Tapasin ihanan naisen mutta...
Hän paljastui teiniäidiksi. Nainen on siis 24-vuotias. Hän on saanut lapsensa 16-vuotiaana. Meni jotenkin maku koko naiseen. En tiedä mutta tuntuu että hän on jotenkin "pilalla". Ei siksi että hänellä on lapsi vaan siksi että on alkanut jo teininä lisääntymään. Pidätte minua nyt varmaan totaalisen tyhmänä mutta tällaisia ajatuksia vaan tuli mieleen. Pitäisikö koittaa unohtaa tuo seikka vai antaa jutun olla?
Kommentit (22)
Minä taas tapasin nuorempana "teini-isän", joka pimitti isyytensä. Tapasin miehen yliopistolla uudessa opiskelukaupungissani, hän oli muutaman vuoden vanhempi eli 23-vuotias. Tutustuimme ja aloimme seurustella. Vasta puolen vuoden päästä mies kertoi hänellä olevan 4-vuotias lapsi eksänsä kanssa. Ihmettelen vieläkin, miten mies sai pidettyä lapsen salassa, vaikka hän kuitenkin tätä viikonloppuisin näki (mä olin usein viikonloput kotikaupungissani), tapasin miehen kavereita jne. En ole erityisen lapsirakas ihminen ja valehtelua vihaan, joten jätin sen sian.
Kyllä mun mielestä kertoo ihmisestä jotain, että tullut noin nuorena raskaaksi ja pitänyt lapsen. Eikö tuon ikäisen olisi helpompi tehdä abortti ja tehdä lapsia sitten, kun on oikeasti siihen valmis? Tuskin abortinkaan tekeminen mitenkään helppoa on... Mutta että on valinnut noin nuorena ottaa vastuun vahingostaan (sinällään ihailtavaa), joka olisi ollut toisellakin tapaa hoidettavissa?
Tässä siis voi ehkä huomata ajattelutavoissa eron, kun mies on sitä mieltä, että nainen on nyt "pilalla". Ja on se iso asia (nuorelle) miehelle, että naisen mukana tulee lapsi. Ei se ole minkään menneisyyden hyväksymistä, että olisi valmis ottamaan lapsen osaksi omaa elämää vaan tulevaisuuden suunnittelua.
En nyt ole ihan varma, tarkoititko edes tätä vaan nimenomaan sitä, että nainen on TEINIäiti, eikä äiti.