miksi kaikki hyvät bloggaajat lopettaa näin joulun alla
?
Uset hyvät seuraamani blogit lopettaneet mm. All I ever wanted is here. Mikä niitä vaivaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Av-palstan haukkujat sai ärsyyntymään niin paljon, että laitoin pillit pussiin. t. ex-bloggari
Tämä osoittaa sen että bloggaajat taitavat olla melko huonoitsetuntoisia, kaikista pitämistään kulisseista huolimatta :D
Siksi koska näkivät paljonko heitä kaupallisemmat blogikollegat tienasivat viime vuonna (50-100 tonnia per pää), niin lannistuivat ja lopettivat omansa, ehkä kateuksissaan?
Offline is the new glam lifestyle. Siksi porukka irtautuu somesta, blogeista, instasta, twitteristä, moni jopa Linkedinistä. Liika esilläolo tekee sairaaksi, ähkyiseksi.
Mua myös kauhistuttaa, kun olen lukenut blogia melkein alusta saakka. Uusimpiin postauksiin ei enää pääse, mutta yläpalkissa vilisee poistettujen postausten alkuja, jotka hirvittävät (esim. se sairausasia, johon siellä viitataan). Mitä siellä oikein tapahtuu? Mietin, että pitäisi antaa Karlan olla, mutta huolettaa niin paljon, että haluaisin lähettää jonkun välittävän viestin. Hullua tietysti, koska enhän oikeasti tunne häntä kuin blogin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös kauhistuttaa, kun olen lukenut blogia melkein alusta saakka. Uusimpiin postauksiin ei enää pääse, mutta yläpalkissa vilisee poistettujen postausten alkuja, jotka hirvittävät (esim. se sairausasia, johon siellä viitataan). Mitä siellä oikein tapahtuu? Mietin, että pitäisi antaa Karlan olla, mutta huolettaa niin paljon, että haluaisin lähettää jonkun välittävän viestin. Hullua tietysti, koska enhän oikeasti tunne häntä kuin blogin kautta.
Samaa mieltä täällä. Toki bloggaaja saa päättää mitä kertoo, mutta kyllä siltikin vähän huolettaa mikä siellä on huonosti. Karlalle toivon tsemppiä, vaikkei tätä oletettavasti luekaan.
Voi nyt huolettaa Karlan tilanne. Lapset ja mies eivät ainakaan ole sairastuneet, sen verran tiedän.