumies ja kaipaisin parisuhdetta. Mutta ei vain löydy mistään ja olen ujo.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko he sitten joskus etsineet?

Vierailija
2/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu se taas jaksaa.

Usko jo, ei kukaan nainen halua epätoivoista, takertuvat ruikuttajaa, jolla on kaiken hyvän lisäksi vakavia mielenterveysongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään joka hakisi parisuhdetta. En nyt tietenkää puhu kovin kattavasta otannasta mutta silti.

Vierailija
4/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kohtaa heterouteen tuomitun kauhun. Aika moni silti etsii. Jaksa vaan yrittää, sinkkumies. Vielä joskus tärppää.

Vierailija
5/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta passausta pyykkäystä. Juu ei kiitos.

Vierailija
6/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehet kiinnosta? Haluatteko vain niitä komeita täydellisiå panoalfoja?

Vierailija
7/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet lihavatki löytää kumppanin. Ihmettelen vaan.

Vierailija
8/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan nappaa parisuhteet miesten kanssa enää. 20 vuoden avioliitto takana ja parisuhteet on nyt nähty. En halua enää yhtä ”lasta” vaivoikseni. Voin deittailla, käydä viihteellä, fwb-suhteilla mutta naimisiin en enää mene ja yhteenkin muuttaisin todella pitkän koeajan jälkeen . En jaksa kuunnella karjumista, haukkumista, seksin jatkuvaa vonkaamista ja valittamista siitä kuinka en taas kehu ja tarjoile jotain yllätyksiä . Nope.

Vierailija
9/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin etsiä n. 25 vuotiaana, siinä meni pari vuotta ennekuin tapasin kiinnostavan miehen. Nyt olen 29v ja pian olemme menossa naimisiin 

Vierailija
10/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 36 v mies. En halua lapsia. Naisella saa olla. Ihmettelen vaan miksei mitenkää löydy. Onko mun naamas jotain vikaa tai persoonassa.

Vierailija
11/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin itestä. Käyn töissä.urheilen.En ole huomannut mitenkää että naiset kiinnostuis musta.

Vierailija
12/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan etsivät, mutta eivät sun kanssa. Ei munkaan.

M44

Vierailija
13/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan nappaa parisuhteet miesten kanssa enää. 20 vuoden avioliitto takana ja parisuhteet on nyt nähty. En halua enää yhtä ”lasta” vaivoikseni. Voin deittailla, käydä viihteellä, fwb-suhteilla mutta naimisiin en enää mene ja yhteenkin muuttaisin todella pitkän koeajan jälkeen . En jaksa kuunnella karjumista, haukkumista, seksin jatkuvaa vonkaamista ja valittamista siitä kuinka en taas kehu ja tarjoile jotain yllätyksiä . Nope.

Tätä miesten kehunkipeyttä en pysty tajuamaan. Kehuja pitäisi saada, vaikka kohtelisi kumppaniaan lompakkona, seksi- ja kodinhoitokoneena sekä lastenhoitajana.

Siinä kotihommien ja lastenhoidonko sivusta pitäisi huikata sohvalla makaavalle miehelle, että hän on kuuma ja haluttava sekä unelmien täyttymys joka suhteessa?

Vierailija
14/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sanan sukupuutto?

Vierailija
15/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet lihavatki löytää kumppanin. Ihmettelen vaan.

Siinähän sitten olet kysymysmerkkinä. Ihmettelen, miten jotkut pjaskat pahoinpitelijät ja alkoholistit, pettäjät, kusipäät, ovat parisuhteessa, mutta jokaisella omat ihmetyksenaiheensa.

Vierailija
16/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehdin itestä. Käyn töissä.urheilen.En ole huomannut mitenkää että naiset kiinnostuis musta.

Ja minkälaista naista etsit?

Vierailija
17/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en itekkää ymmärrä. Että mitä ihmeen jännää niissä on.ite ihan kunnollinen joka juo joskus ja käy töissä. En ymmärrä.

Vierailija
18/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista. Omaan silmään ulkonäkö miellyttää. Mieluite pyöree. Lähemmäs omaa ikää. Työtön käy myös. Iha tavallinen. Mielellää ei korkeasti koulutettu. Itse olen vain ammattikoulun käynyt.

Vierailija
19/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä miesvauvasta pääsin eroon. Toista en ota ikinä.

Vierailija
20/36 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useammat ja useammat naiset valitsevat vapaaehtoisen sinkkuuden, eikä se ole mikään ihme. Suurin osa miehistä on keskenkasvuisia miesvauvoja jotka tulee todennäköisesti pettämään ennen pitkää. M*unaa saa baarista ihan ilman suhdettakin, joten miksi ottaa joku vakava parisuhde?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme