Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olette alkaneet tapailemaan, kuinka tiuhaan...

Vierailija
16.12.2014 |

...olette pitäneet yhteyttä? Oletteko soitelleet tai tekstailleet päivittäin vai muutaman kerran viikkoon tai harvemmin? Miten kauan on kestänyt, ennen kun olette kutsuneet toisen päivä- tai yökylään?

Vähän mietityttää, kun nyt on periaatteessa kai kiinnostusta ilmassa, mutta eteneminen on minun aikaisempiin kokemuksiini verrattuna aika verkkaista (kuun alussa tavattiin ja ei välttämättä päivittäistä yhteydenottoa ja päivätapaamisiakin vasta muutama). 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa supernopea vauhti ja sitten pian täysiä päin betoniseinää (hieno vertauskuva) ja kaikki se ihanuus romahti. Nopea eteneminen on minun mieleeni, mutta onhan siinä riskinsä.

Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin.

Nykyisen tyypin, jota tapailen, kanssa olemme tässä parisen viikkoa tutustubeet rauhassa. Emme soittele huvin vuoksi ollenkaan, mutta viestittelemme kyllä. Olen ollut yötä hänen luonaan ja olemme panneet about sata kertaa.
Tahti saisi olla nopeampikin, mutta tähän on syynsä ja olkoon näin. Tykkään hänestä joten joustan.

Vierailija
2/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:00"]

Exän kanssa supernopea vauhti ja sitten pian täysiä päin betoniseinää (hieno vertauskuva) ja kaikki se ihanuus romahti. Nopea eteneminen on minun mieleeni, mutta onhan siinä riskinsä. Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin. Nykyisen tyypin, jota tapailen, kanssa olemme tässä parisen viikkoa tutustubeet rauhassa. Emme soittele huvin vuoksi ollenkaan, mutta viestittelemme kyllä. Olen ollut yötä hänen luonaan ja olemme panneet about sata kertaa. Tahti saisi olla nopeampikin, mutta tähän on syynsä ja olkoon näin. Tykkään hänestä joten joustan.

[/quote]

Kuulostaa aika wt:ltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa viikossa about sata kertaa kun jostain syystä enemmän/useammin ei voi?

Vierailija
4/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:00"]

Exän kanssa supernopea vauhti ja sitten pian täysiä päin betoniseinää (hieno vertauskuva) ja kaikki se ihanuus romahti. Nopea eteneminen on minun mieleeni, mutta onhan siinä riskinsä. Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin. Nykyisen tyypin, jota tapailen, kanssa olemme tässä parisen viikkoa tutustubeet rauhassa. Emme soittele huvin vuoksi ollenkaan, mutta viestittelemme kyllä. Olen ollut yötä hänen luonaan ja olemme panneet about sata kertaa. Tahti saisi olla nopeampikin, mutta tähän on syynsä ja olkoon näin. Tykkään hänestä joten joustan.

[/quote]

Kuulostaa aika wt:ltä.
[/quote]

Öööö....? Siis olen wt, koska mies osottautuikin erilaiseksi kuin antoi aluksi ymmärtää? Ok :)

Vierailija
5/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:28"]Parissa viikossa about sata kertaa kun jostain syystä enemmän/useammin ei voi?
[/quote]

????

Vierailija
6/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vähintään jutellaan puhelimessa.

Vierailija
7/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin." Veikkaan että wt kommentti liittyi ainakin tuohon lauseeseen.

Vierailija
8/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]"Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin." Veikkaan että wt kommentti liittyi ainakin tuohon lauseeseen.

[/quote]

No voi kauhia. Jos ei paneminen luonnistu niin ei luonnistu suhdekaan. Siksi etenen nopeasti seksiin. Ja siksi myös, että jos sitä on tarjolla niin miksi kieltäytyisin. Kuitenkin tunteet tarvitsen hommaan mukaan.

Vierailija
9/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka päivä ainakin tuli tekstari jos ei soittoa. Oltiin ehkä 4 kertaa nähty kaupungilla kierrelty, bissellä käyty ja leffoja katottu miehen luona) jolloin mies kutsui mut juhliin aveciksi ja sanoi että voisin jäädä siitä sitten yöksi. Joten aika nopeasti tämän hetkisen miehen kanssa toimittiin (ollaan nyt oltu 3 vuotta yhdessä) Omaan silmään toi teidän tapailu tahti on aika hidas, mutta niin paha sanoa kun miehiä erilaisia ja mitään normaalia tapaamis tai soittelu tahtia tuskin on.

Odottaakohan mies että otat enempi yhtetyttä, jos on epävarmam sun kiinnostuksesta? Itse ainakin olin sellainen että odotin toisen ottavan yhetyttä ja ehdottavan, jolloin tiesin että on kiinnostunut :)

Vierailija
10/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäistä yhteydenpitoa. Olen aina mennyt tapailemani/seurustelukumppanini kanssa sänkyyn ekana iltana kun on tavattu, joten sinänsä helppoa pyytää yökylään jos aletaan tapailemaan.

Vierailija
11/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]"Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin." Veikkaan että wt kommentti liittyi ainakin tuohon lauseeseen.   [/quote] No voi kauhia. Jos ei paneminen luonnistu niin ei luonnistu suhdekaan. Siksi etenen nopeasti seksiin. Ja siksi myös, että jos sitä on tarjolla niin miksi kieltäytyisin. Kuitenkin tunteet tarvitsen hommaan mukaan.

[/quote]

Kyllä. Itse korkeamman yliopistotutkinnon omaavana kulttuuriperheen vesana (se wt:stä) kyllä uskon tuohon "koeajoon". Parempi viriili parisuhde kuin kämppis-sellainen. Eivätkä nykyinen tai entisetkään kihlattuni sen perusteella ole suhdetta valinnut "antaako" nainen pian vai ei. Nykyinen on DI, eksä arkkitehti ja sitä ennen toimitusjohtaja. Tuo kuinka paljon pidetty yhteyttä; mies soitti joka päivä koska oli työmatkalla 2 kuukautta heti ensi tapaamiseme jälkeen. Puhui ainakin tunnin. Jännitin kovasti ensimmäistä näkemistä kaiken tämän puhumisen jälkeen, mutta nyt kahden vuoden jälkeen yhä olemme yhdessä.

Vierailija
12/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:40"]"Kaikkien kanssa etenen kyllä nopeasti seksiin." Veikkaan että wt kommentti liittyi ainakin tuohon lauseeseen.   [/quote] No voi kauhia. Jos ei paneminen luonnistu niin ei luonnistu suhdekaan. Siksi etenen nopeasti seksiin. Ja siksi myös, että jos sitä on tarjolla niin miksi kieltäytyisin. Kuitenkin tunteet tarvitsen hommaan mukaan.

[/quote] No joo samaa mieltä, mutta kun täällä ollaan niin siveellisiä että huhuh olet wt jos olet harrastanut seksiä enemmän kuin yhden miehen kanssa tai muutenkin jos harrastat esiaviollista seksiä

Vierailija
13/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin soiteltiin parin tunnin puheluita ja nähtiin kerran viikossa, oltiin miehen luona ja sitten käytiin kaupungilla. Lopulta muutettiin saman katon alle melko nopeasti, koska deittailu ei ole halpaa. Yhteisiä öitä vietettiin vasta sitten, kun melkein muutinkin miehen luokse.

Vierailija
14/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmasti tilanteesta. Jokainen suhde on erilainen. Me viestiteltiin joka päivä ja soiteltiin tuntien puheluja. Mutta meillä alkoi muutenkin aika äkkiä toi...

Vierailija
15/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 03:07"]

Riippuu varmasti tilanteesta. Jokainen suhde on erilainen. Me viestiteltiin joka päivä ja soiteltiin tuntien puheluja. Mutta meillä alkoi muutenkin aika äkkiä toi...

[/quote]

Niin ja nähtiin monta kertaa viikossa. Ihan alusta asti jäätiin yökylään.

Vierailija
16/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:48"]

[/quote]

Kyllä. Itse korkeamman yliopistotutkinnon omaavana kulttuuriperheen vesana (se wt:stä) kyllä uskon tuohon "koeajoon". Parempi viriili parisuhde kuin kämppis-sellainen. Eivätkä nykyinen tai entisetkään kihlattuni sen perusteella ole suhdetta valinnut "antaako" nainen pian vai ei. Nykyinen on DI, eksä arkkitehti ja sitä ennen toimitusjohtaja. Tuo kuinka paljon pidetty yhteyttä; mies soitti joka päivä koska oli työmatkalla 2 kuukautta heti ensi tapaamiseme jälkeen. Puhui ainakin tunnin. Jännitin kovasti ensimmäistä näkemistä kaiken tämän puhumisen jälkeen, mutta nyt kahden vuoden jälkeen yhä olemme yhdessä.

[/quote]Aavistus nolo kirjoitus... :-D Peräti parin vuoden suhde takana ja voi puhua viriilistä parisuhteesta oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä, wau. Ja tuo koulutusten kumartartelu ja luettelointi myös - näillä jutuilla sinun kannattaa totisesti päteä! :)

Vierailija
17/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:48"]

[/quote]

[/quote]Aavistus nolo kirjoitus... :-D Peräti parin vuoden suhde takana ja voi puhua viriilistä parisuhteesta oikein kokemuksen syvällä rintaäänellä, wau. Ja tuo koulutusten kumartartelu ja luettelointi myös - näillä jutuilla sinun kannattaa totisesti päteä! :)
[/quote]
Tämä toimitusjohtaja, arkkitehti, DI -lista on ollut tällä palstalla ennenkin. Surullista, että eniten muistijälkiä ovat jättäneet miesten ammatit.

Vierailija
18/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisissa jutuissa ole mitään hyvää kaavaa, kaikki suhteet ovat erilaisia. Yhden kanssa juttelin 2-3 kertaa viikossa puhelimessa ja näimme 1-2 kertaa viikossa pari kuukautta ennen punkkaan päätymistä, toisen kanssa viestittelimme 15 viestiä illassa, mutta näimme vain kerran viikossa ensimmäisten viikkojen aikana ja kolmannen kanssa olimme lähes paita ja peppu heti alusta lähtien. Ennen koeajoa sängyn puolella tärkeämpi ainakin minulle on ollut se, että juttelimme sujuu ja meillä on ollut mukava yhdessä.

Vierailija
19/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koeajoilla retostelu on mautonta ja esineellistävää. Itse haen ihmissuhdetta enkä elintä.

Vierailija
20/32 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä suhteessa, jossa päädyimme avioliittoon ja yhteiseen loppuelämään, mentiin aika nopeasti (muutamassa viikossa) siihen, että kaikki liikenevä vapaa-aika vietettiin yhdessä. Sitä ennen oli kaikenlaisia suhteita, joissa tapailtiin enemmän tai vähemmän tiiviisti. Välillä vietettiin paljonkin aikaa yhdessä, mutta ei oltu joka yö yhdessä eikä välttämättä ihan joka päivä edes soiteltu.