Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi kaikki hyvät bloggaajat lopettaa näin joulun alla

Vierailija
16.12.2014 |

?

Uset hyvät seuraamani blogit lopettaneet mm. All I ever wanted is here. Mikä niitä vaivaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyt huolettaa Karlan tilanne. Lapset ja mies eivät ainakaan ole sairastuneet, sen verran tiedän. 

Vierailija
42/48 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-palstan haukkujat sai ärsyyntymään niin paljon, että laitoin pillit pussiin. t. ex-bloggari

Tämä osoittaa sen että bloggaajat taitavat olla melko huonoitsetuntoisia, kaikista pitämistään kulisseista huolimatta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska näkivät paljonko heitä kaupallisemmat blogikollegat tienasivat viime vuonna (50-100 tonnia per pää), niin lannistuivat ja lopettivat omansa, ehkä kateuksissaan?

Vierailija
44/48 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Offline is the new glam lifestyle. Siksi porukka irtautuu somesta, blogeista, instasta, twitteristä, moni jopa Linkedinistä. Liika esilläolo tekee sairaaksi, ähkyiseksi.

Vierailija
45/48 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
46/48 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolestuttaa, eikö teitä?

Vierailija
47/48 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös kauhistuttaa, kun olen lukenut blogia melkein alusta saakka. Uusimpiin postauksiin ei enää pääse, mutta yläpalkissa vilisee poistettujen postausten alkuja, jotka hirvittävät (esim. se sairausasia, johon siellä viitataan). Mitä siellä oikein tapahtuu? Mietin, että pitäisi antaa Karlan olla, mutta huolettaa niin paljon, että haluaisin lähettää jonkun välittävän viestin. Hullua tietysti, koska enhän oikeasti tunne häntä kuin blogin kautta.

Vierailija
48/48 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua myös kauhistuttaa, kun olen lukenut blogia melkein alusta saakka. Uusimpiin postauksiin ei enää pääse, mutta yläpalkissa vilisee poistettujen postausten alkuja, jotka hirvittävät (esim. se sairausasia, johon siellä viitataan). Mitä siellä oikein tapahtuu? Mietin, että pitäisi antaa Karlan olla, mutta huolettaa niin paljon, että haluaisin lähettää jonkun välittävän viestin. Hullua tietysti, koska enhän oikeasti tunne häntä kuin blogin kautta.

Samaa mieltä täällä. Toki bloggaaja saa päättää mitä kertoo, mutta kyllä siltikin vähän huolettaa mikä siellä on huonosti. Karlalle toivon tsemppiä, vaikkei tätä oletettavasti luekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi