Vieläkö on sellaisia klassisen kivoja herttaisia empaattisia naisia?
Enkä tarkoita mitään alistuvaista omaa tahtoa vailla olevaa perheväkivallan uhria, vaan sellaista reipasta naapurintyttönaista?
Missä tällaisia mahtaa olla (jos ei juuri omasta naapurista löydy)?
t. mies
Kommentit (52)
Joo ei ole. Kyllä ne vaan on loppu. Tämä sarkasmia.
Millainen on reipas naapurintyttönainen? Kuvaile vähän. Ulkonäkö, puheenparsi, kiinnostuksenkohteet, arvot?
Salkkari-Salloja vain on tarjolla enää.
Oletko sinä reipas ja kiva, klassisen empaattinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Feminismi ja voimaantuminen on päivän sana!
Nämä eivät ole ristiriidassa kivuuden, herttaisuuden ja reippauden kanssa.
Missä oikein olet elänyt jos et tiedä yhtäkään? Vai onko tämä "klassisen tavallisen naapurintytön" mielikuva jostain elokuvista?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä reipas ja kiva, klassisen empaattinen mies?
Olen! :)
On. Tiedän suurinpiirtein missä asuu, mutten voi kertoa. Ei olisi oikein häntä kohtaan, jos yhteystietoja jakaisin.
On täs tietty omakin lehmä ojassa, en tahdo että kukaan muukaan ääliö, kuin minä itse häntä lähestyisi. Siitä huolimatta, että oman kaverikortin jo sain...
😎👍
Saat tasoisesi naisen, ap. Tasoteria pitää paikkansa!
Miksi pitää olla reipas?
Ihan vain tiedoksesi: klassisen kiva, herttainen, empaattinen, reipas naapurintyttönainen voi myös joutua (perhe)väkivallan uhriksi. Juu en ole joutunut, mutta kaverini on.
Kyllä mä ainakin tunnen sellaisia montakin. Mutta ne on juuri niitä tylsiä koira/kissa/heppa naisia, joita aina haukutte. Kun teidän pitää ymmärtää, että empaattiset naiset haluavat toteuttaa sitä empaattisuuttaan esimerkiksi eläimiin, eivätkä keikistele jossain horoilupalstoilla tissikuviaan myymässä saadakseen ostettua itselleen 500€ merkkilaukun.
He ovat olemassa, mutta pysyvät kaukana miehistä, jotka kohtelevat naisia huonosti.
Tuskin tällä palstalla. Täällä karisee empatia aika äkkiä.
Kokeilitko jo koirapuistoa?
Minä olen tunteellinen ja empaattinen. Niitä muita haluttuja ominaisuuksia (mm sosiaaliset taidot) minulta ei sensijaan löydy, koska olen ikisinkku tahtomattani.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nsiset jakaa plluaan vain geelitukka- läpsyttäjille.
Minä "jaan" vain parisuhteessa. Sinä olet näemmä jäänyt ilman, tuosta katkeruudesta päätellen. Se ei ole ulkkisten vika vaan oman myrkyllisen naisvihasi syytä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten olla edes lainakoira mukana, ennen kuin menette sinne naisten kanssa höpöttelemään😆.
Ei kannata norkoilla siellä ilman hauvaa, se on liian läpinäkyvää.
Minä olen sellainen. Olen ollut puolet elämästäni saman miehen kanssa.
Täällä olen kotona, kuntosalilla, pyöräilemässä, hoitamassa viherkasveja, musiikkiesityksistä ja keikoilta minut saattaa saada kiinni.
Ja olen myös feministi aka tasa-arvon kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten olla edes lainakoira mukana, ennen kuin menette sinne naisten kanssa höpöttelemään😆.
Ei kannata norkoilla siellä ilman hauvaa, se on liian läpinäkyvää.
Käykö pehmokoira?
Aika hiljaista on.