Facebook-Instagram-linkitys?
Osaako kukaan neuvoa miten facebookin ja instagramin välisen yhteyden saa poistettua, riittääkö sähköpostiosoitteen vaihto jompaankumpaan sovellukseen? Ja siis nimenomaan puhelimessa käytän näitä sovelluksia.
Tilanne on siis se, että haluaisin pysyä Instagramissa suhteellisen anonyymina, mutta nyt mieheni sukulaiset löysivät minut sieltä facebook-kytköksen kautta. Poistin tilini, ja ennen kuin luon uuden, haluaisin tietää miten estän face-kavereita löytämästä minua instagramista?
Ja niin, first world problems...
Kommentit (6)
Asetukset > linkitetyt tilit. Kokeileppa sitä? Mielestäni itse rekisteröityessäni tein jotain jolla en luonut sitä yhteyttä fb:n välille, eli en ole nyt varma tuosta.
Öö, siis Instagramissahan pitää valita, että jaatko esim Faceen kuvan. Ei sinne mitään automaattisesti mene.
Mä loin instatilin sähköpostin kautta enkä käyttänyt samaa säpoa kuin facebookissa. Instatiliä luodessahan se kysyy haluaako sen fb:n vai googletilin kautta.
Facebookissa: Käyttäjätilin asetukset -> Sovellukset -> Sovellusalusta ja sieltä posta yhteys!
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:31"]Öö, siis Instagramissahan pitää valita, että jaatko esim Faceen kuvan. Ei sinne mitään automaattisesti mene.
[/quote]
Niin en nyt tarkoittanut että mun insta-kuvat menis faceen, vaan sitä että instagramiin liityttäessä voi etsiä kaikkien facebook-kavereiden instagram-tilit. En siis halua että mun facebook-kaverit löytää instagram-tilini.
Sori jos tuo ei tullut sekavasta aloituksestani ilmi :(
Eli siis luuletteko että jos luon uuden insta-tilin käyttäen eri sähköpostiosoitetta kuin facessa, olisin instagramissa "piilossa" face-kavereiltani? Esim. puhelin ei luo mitään omia linkityksiään sovellusten välille, vaan linkki on ainoastaan tuo sähköpostiosoite?