Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi myyjä ei kertonut tavaroiden tulevan eläintaloudesta

Vierailija
17.12.2014 |

Ostettiin siis torin kautta pelikonsoli ja muutama peli. Erittäin allerginen lapseni sai illanmittaan TODELLA pahan allergisen reaktion, piti lähteä sairaalaankin.

Seuraavana päivänä mietimme miehen kanssa, että mistähän ruuasta tuo johtui. Sitten hoksasin kysyä myyjältä onko heillä eläimiä. Joo, kissa ja koira. -.-

Nykyään ainakin facebook kirppareilla on VELVOLLISUUS ilmoittaa mikäli tuote tulee eläintaloudesta. Voiko myyjää saada jotenkin vastuuseen? Kuvottavaa välinpitämättömyyttä.

Ei edes pyytänyt anteeksi, kun hänelle soitin ja sanoin pari valittua sanaa.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä tästä lähin kuten minä. Käytettynä ostetut tavarat puhdistetaan samantein ja vaatteet heti pesukoneeseen ilman mitään sovitteluja ennen pesua. Eläinhilseen saa kyllä pois.

Vierailija
2/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mieleenkään että pitäisi ilmoittaa kysymättä romppeita myydessä, jos taloudessa on eläimiä.

Eikö ostajalla ole velvollisuus kysellä tuollaiset asiat, jotka ovat hänelle merkittäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:30"]

Veikeä sana tuo Eläintalous.

[/quote]

Uusi termi: kotieläintalous

Vierailija
4/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä kirpoareillakaa tiijä onko tavara ollu huushollis mis elukoita. Kannattas varmaa ens kerralla ite kysyä eikä vaan olettaa mitään.

Vierailija
5/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin joskus vintage-vaatteita netissä. Yhdeltä ostajalta tuli negatiivista palautetta, että nämä haisevat vanhoilta vaatteilta. Niin... 60-luvun mummomekoilla on usein vähän sellaista taipumusta. Pesukone ratkaisee asian.

Ne pelikonsolitkin olisit muuten voinut pyyhkiä huolellisesti mikrokuituliinalla. Ei ne eläinepiteelit mitään ikuisia ole.

Vierailija
6/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 19:04"]

Ne pelikonsolitkin olisit muuten voinut pyyhkiä huolellisesti mikrokuituliinalla. Ei ne eläinepiteelit mitään ikuisia ole.

[/quote]

Ja imuroida. Problem solved.

Vierailija
7/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisko tuossa tapauksessa jo siedättää lasta?

Vierailija
8/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis toi on tosi törkeetä. Mä ostin kerran leivänpaahtimen torista ja meidän keliaakikko ei sit voinukkaan siinä paahtaa leipii, kun siinä oli vehnämuruja pohjalla eikä myyjä voinu meille kertoo. Et kiitti vaan myyjälle. Meni rahat ihan hukkaa!!!

Vierailija
9/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen joka käytettyä ostaa, osaa varoa. Muoviosat on helppo pyyhkiä vaikkapa etikalla. Aina löytyy fiinimpiä myyjiä ja vähemmän fiinejä. Enempi mua olisi hermostuttanut laitteen toimivuuden. Oliko se ihan kunnossa? 

Vierailija
10/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin käytettyjen romujen kauppa on aika vaivalloista nykyään. Olen jo parin myyjän kanssa sopinut kaupoista. Kaupat sovittu (osto pyyntihinnalla) mutta sitten myyjä tekee oharin. Ei tule treffipaikalle. Oon ymmärtänyt että ostajat voi tehdä noin, mutta nyt myyjätkin.Voihan hitto sentään, mitä elämää. No, saksalaiset nettimyymälät kutsuu. Jos yhä ehtis ennen joulua. 

Vierailija
11/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nettipalstoja kun oon lueskellut, vaikuttaa tosi hankalalta nuo nettikirpparit yms. Paljon kusetuksia, perumisia, peruutuksia ym. Taitaa olla helpompi vain kierrellä kirppareilla ja kierrätyskeskuksissa? Jos lapsi on pahasti allerginen, kyllä kai ostajankin pitäisi ottaa huomioon mahd. ongelmat?

