Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Hm pienentänyt kokojaan?

Vierailija
16.12.2014 |

Että ärsyttää, olen n. kolmen vuoden ajan tilannut Hm:tä tismalleen samanlaiset perusfarkut. Edelliset ehti olla pari kuukautta, kun niistä hajosi vetoketju. Tilasin samanlaiset, jotka tulivat tänään. Ja mitä ihmettä, housut ei mahdu päälle! Kamala puskeminen että saa jalkaan, mutta nappi ei mene kiinni edes villeimmissä haaveissa. En varmasti ole paisunut parissa kuukaudessa niin, ettei housut menisi jalkaan. Myös farkkujen ulkonäkö ja jopa materiaali eroavat tuotekuvauksesta. Palautukseen meni ja nyt mietin, että kehtaako tuolta tilata enää mitään..

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:16"]

Jep. Ja olen huomannut, että monissa liikkeissä ne pukukopin peilit vääristävät jonkun verran (pienentää).

[/quote]

Minusta näytän aina pukukopin peilistä ihan kamalan lihavalta ja rumalta. Valaistus vaikuttaa.

Vierailija
22/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne koot on suurentuneet. Vai olenko muka niin paljon laihtunut? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys että mitä järkeä on ostella koko ajan samaa farkkumallia menkkahaukalta, jos vetskarikin hajoo kahdessa kuukaudessa... Eikö kannattais panostaa yksiin hyviin farkkuihin joita vois käyttää ton ajanmääreen ja ehkä pidemmällekin?

Vierailija
24/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:45"]

Herää kysymys että mitä järkeä on ostella koko ajan samaa farkkumallia menkkahaukalta, jos vetskarikin hajoo kahdessa kuukaudessa... Eikö kannattais panostaa yksiin hyviin farkkuihin joita vois käyttää ton ajanmääreen ja ehkä pidemmällekin?

[/quote]

Minulla on sen malliset reidet, että hankaa housut kun housut puhki + pyöräilen paljon ja silloinkin hankaa. Halvat tai kalliit, ekana kuluu haarat puhki. Halvalla sai henkkamaukasta mukavat ja hyvännäköiset, ei tarvitse mun tappijaloille lyhentää ja istuivat kun hanskat. Toi vetskan hajoominen oli eka kerta, enkä odota mitään huippulaatua siihen hintaan. Ihan normaalipainoinen olen, farkut ostan koossa 27/30 tai 36/38. Ap

Vierailija
25/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:52"]

[/quote]

Minulla on sen malliset reidet, että hankaa housut kun housut puhki + pyöräilen paljon ja silloinkin hankaa. Halvat tai kalliit, ekana kuluu haarat puhki. Halvalla sai henkkamaukasta mukavat ja hyvännäköiset, ei tarvitse mun tappijaloille lyhentää ja istuivat kun hanskat. Toi vetskan hajoominen oli eka kerta, enkä odota mitään huippulaatua siihen hintaan. Ihan normaalipainoinen olen, farkut ostan koossa 27/30 tai 36/38. Ap

[/quote]

Mä tykkään kans käyttää yhtä tiettyä HM:n halppisfarkkumallia, koska niissä on tarpeeksi matala vyötärö, lyhyet lahkeet ja mun reidet mahtuu niihin. Mun vaan pitää tilata aina ne mahdollisimman tumman siniset, koska muissa väreissä kangas on ollu erilaista eikä ne oo istunu yhtään niin hyvin. Toivotaan että ne ei nyt oo menny muuttamaan sitä hyvää mallia jotenkin erilaiseksi vaan sulle ois sattunut vaan jotkut maanantaikappaleet :/ 

Vierailija
26/33 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:52"]

[/quote]

[/quote]

Mä tykkään kans käyttää yhtä tiettyä HM:n halppisfarkkumallia, koska niissä on tarpeeksi matala vyötärö, lyhyet lahkeet ja mun reidet mahtuu niihin. Mun vaan pitää tilata aina ne mahdollisimman tumman siniset, koska muissa väreissä kangas on ollu erilaista eikä ne oo istunu yhtään niin hyvin. Toivotaan että ne ei nyt oo menny muuttamaan sitä hyvää mallia jotenkin erilaiseksi vaan sulle ois sattunut vaan jotkut maanantaikappaleet :/ 

[/quote]

Taidetaan puhua samoista farkuista.. Itsekin mietin, että tilaisko uudelleen, jos oli joku kämmi käynyt. Lappujen mukaan olivat muka ainakin just ne. En ole mistään yhtä hyviä löytänyt. :/ Ap

Vierailija
27/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteista mä silti tykkään ja musta on ainakin ollut reilut koot niissä. Tai ainakin vauvanvaatteissa (oma lapsi nyt 2 niin en isompien muksujen vaatteista tiedä). Kasvuvaraa on piisannut verrattuna monien muiden liikkeiden vaatteisiin. Laatukin on ollut ihan hyvää, kuvat säilyy jne. Aikuisten vaatteet menee ihan ihme liruiksi heti.

Vierailija
28/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
29/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n koot on ihan mitä sattuu. Olen kokoa 38, mutta H&M:ltä voi varautua ostamaan vaatteita kokorepertuaarista 34-44, riippuu ihan vaatteesta mikä koko sillä kertaa sattuu menemään päälle.

Vierailija
30/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole muuttaneet, mutta sinä olet voinut vahingossa saada vaikka väärän tuotteen tai kokomerkintä on ollut väärä. Joskus mittailin paitoja HM:ssä, kun en halunnut ottaa kaikkie kokoja sovituskoppiin, yllätys oli melkoinen kun katsoin pienintä paitaa tarkemmin: koko XL! Koot S-L olivat kaikki isompia kuin XL-kokomerkitty, joten ei siellä kaikki ihan onnistuneesti mene, kun pikavauhtia nälkäpalkalla ommellaan.

Vierailija
31/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osa lastenvaatteista oli tänä syksynä minusta pieniä kokoonsa nähden. Tyttömme on 100cm pitkä ja ostin hänelle H&M:stä housuja ja mekkoja, ja ne oli kaikki joko nafteja tai pieniä koossa 104cm. Ennen ei ole ollut noin.

Vierailija
32/33 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama, kävin kyllä ihan liikkeessä kokeilemassa. Paidoissa ja mekoissa 34 on hyvä koko, joskus hartioilta jopa iso, mutta alaosissa koko on aina paljon isompi :o mielestäni näytän kuitenkin ihan sopusuhtaiselta, enkä siltä että reidet olisivat suhteessa erityisen paksut...
Olen kuitenkin huomannut, että onlyn farkut sopivat parhaiten, niissä jopa pienemmät koot.

Vierailija
33/33 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän