Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä vaatii testeihin

Vierailija
16.12.2014 |

Olen 32-vuotias mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa 7 kuukautta, ja eilen aloimme puhua kondomin käytön lopettamisesta. Tähän asti olemme tunnollisesti sitä käyttäneet joka seksikerralla.
Naisystäväni on itse kertonut minulle olleensa nuorempana seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen ja hänellä onkin ollut useita seksikumppaneja. Mitään tiettyä määrää en ole koskaan saanut tai halunnutkaan kuulla, mutta tiedän että nyt puhutaan noin sadasta miehestä. Hän on sanonut, ettei ole koskaan harrastanut seksiä ilman kondomia mutta on kyllä ollut antavana osapuolena suuseksissä ilman kondomia kahden miehen kanssa. Uskon häntä, sillä luottamus välillämme toimii. Itse olen harrastanut seksiä aikaisemmin vain kolmen naisen kanssa joista kaksi oli vakituisia kumppaneita. Heidän kanssaan luovuimme jossain vaiheessa kortsusta eli kahden kanssa olen ollut suojaamattomassa sukupuoliyhdynnässä. Nainen suostuu käymään seksitautitesteissä minun pyynnöstäni, mutta yhdellä ehdolla. Minunkin täytyy käydä testeissä.

Minusta testeihin käskyttäminen on pöyristyttävä ja nöyryyttävä pyyntö häneltä, röyhkeää suorastaan. Minä en sentään meistä kahdesta ole koskaan ollut se "jakis". (Anteeksi alentava termi.) Mitä minun pitäisi tehdä? Pitää pääni ja kieltäytyä järeästi vai vaan luovuttaa ja olla tossutettu? Mielipiteitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa nyt huomioon se ettei nykyinen tyttöystäväsi tunne aiempia tyttöystäviäsi - heistä joku on saattanut harrastaa kerran suojaamatonta seksiä ja antaa sinulle taudin. Eikä ne testit ole edes kivuliaita nykyään!

Vierailija
2/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä, miksi pidät koko asiaa ongelmana. Sen vuoksihan taudit juuri leviää, kun tuollaiset pitkissä suhteissa suurimmaksi osaksi olevat "eivät voi uskoa" että ihan tavalliset, suhteessa olevatkin ihmiset voivat niitä seksitauteja saada.

Ymmärrän taas itse sen, miksi nainen suhtautuu mutkattomammin testeihin, jos hänellä on ollut selvästi enemmän syytä vuosien varrella käydä niissä. Sinua, sori, pidän tässä asiassa vähän nipona.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Sä pistäisit naisesta testiin, mutta loukkaannut kun pyydetään samaa?

Vierailija
4/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai aikuiset ihmiset aina käyvät rutiinitesteissä ennen kortsun jättämistä?

Aikuistu nyt vähän :P

Vierailija
5/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulla on salattavaa, jos et itse suostu testeihin, joita kuitenkin vaadit tyttöystävältä?

Vierailija
6/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeihin molemmat.

Vierailija
7/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella testeihin molemmat :) vaikka olisi ns. tilastollisesti todennäköisempää että enemmän "jakaneella" on jotain jos on ollakseen niin voihan "kiltilläkin" olla!! Ei ole mitään hyötyä jos vain toinen testataan.

Et voi tietää vaikka se ainoa seksikumppnisi olisi afrikanlomallaan pannut paljaalla jotain ja ajatellut ettei tartte testata kun on vasta niin ja niin mones pano.

Vierailija
8/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia tervejärkisyyttä. Muistapa, että hivissä ei välttämättä ole vuosiin oireita.

Vierailija
9/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla tuurilla riittää että harrastat suojaamatonta seksiä yhden kanssa, ja saat taudin. Olisi hyvä testauttaa mahdolliset taudit säännöllisesti, jos kumppanit vaihtuu, vaikkei mitkään "jakis" olisikaan. 

Vierailija
10/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:01"]

Olen 32-vuotias mies. Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa 7 kuukautta, ja eilen aloimme puhua kondomin käytön lopettamisesta. Tähän asti olemme tunnollisesti sitä käyttäneet joka seksikerralla.
Naisystäväni on itse kertonut minulle olleensa nuorempana seksuaalisesti hyvinkin aktiivinen ja hänellä onkin ollut useita seksikumppaneja. Mitään tiettyä määrää en ole koskaan saanut tai halunnutkaan kuulla, mutta tiedän että nyt puhutaan noin sadasta miehestä. Hän on sanonut, ettei ole koskaan harrastanut seksiä ilman kondomia mutta on kyllä ollut antavana osapuolena suuseksissä ilman kondomia kahden miehen kanssa. Uskon häntä, sillä luottamus välillämme toimii. Itse olen harrastanut seksiä aikaisemmin vain kolmen naisen kanssa joista kaksi oli vakituisia kumppaneita. Heidän kanssaan luovuimme jossain vaiheessa kortsusta eli kahden kanssa olen ollut suojaamattomassa sukupuoliyhdynnässä. Nainen suostuu käymään seksitautitesteissä minun pyynnöstäni, mutta yhdellä ehdolla. Minunkin täytyy käydä testeissä.

Minusta testeihin käskyttäminen on pöyristyttävä ja nöyryyttävä pyyntö häneltä, röyhkeää suorastaan. Minä en sentään meistä kahdesta ole koskaan ollut se "jakis". (Anteeksi alentava termi.) Mitä minun pitäisi tehdä? Pitää pääni ja kieltäytyä järeästi vai vaan luovuttaa ja olla tossutettu? Mielipiteitä?

[/quote]

Miksi se, että ne kaksi, joiden kanssa olet ollut suojaamattomasa yhdynnässä, olivat vakituisia kumppaneita, olisi jokin este sille ettei heiltä olisi voinut (äärimmäisessä tapauksessa) saada hiviä? Jos mietit, että molemmat näistä naisista on ajatelleet samalla tavalla, että vakituiselta terveennnäköiseltä mieheltä ei voi saada tauteja, ja molemmilla on ollut vaikkapa kolme tällaista miestä, näillä miehillä on ollut kummallakin viisi tällaista naista, näillä naisilla neljä tällaista miestä...jne. Joten voisiko oikea syy haluttomuudellesi mennä testiin olla oikeasti taudinpelko? 

Vierailija
11/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet (hiviä yleisemmät) sukupuolitaudit voivat olla vuosia oireettomia, varsinkin miehellä. Pidän myös itsestäänselvyytenä, että ennen kondomin poisjättöä käydään testeissä, aivan automaattisesti ja riippumatta edellisten kumppanien määrästä. Pitäisin itse asiassa testeistä kieltäytyvää miestä sen verran edesvastuuttomana ja keskenkasvuisena, että loppuisi suhde siihen..

Vierailija
12/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta sinne porvooseen tänään kuuluu?

Vierailija
13/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva, että kutsut naisystävääsi jakikseksi. Taitaa se kumppanien määrä vähän häiritä?

Ja ihan yhtä suuri syy naisella on pyytää sulta testejä kuin sulla häneltä, oot voinu saada sun aikasemmilta naisilta taudin. Simple as that.

Vierailija
14/14 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄmä on tämä provotehtailija. Aina sama tyyli.