Niin olen pannut yhdeksää äijää
Heistä 4 on eksiä. Kerron tämän jo, tiedän. Kerroin uudestaan. Olen ylpeä luvustani. Olen mahtava panokone.
Kommentit (16)
Mihin tämä liittyy? Ittellä luku on 14, 3 eksää. En häpeä mutten ole ylpeäkään:D
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:46"]Mihin tämä liittyy? Ittellä luku on 14, 3 eksää. En häpeä mutten ole ylpeäkään:D
[/quote]
Liittyy siihen että olen mahtava panokone.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:46"]Mihin tämä liittyy? Ittellä luku on 14, 3 eksää. En häpeä mutten ole ylpeäkään:D
[/quote]
Liittyy siihen että olen mahtava panokone.
[/quote]
Okke! Niin ilmeisesti minäkin. High five:)
Mihin tämä liittyy? N25 ja 30 seksikumppania.
Kiinnostaisiko nostaa luku pyöreään kymmeneen? M30
Vain mies voi panna. Nainen voi panna kirjan hyllyyn.
Vain mies voi panna. Nainen voi panna kirjan hyllyyn.
NARTTU ei pane KETÄÄN! UROS panee NARTTUA! Vingut minun käsittelyssäni suoraa nautinnonsekaista tuskanhuutoa, koska ELIMENI ON SINULLE LIIAN SUURI! Kerro osoite!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:09"]NARTTU ei pane KETÄÄN! UROS panee NARTTUA! Vingut minun käsittelyssäni suoraa nautinnonsekaista tuskanhuutoa, koska ELIMENI ON SINULLE LIIAN SUURI! Kerro osoite!
[/quote]
Kuulostaa hyvältä;) hki
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:54"]
Kiinnostaisiko nostaa luku pyöreään kymmeneen? M30
[/quote]
Kyllä. Ota yhteyttä, odotan kiimaisena: pentti69 ät hotmale.com
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:09"]NARTTU ei pane KETÄÄN! UROS panee NARTTUA! Vingut minun käsittelyssäni suoraa nautinnonsekaista tuskanhuutoa, koska ELIMENI ON SINULLE LIIAN SUURI! Kerro osoite! [/quote] Kuulostaa hyvältä;) hki
[/quote]
Kerro SINÄKIN osoitteesi - JOS olet narttu! Tulen ja panen, näen ja voitan! TAKAAN ETTÄ LAUKEAT - (paitsi jos olet mies, sitten en ala).
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:09"]NARTTU ei pane KETÄÄN! UROS panee NARTTUA! Vingut minun käsittelyssäni suoraa nautinnonsekaista tuskanhuutoa, koska ELIMENI ON SINULLE LIIAN SUURI! Kerro osoite! [/quote] Kuulostaa hyvältä;) hki
[/quote]
Kerro SINÄKIN osoitteesi - JOS olet narttu! Tulen ja panen, näen ja voitan! TAKAAN ETTÄ LAUKEAT - (paitsi jos olet mies, sitten en ala).
[/quote]
Olen narttu mutta enpäs kerro;) mutta kiitos kikseistä, kiihottaa ajatus että joku isomunanen mies tulisi ovesta sisään ja ottaisi...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:12"] [quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:09"]NARTTU ei pane KETÄÄN! UROS panee NARTTUA! Vingut minun käsittelyssäni suoraa nautinnonsekaista tuskanhuutoa, koska ELIMENI ON SINULLE LIIAN SUURI! Kerro osoite! [/quote] Kuulostaa hyvältä;) hki [/quote] Kerro SINÄKIN osoitteesi - JOS olet narttu! Tulen ja panen, näen ja voitan! TAKAAN ETTÄ LAUKEAT - (paitsi jos olet mies, sitten en ala). [/quote] Olen narttu mutta enpäs kerro;) mutta kiitos kikseistä, kiihottaa ajatus että joku isomunanen mies tulisi ovesta sisään ja ottaisi...
[/quote]
Haluan JYYSTÄÄ sinua kuin PETO! Anna OSOITE... tai joudun tyytymään naapurin yksinhuoltajaäitiin!
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:54"]Kiinnostaisiko nostaa luku pyöreään kymmeneen? M30
[/quote]
Kyllä juu muuten, mutta nyt tapailen erästä enkä voi hyppiä muiden sängyssä!
Siis kerroIN tämän jo!