Vierailija
12/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin myyjä, putsaisin laitteen ennen myyntiä. Ja jos olisin ostaja, putsaisin laitteen ennen ostoa, oli allergioita tai ei.

Vierailija
13/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on siis tosi törkeetä. Mä ostin huutonetistä nauruvatkaimen ja sain siitä klamydian! Siis miten törkeetä ettei voitu kertoa että se oli käytetty ja homotaloudesta!!!11/7i! Soitin myyjälle ja sanoin pari valittua sanaa, jouduin ensiapuun kauhean vuodon takia ja mietittiin miehen kanssa mistä se voisi johtua ennen kuin keksittiin et ehkä se johtu tosta dildosta, ja sitten hoksasin kysyä myyjältä onko se homo. Nykyään jokaisella on VELVOLLISUUS kertoa onko homo- vai heterotaloudesta...

Vierailija
14/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

26. Tuossa näköjään ote turhautuneisuudesta, voisko jo sanoa turhautuneisuushuumorista 

Vierailija
15/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö allergisten lasten vanhemmat ole tarkkoja siitä mistä tavaransa ostavat.

Toisaalta itseäkin inhottaa tupakoivat ihmiset ja varsinkin kirjoihin pinttynyt tupakanhaju :X Sitä kun ei saa pesemälläkään pois.

Vierailija
16/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit asiallisesti soittanut niin olisi tullut anteeksipyyntö.

Vierailija
17/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:20"]

26. Tuossa näköjään ote turhautuneisuudesta, voisko jo sanoa turhautuneisuushuumorista 

[/quote]

Just siitä. Mikään muu ei harmita niin paljoa kuin se, että joka asiasta pitäisi tajuta tiedottaa ettei kukaan ristoleena ota itseensä ja itke itseään uneen haukuttuaan ensin puoli maailmaa. Vaikka tää onkin provo, niin tuollaisia ihmisiä ihan oikeasti on eurooppa pullollaan. Hiukan ap:n tapauksessa luulen (sillä varauksella että tää onkin porvoolaistervehdys..), että he ovat itse kämmänneet ruuan tms kanssa (lapsi onkin allerginen jollekin ruualle, tai lapsi on tunkenut suuhunsa jotain vanhempien huomaamatta/salaa, syönyt aiemmin päivällä jotain tai joku neropatti on roudannut jonkun joulukukkasen kuusen juurelle) mutta on helppo syyttää masiinaa. Mä en oikeasti tajua miten pelikoneesta voi kantautua niin raskas määrä pölyä että lapsi menee kuolioon. Miten hän pärjää kadulla, jossa on saastepölyä vai asutteko maaseudulla? paitsi laitumella voi olla lehmiä tai heposia, niistäkin kantautuu tappajahileitä..

Vierailija
18/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:20"]

[/quote]

Just siitä. Mikään muu ei harmita niin paljoa kuin se, että joka asiasta pitäisi tajuta tiedottaa ettei kukaan ristoleena ota itseensä ja itke itseään uneen haukuttuaan ensin puoli maailmaa. Vaikka tää onkin provo, niin tuollaisia ihmisiä ihan oikeasti on eurooppa pullollaan. Hiukan ap:n tapauksessa luulen (sillä varauksella että tää onkin porvoolaistervehdys..), että he ovat itse kämmänneet ruuan tms kanssa (lapsi onkin allerginen jollekin ruualle, tai lapsi on tunkenut suuhunsa jotain vanhempien huomaamatta/salaa, syönyt aiemmin päivällä jotain tai joku neropatti on roudannut jonkun joulukukkasen kuusen juurelle) mutta on helppo syyttää masiinaa. Mä en oikeasti tajua miten pelikoneesta voi kantautua niin raskas määrä pölyä että lapsi menee kuolioon. Miten hän pärjää kadulla, jossa on saastepölyä vai asutteko maaseudulla? paitsi laitumella voi olla lehmiä tai heposia, niistäkin kantautuu tappajahileitä..

[/quote]

Tä oli siis 26

Vierailija
19/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen allergisen lapsen äiti tajuaa kysyä tuon ostaessa tuotetta. Eli ei taida olla allergisen perheen aloitus?

Vierailija
20/52 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku aloitus, jolla yritetään saada vastakkainasettelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi