Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni on järkyttävän kiinnostunut murhaajista yms

Vierailija
17.12.2014 |

Koulusurmaajat, sarjamurhaajat, selvittämättömät murhat yms. Katsoo televisiosta rikossarjoja, dokumentteja... Lukee murha.infoa ja sen kaltaisia sivustoja. Lempielokuva- ja kirja on Poikani Kevin, jossa päähenkilö tekee koulusurman.

Kaikki alkoi Jokelan koulusurmasta. Tyttö oli silloin viidennellä luokalla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tutkinut yliopistossakin murhafiktiota koska kiinnosti. En todellakaan silti ole mikään murhaaja tai hyväksy moista toimintaa :D 

Vierailija
2/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuleva Auvis2 tyttöystävä. Pitäiskö yrittää saada vaikka liikuntaharrastuksen pariin purkamaan teiniangstia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia, itseänikin kiinnostaa nuo asiat. anna tytön tutkia.

Vierailija
4/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin olen. Muuten kuitenkin ihan normaali ihminen, joka ei aio toteuttaa mitään sairasta.

Vierailija
5/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut osakseni ihmettelyä jopa miespuoliselta henkilöltä selaiötuani bestgore-sivua. Vai mikä lie olikaan nimeltään. Samoin olen erityisen kiinnostunut murhatapauksista, auer-tapaus oli mielenkiintoisin vähään aikaan mutta harmi että sekin meni ihan tylsäksi jankkaamiseksi. Ja silti minusta ei saisi murhaajaa tekemälläkään vaan olen erittäin herkkä kuoleman ja monen muunkin asian suhteen.

Vierailija
6/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänestä on tulossa poliisin murharyhmän asiantuntija tai vaikkapa lakinainen?

Vierailija
7/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:52"]Minä olen saanut osakseni ihmettelyä jopa miespuoliselta henkilöltä selaiötuani bestgore-sivua. Vai mikä lie olikaan nimeltään. Samoin olen erityisen kiinnostunut murhatapauksista, auer-tapaus oli mielenkiintoisin vähään aikaan mutta harmi että sekin meni ihan tylsäksi jankkaamiseksi. Ja silti minusta ei saisi murhaajaa tekemälläkään vaan olen erittäin herkkä kuoleman ja monen muunkin asian suhteen.
[/quote] Gore-elokuvat kuuluvat tytön lemppareihin. Kuulemma katsonut sen serbialaisen ja ihmissyönti pätkänkin. Ap

Vierailija
8/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:53"]Jospa hänestä on tulossa poliisin murharyhmän asiantuntija tai vaikkapa lakinainen?
[/quote] lakimies on unelma-ammatti. Ap

Vierailija
9/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa kovasti. Luin P-E Auvisestakin kaiken mahdollisen, ja erityisesti juuri koulusurmaajien taustat ja mieli kiinnostaa. 

Vierailija
10/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa ihmisen psykologia, haluan tietää miten ihmismieli toimii ja mikä ajaa ihmisen veritekoihin. Olen myös kiinnostunut psykologisista sairauksista yms.

Vierailija
11/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö on ollut viidennellä luokalla vuoden 2007 syksyllä, niin hänhän on nyt jo 18v eli aikuinen, joten äidillä ei kyllä ole mitään syytä puuttua tuollaiseen.

Vierailija
12/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:52"]Minä olen saanut osakseni ihmettelyä jopa miespuoliselta henkilöltä selaiötuani bestgore-sivua. Vai mikä lie olikaan nimeltään. Samoin olen erityisen kiinnostunut murhatapauksista, auer-tapaus oli mielenkiintoisin vähään aikaan mutta harmi että sekin meni ihan tylsäksi jankkaamiseksi. Ja silti minusta ei saisi murhaajaa tekemälläkään vaan olen erittäin herkkä kuoleman ja monen muunkin asian suhteen.
[/quote] Gore-elokuvat kuuluvat tytön lemppareihin. Kuulemma katsonut sen serbialaisen ja ihmissyönti pätkänkin. Ap
[/quote]

No mistään tuollaisesta en pidä, mutta best gore on nettisivu jossa on kuvia eri tavoin kuolleista ihmisistä.

Vierailija
13/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia olla kiinnostunut tuollaisesta. Varmaan useimmat ovat: onhan noilla rikossarjoillakin miljoonia katsojia! Henkirikos ja kuolema kiehtovat myös rehellistä ihmistä.

Vierailija
14/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 12:52"]Minä olen saanut osakseni ihmettelyä jopa miespuoliselta henkilöltä selaiötuani bestgore-sivua. Vai mikä lie olikaan nimeltään. Samoin olen erityisen kiinnostunut murhatapauksista, auer-tapaus oli mielenkiintoisin vähään aikaan mutta harmi että sekin meni ihan tylsäksi jankkaamiseksi. Ja silti minusta ei saisi murhaajaa tekemälläkään vaan olen erittäin herkkä kuoleman ja monen muunkin asian suhteen.
[/quote]

No mistään tuollaisesta en pidä, mutta best gore on nettisivu jossa on kuvia eri tavoin kuolleista ihmisistä.
[/quote] Kävin siellä. Näytti lähinnä pervojen runkkusivustolta.

Vierailija
15/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret varmaan on.
Lapseni luokalla yksi poika piti äikän esitekmän siitä pojasta, joka oli räjäytyänyt Suomessa pommin jossain ostoskeskuksessa ja.ihmisiä oli kuollut.

Vierailija
16/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on voinut alkuun olla lapsen tapa käsitellä asiaa ja ehkä siitä on herännyt ylipäätään kiinnostusta "tutkia" asioita. Ehkä hän jotenkin kokee hallitsevansa sinänsä kauheita ja pelottavia asioita käsittelemällä niitä jatkuvasti mainitsemiesi keinojen avulla? 18-v on vielä kuitenkin tosi nuori ja aivotkin kehittyy vielä 25-v asti, joten käsittelykyky ei ole välttämättä sama kuin aikuisella. 

Vierailija
17/17 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eri kiinnostuksen kohteet, itse halusin nuorempana patologiksi ja se oli osasyy. Kiinnostus noihin juttuihin on säilynyt vaikkei minusta patologia tullutkaan. Ihmismieli ja sen oikut ovat todella kiehtova juttu.