Nainen; lähtisitkö treffeille vähärasvaisen 35v miehen kanssa, joka penkkipunnertaa 20 toiston sarjan 100 kilolla?
Kommentit (41)
Miksi minua kiinnostaisi kenenkään penkkitulokset? Jos sen kautta määrittelet itsesi, niin en ikinä. Ukot nostelee lähinnä toisiaan varten, ei se naisia kiinnosta.
Kumpikaan ei itsessään ole mulle karsiva kriteeri, mutta ei noista mitään lisäpisteitäkään kyllä tule. Muut asiat jotka ratkaisee.
En, mieluummin lähtisin treffeille yhden 44-vuotiaan kaunissilmäisen laiheliinin kanssa, joka ei takuulla punnerra tuollaisia määriä, eikä sitä kiinnostakaan salihommat.
Nainen; lähtisitkö treffeille vähävaraisen 35v miehen kanssa, joka kerää päivässä 4-7 tölkkiä tai pulloa.
Säästötilillä 51 euroa
Ei kuulosta erityisen kiinnostavalta tyypiltä, mutta voi toki olla kiinnostava ihan muista syistä. Näillä tiedoilla en lähtisi. Tilanteessa, jossa ei tunne toista, tuntuu lähinnä pelottavalta, jos mies on tosi vahva fyysisesti ja/tai isokokoinen.
En. Ei kiinnosta penkkipunnertajat.
oma kokemus on auttamatta se että nää tikissä olevat henkilöt ei ole kovin syvällisiä tai ylipäätään kiinnostunut muista. joten ehkä hivenen ennakkoluuloisena vastaisin että en lähtisi. Mut toisaalta tykkään muutenki että on vähän pyöree ja pehmee keho partnerilla.
Annatko äidelle vinkkejä, miten jaksaa nostella kymmenen kilon vauvapainoa monta kertaa päivässä? Miten voimaa kasvatetaan, kun painona on käytettävissä 10 kg painopötkylä?
No en lähtisi, enkä kenenkään muunkaan kanssa, joka kertoo olevansa vähärasvainen. 😅
Salitulokset eivät myöskään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Annatko äidelle vinkkejä, miten jaksaa nostella kymmenen kilon vauvapainoa monta kertaa päivässä? Miten voimaa kasvatetaan, kun painona on käytettävissä 10 kg painopötkylä?
Vaikuttaa siltä, että vinkkejä painonnostoon ei ole tulossa, vaikka ap kovasti mainosti hallitsevansa asian, joten itsekin kallistun hylkyyn.
Mikä hänessä herättäisi kiinnostukseni?
Olisivatko avauksessa mainitut asiat juuri ne, jotka tämän miehen mielestä olisivat tärkeintä kerrottavaa itsestään? Siinä tapauksessa ei kiinnosta.
Joo jos tämän lisäksi on iso kyrrpä.
terv. löysävittuinen
Jos kantasit mua reppuselässä koko treffien ajan. Vaikka 10km kävelytreffit. Jaksasit varmaan kun kerta 20×jaksat nostaakin
Kukaan normijärkinen nainen ei lähde noin puutteellisilla ulitiedoilla, joista jätetään muut asiat kertomatta.