Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thank God ettei nuoruudessani ollut facebookkeja ym. Juttuja

Vierailija
17.12.2014 |

olin nuori siis about vuosina 1988 - 1992. Silti joskus olen leikitellyt sillä ajatuksella millaisia asioita olisin päivitellyt..

- Dallasin Bobby on kyllä niin ihqu
- mä en voi saada koskaan tarpeeks Trip-mehuista
- miks VHS kasetteja ei saa neljän tunnin mittaisina, olis kiva tallentaa yhdelle kasetille kaikki Visitors-jaksot
- Iik, kun tää twin peaks on pelottava
- auts stek stek, mul on sun luonne
- dingooo, mä en kestä
- taas äiti teki noita hawaijilaisia leipiä, plääh
- näin ihan outoo unta Mac Gyveristä enkä sit nukkunukkaan enää loppuyöstä, oon niin puhki
- paras kirja kautta aikojen on Nancy, joko ootte lukenu

Mitä sinä päivittäisit sun nuoruudesta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:08"]

Olen 16-v, enkä ole päivittänyt mitään noloa someen, vaikka siihen olisi liiankin hyvät mahdollisuudet :D Facessakin olen ollut jo vuosia. Eikä minusta löydy yhtä ainoaa teiniangstiangst-kuvaa mistään kuvagalleriasta :D Jotkut osaa, toiset ei.

[/quote]

Koska se ei ole sulle uusi kiinnostava juttu. Ei teinit 80-luvullakaan levitelleet puhelinluettelossa elämäänsä.

[/quote]

?

Vierailija
22/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kavereiden kanssa muisteltu viikonlopun bileitä. 18v olis varmaan tullut päivityksiä bailaamisesta ja sydämiä, sydämiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP Kurt Cobain <3 :`(((((((((

Vierailija
24/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ikäpolveni - en tosin minä - olisi täyttänyt kaikki palstat propagandalla rauhan ja sosialismin puolesta. Suomen ja Neuvostoliiton kansojen ikuista ystävyyttä olisi vannottu joka päivä tuhanteen kertaan. Länsi-Eurooppa, USA ja Israel olisi nuijittu maan rakoon, mitä tosin näyttää tapahtuvan vieläkin.

Vierailija
25/25 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin yksinäinen ja yksin koko teiniaikani. netti olisi varmasti parantanut elämääni. olisin tajunnut, etten ole ainut ja löytänyt samanlaista seuraa. herutuskuvia ei olisi tullut, sillä en palvo kameraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi