Huomisen jaksossa Marianna...
...saa raivokohtauksen ja raivoaa Heidille, koska tämä on lähdössä Englantiin vaihto-opiskelijaksi = jättää Mariannan. Veikkauksia mitä Marianna aikoo tehdä Heidille estäkseen tämän?
Kommentit (40)
Kauanko tää ärsyttävä kuvio ylipäätään kestää?!?! Ja sit vielä lisäks toi Ulla niin en kestä...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:49"]Vieköhän se sen Larin ja Eliaksen seuraks sinne pehmustettuun huoneeseen.. kohta siellä on koko pihlajakadun nuoret aikuiset..
[/quote] Ärsyttää Sebastian. Miten voi olla noin sokea? Ja jos Elias ja Lari on kerta ottaneet selvää Marskun menneisyydestä ja Sergei kertoi tämän, niin eikö ole päivän selvää kuka on kaiken takana. Ja jos oma lapseni olisi kateissa ottaisin kyllä kaikki vaihtoehdot huomioon. Ja VITTU SAATANA KUN NE NYT USKOO ETTÄ LARI JA ELIAS ON LÄHTENY YHTEISELLE LONAMATKALLE! HELVETTI!!!
Up ja veikkauksia, mikä on joulun päätösjakso? Ap
Milloin salkkarit muuten jää joulutauolle ja milloin palaa siltä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:59"]Milloin salkkarit muuten jää joulutauolle ja milloin palaa siltä?
[/quote] Tämä viikko ja sitten jää tauolle. Tammikuussa alkaa taas
Mä niin ootan, että Marianna jää kiinni ihan kaikesta mitä se on tehny!!!
tuo sarjaa ampuu niin ahasti yli... en ole oikeen enää jaksanut edes seurata..
siinä sarjassa ei ole enää mitään mukavaa, ei ole huumoria, ei mitään nättiä rakkautta, kaikki vaan sairasta jonittelua ja vehkeilyää...ja ny toi eukko ku vei ne pehmustettuun huonessen..jösses sentää...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:06"]tuo sarjaa ampuu niin ahasti yli... en ole oikeen enää jaksanut edes seurata..
siinä sarjassa ei ole enää mitään mukavaa, ei ole huumoria, ei mitään nättiä rakkautta, kaikki vaan sairasta jonittelua ja vehkeilyää...ja ny toi eukko ku vei ne pehmustettuun huonessen..jösses sentää...
[/quote] ÄLÄ HAUKU
katsoin salkkarit ennakkoon, ja ei kyllä raivonnut..:) jakson lopussa vain sanoi heidille topakasti, että miten voi jättää hänet :)
No eiköhän se Heidillekin selviä kun juonipaljastuksissa lukee että Janne kysyy suoraan siitä seksihommasta tällä viikolla. Ehkä se alkaa laskemaan 1+1
Mä niin toivon että sergei kuula kuolee. Mä luulen että juonessa marianna pakottaa heidin kanssaan seurustelemaan ja mustiskohtauksessaan tekee sille jotain kamalaa. Lesbot toimii noin. Heidi ei varmasti pääse lähtemään pakoon.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 13:53"]Mä niin toivon että sergei kuula kuolee. Mä luulen että juonessa marianna pakottaa heidin kanssaan seurustelemaan ja mustiskohtauksessaan tekee sille jotain kamalaa. Lesbot toimii noin. Heidi ei varmasti pääse lähtemään pakoon.
[/quote]
Mä toivon, että Sergei vihdoin sais jotenkin käräytettyä paskamaisen Mariannan, joka joutuis ite hullujen huoneelle. Sais makeat naurut vuorostaan :)
Nii haloo nyt se Marianna kuvio helvettiin!! Mereen koko ämmä ja salkkareihin jotain muuta, ei oo onnistunu venytys koska katsojat ennemminki häviää!
Vieköhän se sen Larin ja Eliaksen seuraks sinne pehmustettuun huoneeseen.. kohta siellä on koko pihlajakadun nuoret aikuiset..