Auttakaa mua keksimään hyvä joululahja!
Oon tässä jo pari viikkoa pähkäillyt, että mitähän ihmettä keksisin parikymppiselle kaverille ja hänen miesystävälleen joululahjaksi. Ovat piakkoin muuttamassa yhteen ensikotiinsa. En tunne hänen miesystävää kovin hyvin, joten mielellään jokin yhteinen lahja eikä mitään perus-suklaakonvehteja :D
Kiitän jo etukäteen.
Kommentit (28)
Entä jos kysyisit heiltä mitä haluavat?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:46"]
Entä jos kysyisit heiltä mitä haluavat?
[/quote]
Toki olen kysynyt, mutta vastaus oli ympäripyörä "en tiedä, saat päättää itse :)", joka ei helpottanut tätä yhtään :D
Kokoa joku herkkukorin tapainen, esim Italia-aiheinen tai vastaava.
Paljonko aloittajalla on varaa laittaa lahjaan? Ehdotan pussilakanasettiä ja/tai laadukasta pyyhesettiä molemmille.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:39"]
Petivaatteet, pyyhkeet, saunasetti, kattila ja kapustoja, paistinpannu ja patalappu, onhan niitä.
[/quote]
Varmasti vaihtoehtoja on vaikka millä mitalla, ne ei vaan pulpahda mieleen. Petivaatteeita tai saunasettiä en uskalla lähtä ostamaan, kun en tiedä onko heidän tulevassa kämpässään sauna (toki varmaaan yhteissauna on, joten ei ehkä ihan mahdoton vaihtoehto sittenkään) ja en tiedä heidän tulevan sängyn leveyttä, mutta jos siihen päädyn niin toki ostan parisänkyyn tarkoitetut petivaatteet -ap